Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dacia Logan kombi: sedmimístná královna velkoprostoru

Nejenom blyštivými supersporty žije Pařížský autosalon, především pro východní trhy je možná nejdůležitější novinkou nová dacia. Logan se prodává po celém světě, má ovšem po čertech nepraktickou sedanovitou karoserii. Rumunsko-francouzská automobilka tento neduh napravila a k Porte de Versailles přijela s kombíkem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TM

Kdo má...

Je zajímavé, že kdo píše, ža Logana má, chválí, kdo ho nemá, haní. Že by "nesmrtelná teta" závist?

0/0
3.1.2007 15:04

děda

Re: Kdo má...

Když to čtu celé tak vidím kluky 15-16 jak fantazírují o super autech a doma mají stařičkou škodovku kterou jim táta nepůjčí ani na zahradu.Kdo nenajezdí ročně minimálně 20000km tak za auto škoda za 350000vyhazuje peníze oknem.To jsem já.Spočítal jsem si že do dnešního dne zhruba  se vším všudyt.j.cenaauta,pojištění,gumy,TK,benzin mne příšel km na 25,-Kč.To je pomalu lepší jezdit taxikem.A proto Logan je IN alladinku.:-P

0/0
8.4.2007 21:40

jistar

http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?file=logan.jpg

8-o:-/

0/0
28.12.2006 21:43

Petrukian

Zajímavý tip na Kulturní webík...

www.nekultura.cz

0/0
28.12.2006 19:27

rejpal

to čumím...

...kam se dostala diskuze, která měla být o nějakém autě...

Takže:

kdo ho máte malého, strčte ho do úlu a zabouchejte (jako bonus dostanete ještě včelí mor)!;-D

0/0
20.12.2006 16:13

Karel

rada

zkuste se zeptat na www.autazdovozu.cz !

0/0
8.11.2006 22:30

Tom69

renault the best of ...... nekdy :(

asi jedine auto pod praporem Renault, ktere bych tak uplne nezatratil. Logan mi tak trochu pripomina stare typy Renaultu, ktere na rozdil od dnesnich modelu jeste za neco staly 8-o

a Renault servis a reklamace. Skoda mluvit  .... (Y)

www.renault.nazory.cz

0/0
5.10.2006 13:07

Hans

praktičnost a příšernost

Je to strašně praktický auto, ale když se na něj koukám z boku, vypadá příšerně. Ale jistě si najde spoustu zákazníků a snad srazí ceny ostatních, ověřených a známých aut

0/0
5.10.2006 12:32

vodnar71

Kombik

Chlapi, co se tady hádáte, když v tym kombále ještě nikdo z vás neseděl. ;-D

0/0
5.10.2006 9:50

Ji

Logan + a -

Co jsem měl možnost si přečíst o Loganu. Minusy - drnčení výfuku a plastů, řazení jde ztuha, řadící páka má vůli. Plusy osvětlení, motor, brzdy, klimatizace. Celkové hodnocení - vzhladem k ceně - vyznívá velmi příznivě.

 Já mám Thalii 1.5 dCi, má 100000 km, opravy - žhavící svíčky + relé, tyčky řízení, a několikrát H7. Vše za cca 4000 Kč. takže neí to excelentní ale ani nijak hrozný. Dá se s ní jezdit za 4l/100km. Protože děti vyrostly a už začínají mít vzadu málo místa, tak  o Loganu Combi vážně uvažuju.

Jinak souhlas.- srovnávat Logan s Octávií je srovnávání nesrovnatelného.

0/0
4.10.2006 11:26

Schumi25

Re: Logan + a -

Rozum nebo srdce ????

Thalia je bezpochyby jedno z nejlepších aut na trhu v porovnání ceny a užitné hodnoty. To se ještě násobí když je v dieselu. Relativně levné díly, servis, kompatibilita, komfort jízdy, nenápadnost. Prostě je to slušné auto za slušnou cenu, ale.... Je tak strašně nudné, ošklivé v zadních partiích a nesportovní, že bych si ho v životě nekoupil i kdyby bylo za 1000,-Kč. Doslova budu raději jezdit tramvají než Thalií.

Takže rozum nebo srdce??

