- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... v některých letech až 25.000 LIAZek ročně !
No a co? V tom vašem "zakonzervovaném" komoušském státě se vyráběly tuny různého harampádí - něco se dokonce vyrábí dál, např. Jawa 350 (pýcha omedajlovaných soudruhů, vedoucích činitelů dnešní Jawy), která vypadá jako kdyby jí ukradli ze severokorejského technického muzea. Když umíte h..., tak je to potom těžký, konkurovat mužete jedině tak, že se zase na pár let oddělíte od světa (obeženete ostnatým drátem) a konkurenci prostě zakážete ... to zase budou ekonomická čísla panečku! Nic se Češí nebojte, von už to il Duce nějak zařídí a zese vám bude "celý svět závidět"
Silně pochybuji o tom že by se Tedomu povedlo chytnout na trhu. Možná že vyrobí několik desítek aut a to bude všechno.Trh s komunálními i speciálními vozy je obsazen nemluvě o tom že v tomoto segmentu se neprosadia ani Pragovka a řekl bych že měla vymakanější výrobky něž současný/bývalý Škoda / LIAZ Fox. Ergo ta kabina je ze Xeny předpokládám že jim nějaké zbyly ve skladech a ty auta poskládali ze zbytků.
Technika je možná dobrá, ale designově je to jako z dálného ruského východu