- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono je to ve skutečnosti asi tak že téměř naprosto a bezkonkurenčně spolehlivá jsou japonská auta vyrobená v Japonsku a jakmile se výroba přesune do Evropy tak asi opravdu záleží na tom,jaký chytnete kus.Tak asi takhle.
Nevím co na tom autě kdo vidí. Ničím nevyniká, ničím nenadchne. prostě průměr. Spolehlivost už není co bývala.
Česko se bohužel stalo najdražší zemí jak konstatuje Evr.Komise ve své zprávě ze dne 1.5.2006. I dle srovnání cen je česko nejen drahé, ale dokonce OCTAVIA II je nejdražší z celé Evropy a Fabie je na 5.místě nejdražší v ČR.Holt na chude musí být přísnost i v cenách.Proto hledal a hledal na netu a našel a ušetřil! Na webu SEZNAM pod sekcí AUTO-MOTO jsem našel odkaz na ON-LINE PRODEJCI AUTO-MOTO A PŘÍSLUŠENSTVÍ / pozor ne pod bazary!!!/ a měl jsem to.U Volvo XC_90 jsem ušetřil 276.000Kč !!! no najde to člověk u dealera v ČR??
Divil by ses,ale najde.Sleva je naprosto normální.Ceny byly bez DPH, u toho srovnání. Vztaženo k prům.platu je drahá i ojetá ojetinaMám běžně profesní slevu na jakékoliv auto od 20% a víc.Takže z toho nebuď tak vylekaný.A kdybys chtěl postupovat bez profesní slevy,tak na http://www.automodul.com najdeš fantastické ceny. Dobré ráno
Koukam, ze spousta lidi tu kvuli sve zavislosti na autech musi spoustu casu resit jejich problemy... Zamysleli jste se nekdy nad tim?
Domnivate se, ze Vy jste mene zavisli na autech? 8-O
jak se tady vsichni rozplyvaji nad kvalitou japoncu.
Myslite, ze jsou tak skveli?
Je to zpusobeno tim, ze nez poslou svuj model do sveta, tak ho prvne zavedou v Japonsku a rok ho tam testuji.
Takze zadne kouzla, ale na ty veri prece jenom male deti ne ?
Ty jsi hlava. To bude ono. Takový renault tedy v Evropě testuje auta asi 8 let a pak začne vyrábět raději nový model, že?
Měl jsem Corollu E11, RAV4(první typ) a nyní Corollu Verso. Mezitím služební Astru,Fabii, Octavii, privátní Fiata Bravo,Hondu Accord, Octávii. Mohu zodpovědně prohlásit, že do Toyot se lily jen provozní kapaliny, měnily destičky atd. Jinak nic. Opačně, největší hrůza Bravo, pak Astra, Accord - to bylo furt něco, stěrač, motorek, elektrika, osvětlení přístrojovky. Octávia tak nějak normál.Třeba u žádné Toyoty mně nikdy nepraskla žádná žárovka.Nikde.Ale ať si každý vybere podle svého gusta.Proto je takový výběr
Accord? Chmmm...a me se tak libi... Necakal bych, ze na tom bude o moc hur, nez Toyota...
Naše čtyřletá Toyota Corolla nikdy nezradila. Je úsporná, velice elegantní a nadmíru spolehlivá. Kéž by byli takoví i lidé, to by byla paráda.
Vzduch ta Vase usporna corolla zasvini podobne jako ostatni auta, misto taky zabira, atd..
král spolehlivosti. Kam se hrabe Ochcávia Tdi, se svýma poruchama.
pouze je to novinka pro autora článku. Toyota tento krok avizovala už hodně dopředu. Stejně tak jako Starlet - také král spolehlivosti byl nahrazen Yarisem, tak i Corolla ponese v budoucnu nové jméno. A to že je to krok správným směrem dokazuje enormní úspěch společnosti Toyota, jejichž firemní strategie se začíná vyučovat na univerzitách. Toyota je prostě značka prosperity a budoucnosti a nová "Corolla" je toho důkazem.