0/0
4.10.2006 11:49

OndraTM

Pár zajímavých faktů o Loganu...

Pokud dlouhodobé testy spolehlivosti potvrdí alespoň průměrnou spolehlivost Logan, bude to skutečně zajímavá alternativa pro ty, co chtějí nenáročné jednoduché auto za rozumné peníze. Logan častokrát v diskusi označují různě ... nástupce trabantu, konstrukce z roku 1992 ..něco na tom bude, ale mince má taky druhou stranu. Třeba testy některých, podle mě důležitých vlastností vozů ...třeba funkce světlometů (AutoTIP) Logan má jedna z nejlepších světel, např. takové BMW 3řady zcela deklasoval, to dosahuje podobných hodnot jen s bixenony, délka brzdné dráhy (AutoTIP) velmi pozoruhodný výsledek na konstrukci z roku 1992, vozy jako Honda Accord by mohly závidět... A porovnávat Logan a Octavii ...podle mě to jsou 2 různé světy...ten kdo uvažuje o Octavii II není kupec Loganu!! To je zcela jiná skupina zákazníků ...to je jako porovnávat kupce 307CC a SL 500 ...ano oba jsou to kabria s pevnou střechou....ale..

0/0
4.10.2006 10:05

Noční dříč

to je kus auta ! !

Pročítám diskusy a zjišťuju že tenhle velkej Logan Combi hodně dráždí majitele škodovek, svou prostornosti a cenou.

Já bych si tohodle Logana koupil hned, ale i těch 250 tisíc je na mě hodně peněz. Jen se divim co je tu lidí který urážej takhle velký a prostorný auto za bezvadnou cenu.

Já mám Wartburga combi, kterýho sem si přivez z bývalý NDR v roce 1996.

0/0
4.10.2006 0:01

Kverul

Bledá závist

Nejvíce mě vždy pobaví blbečkové co mají v garáži starou ojetinu za pár šupů, nejlépe nějakou natuněnou plečku ze západu či dálného východu a majitele nových Loganů, Thálií a podobně označují jako totální socky a naprosté lůzry.

0/0
3.10.2006 22:07

999999

test

To máte fuk,kdo to chce,koupí,kdo ne,nekoupí,bude to dobré tak 2 r.staré..za hubičku.Zde máte nějaké slov.testy:

http://www.autoserver.sk/---automobily-dlhodobe-testy--category-je-96

0/0
3.10.2006 21:29

Fouňa

Re: test

Dopadl docela dobře, asi to nebude špatné auto.

0/0
3.10.2006 22:00

Fífa

Hm

Jelítka, co je na tom autě špatnýho? Je to popelnice na ježdění za dvěstěpade, na nic si nehraje. Ideální. Život je otázkou priorit.

0/0
3.10.2006 20:22

czechian

Předek z Clia/Thalie?

Jo, kdyby frantíci udělali to samý se starým Cliem/Thalií a prodávali to pod 300 s ABS, pal. počítačem, el. okny a podobnou výbavou, jako je Fabia Ambiente, tak to beru. Ještě bych si možná připlatil za klimatizaci, tak 15tis.

0/0
3.10.2006 19:52

zaměstnanec

u nás

Náš šéf ve firmě už delší dobu uvažuje o výměně služebních Octávií combi. Na jaře koupil dva Logany na zkoušku a zatím ty auta držej dobře. Dneska jsme se bavili o tomto combíku Logan. Vypadá to že jich šest koupí. >->-

0/0
3.10.2006 16:21

aladdinek

Re: u nás

šéfa nezajímá jak se vám bude sedět, ale jen cena toho auta...vám méně, více sobě ;-)

0/0
3.10.2006 16:37

Petr

Re: Re: u nás

No, seděl jsem jak v Loganu tak ve fábii, oktávce a řeknu ti, nelze srovnat. V oktávce se prostě rozumně sedět nedá!!!

0/0
3.10.2006 16:43

aladdinek

Re: Re: Re: u nás

Protože je to spíše pohodlí pro 4 na úkor sezení pro 5. Cestování na dovolenou by v Loganovi asi nebylo příjemnější pro 2 dospělé vzadu :)

0/0
3.10.2006 16:46

Jan R.

