- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
..například pan Krbec by o tomhle mohl dlooouuuuhooo vyprávět....
proc se u novych autobusu neudela to, že když ja sedačka opatřená pásy za tížená, tak se cestující musí připoutat jinak autobus nenastartuje? Pak by se to vyřešilo, ne? to by ani nemuselo prijit OSN nebo to jinak blbe omlouvat.
nenastartuje je asi blbost pro mezi mestkou dobpravu... takze psis nerozjede :)
To není o žádných deformačních zónách, důvodem je tlak zaměstnavatelů na řidiče, aby se stali kamarády cestujících.
Dokud nebude řidič neomezeným pánem té jízdy a bude se muset ohlížet na cestující a jejich přání, do té doby budou havárie a bude jich stále více.
Ten u Nažidel jel rychlostí 118 km/hod a všichni cestující mu jistě tleskali jakej je borec a jak je rychle doveze domů , aby chytili přípoje na vlaky a autobusy do svého bydliště. Jenže potom to přišlo, ta rychlost v tom úseku je smrtelná a autobus tam nelze zvládnout.
Po havárii už mu tleskat přestali a svědčili proti němu u soudu. Kdyby je mohl poslat do háje i s jejich přípoji domů , dodnes by žili.
Ano. Nikdo nechce vidět.
Kolik je deformační zona osobního auta? Cca 50-70cm. Víc ne! O 70 cm se autobus zdeformuje určitě také. Autobus jistě není tank, kde by byl náraz totálně natvrdo.......
Myslim ze to nelze takto brat. Deformacni zonou se zrejme mysli prstor v pomeru k osobe. U osobaku je za deformacni zonu povazovan prostor/hmota urcena k pohlceni energie narazu. Takovyto prostor je u autobusu pouze vpredu a rozhodne nelze pomerove srovnavat deformacni zony osobaku a autobusu. Predevsim z hlediska kineticke energie ve chvili narazu. Prece jen je obrovsky rozdil pohybujicich se 1800 kg nebo 18000 kg.
Bezpečnost lidí v autobusech by ochránil alespoň jeden příčný tuhý rám (lépe dva). Pak se může celý autobus kutálet jak chce, ale nikomu se nic v podstatě nestane. Kdejaký blbý zemní stroj s jedním bigošem ten ochranný rám má a dvoupatrové autobusy pro 70 lidí ne....Pak se divíme že když se autobus jenom skutálí z náspu je tolik mrtvých. Stačí jenom vjet na nezpevněnou krajnici a následky této malé chybičky jsou katastrofální. Technické předpisy pro testování bezpečnosti autobusů jsou prostě nepochopitelně měkké a zajímalo by mne, kolik ještě desítek lidí v Čechách a tisíců v Evropě musí umřít, než se tím parlamenty začnou zabývat...
Sice je to možná pravda, ale když nebudou cestující připoutání, je to na nic, protože nepřipoutaný cestující z autobusu vypadne a ten ho následně rozmačká, takhle také lidé v převrácených autobusech velmi často umírají.
protože nejčastěji se stává, že někdo při převrácení z autobusu vypadne a autobus ho zavalí.
naprosto souhlasím..povinnost používat bezpečnostní pásy v autobusech by měla být ze zákona..je to neomluvitelná chyba zákonodárců, že se na to nedostalo (pokus se nemýlím)..při pohledu na obsazení (kolikrát řidič ještě veme nějaký lidi "na stojáka" do chodbičky) a nevybavenost dálkových autobusů, špatný systém prodeje jízdenek (u řidiče-to je špatný vtip v zemi EU 21.st), tak je mi z toho špatně..ČSAD
Jednobodovým je zřejmě myšlen takový, který je napevno ukotven na jedný straně a na druhou se "zacvakává".
Pan expert na autobusy asi myslel dvoubodovej nebo jak??