Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda Civic Type R: Zuřivý sršeň

Již druhá generace kompaktního civicu se zlověstným přídomkem Type R se chystá na závodní dráhu, konkurovat těžkým evropským gétéíčkům, eresům, ópécéčkům, estéčkům a Sportům. Opět nabídne lehkonohý podvozek, působivé sportovní úpravy a zejména extrémně točivý atmosférický motor s vysokým litrovým výkonem. Typická Honda...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jumbo

Type-R

je to prostě bomba... a hlavně je to GTi, ST, OPC apod. KILLER!!! ;-) !!!!R^

0/0
23.9.2006 9:33

lu

kolik to auto stojí?

:-/

0/0
19.9.2006 13:39

Marthy

Homologované autofólie

Nejlepší homologované autofólie pro všechny druhy automobilů na www.pucalka.cz

0/0
19.9.2006 10:09

headup

Re: Homologované autofólie

seš normální?

0/0
21.9.2006 18:07

goes

type-r a historie

ono to s tou historii není tak jednoduché. Type-R skutečně je od roku 2001 ovšem taky je nutno rici, ze toto znaceni se pouziva jenom v casti sveta. V USA apod. se Type-R prodava jako Civic Si a to mnohem dele, nez od roku 2001. Takze nelze tak jednoznacne rici, ze Type-R prisel az v minule generaci, protoze v minule generaci prislo pouze toto znaceni...

0/0
19.9.2006 9:25

DaM

Re: type-r a historie

To take neni presne, nebot JDM (japonsky trh) mel Civic Type R uz v 6. generaci, tedy cca. od roku 1996!

0/0
19.9.2006 10:34

goes

Re: Re: type-r a historie

Diky za korekci, ja do Hondy moc nevidim, jenom vim, ze Type R je jenom jine znaceni ostrych modelu

0/0
19.9.2006 11:20

Ondras

Re: type-r a historie

Ondrášíku, Civic Si a TypeR je zcela něco jiného. Civicy Si sedmé genreace (2001-2004 resp. v USA 2002-2004) sice mají K-series dvoulitr, ale ani zdaleka nedosahující paramtru toho z TypeR. Sička měly 160HP. Stejný dvoulitr se dával do evropské verze pětidvířka 7. generace ozančované jako Sport 2.0. A rozdíly nejsou jen v motoru, ale i na podvozku, v brzdách atd. atd. (defacto vše odpovídá evropské 1.6). Sička osmé generace již mají dovulitr rovněž 200 koňový, ale od evropského TypeR jsou odlišná téměř ve všem. Obecně značení Hondy v USA je jiné než v Evropě i Japonsku. A jak tu někdo píše vedle TypeR se u Civica objevilo poprvá v JDM verzi 6.g, kde se jednalo o derivát 1.6VTi s objemem 1.8.

0/0
19.9.2006 14:24

dewils

Civic

Krásné autoR^

0/0
19.9.2006 9:21

briza

Uvnitř se neměnilo, pouze zdobilo.

Hmm, a co ty sedacky? Ty jsou taky jen prizdobene? ;-P

0/0
19.9.2006 8:38

Tom

Uvidíme na trati rally, jak je to povedený auto. Tam se jedině ukáže holá pravda o autě.

0/0
19.9.2006 8:11

luu

Re: Uvidíme na trati rally, jak je to povedený auto. Tam se jedině ukáže holá pravda o autě.

Ano na trati rallye se ukaze pravda o aute...Zjisti si co to je za auta a co maji spolecnyho se seriovou produkci.Nic.

0/0
19.9.2006 9:00

goes

Re: Re: Uvidíme na trati rally, jak je to povedený auto. Tam se jedině ukáže holá pravda o autě.

Nesmíš se upínat pouze na ty vozy, které vidíš v televizi ala WRX, S1600 a S2000. Jsou tam i závody produkčních vozů, které jsou se sériovými až na pár povolených úprav téměř totožné.

0/0
19.9.2006 9:20

Tom

No jedině tam se dá změřit, jak je auto rychlý na běžný komunikaci a tam hrají prim hondy. Se s tím smiř, že tvůj vytuněnej golf na to nemá. :-)

0/0
19.9.2006 11:41

kenx

Re: Re: Uvidíme na trati rally, jak je to povedený auto. Tam se jedině ukáže holá pravda o autě.

Říká Ti něco třeba skupina N3? Právě tam Civicy obvykle jezdí a jsou to jen  minimálně upravená auta proti sériové produkci.

0/0
19.9.2006 13:36

TomasH

typeR

Hezky napsanej článek. R^

Jinak veká škoda. že se nevyrábí Accord TypeR ... :-(

0/0
19.9.2006 2:25

DaM

Re: typeR

Ja porad verim, ze se v pristi generaci vrati! Jinak nevim, co bych si po soucasnem ATRku koupil :-(

0/0
19.9.2006 10:48

Roumen

Re: typeR

Accord je bomba i tak...

0/0
19.9.2006 10:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.