Re: Re: Re: Re: u nás

Ty seš moula aladdinku. Octávie nemůže být pro pět dospělých,proto že je to auto na nejmenší podvozku / rozvoru v nižšší střední třídě. Rozvor a podvozek je z Golfa5 a ten je fakt malinkej.

Logan Combi ROZVOR - 2905 mm ! ! ! ! !

Octávie II. Combi ROZVOR - 2578 mm  ! ! ! ! !

Pochop konečně že srovnáváš velké prostorné combi s malým. Logan je pro pět, Octávie max. pro čtyři dospělé.

0/0
3.10.2006 17:12

aladdinek

Re: Re: Re: Re: Re: u nás

:) čti...přemýšlej...pak reaguj ;-)

Logan Combi = 7 osob takže kolik místa na nohy mají cestující vzadu, hm? Rozvor pro 2 řady a rozvor pro 3 řady je rozdíl nemyslíš?

Kdo je tu moula, hm? ;-D

A jen tak mimochodem Logan je proti OII trakař a o to mi šlo.

Na valníku máš taky dost místa na nohy, ale raději sedíš v autě pročpak asi ? ;-)

0/0
3.10.2006 17:19

Jan R.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nás

Moulo aladdinku. Pět lidí dvě auta, dva ROZVORY . Logan Combi 2905 mm, Octavia II. Combi pouhých 2578 mm ( platforma z malého Golfu5 ).

Kufr : Logan Combi  nadprůměrných - 700 / 2350 litrů ! ! !

Kufr : Octávie II. Combi  směšných - 580 / 1620 litrů ! ! !

Octávie ( Golf5 ) II. Combi je proti Loganu málo prostorná hračka pro děti za dvojnásobnou cenu . Octávie pro čtyři dospělé, Logan pro sedm dospělých. Ach ten prokletý ROZVOR. 8-o 

0/0
3.10.2006 17:50

procházející

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nás

Ale no no tak pánové. Proč se tak hádáte ? Je jasný že ten Logan je prostornější než Octávie II. oba v kombíku. Ani Superb nemá větší rozvor než tento Logan. Již základní parametry favorizují LOGAN jako prostornější auto. Octávie není špatná ale prostorná opravdu v porovnání s Loganem není.

0/0
3.10.2006 18:06

MiB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nás

o II  rozhodne neni premiant v prostornosti pro cestujici ani v nizsi stredni ( kam patri ), uz vubec ne ve stredni ( kam ji shade cpe ). Oproti loganu combi nema O II sanci , disproporce v rozvorech je 40cm, kdyz dopocitate previsy ( a tedy misto kde je v O II uz davno kufr a v loganu jeste prostor pro posadku) ...

Kvalitativne , urovni zpracovani, materialy, moznosti dovybavy, image, servisni sit, zustatkova hodnota atd... tady shade vitezi. Cena obou aut je IMHO odpovidajici tomu, co dostanete .

0/0
3.10.2006 22:51

czechian

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nás

Na Golfu je postavená pouze stará O. Nová je na prodlouženém podvozku A3.

0/0
3.10.2006 19:56

pepanzdepa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nás

A3, Golf, OII + nejakej seat = stejny, jen Ocko ho ma prodlouzeny

0/0
3.10.2006 20:01

aladdinek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nás

je to klasický postup koncernu a podovzek je A5...

0/0
3.10.2006 20:52

aladdinek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nás

Ty znáš přesně rozměry auta? Já nevím, ale to že je zvětšený rozvor neznamená, že první dvě řady sedadel jsou uloženy stejně jako v sedanu a ta třetí je v kufru. Ono tomu asi tak úplně nebude takže rozměry rozhodně nebudou totožné... Ono by se tam asi špatně lezlo kdyby tomu tak bylo... ;-)

Jen tak mimochodem... víš proč má OII označení Octavia A5? ;-)

Ale samozřejmě si Dacii kup. Je to mnohem větší a lepší než OII ;-D

0/0
3.10.2006 20:44

pepino

ABS

já bych jen podotknul že ABS je již standartem, jako 4 kola a volant bez něj se nesmí nové auto prodávat a mám dojem že jsem to četl dokonce na idnes;-P

0/0
3.10.2006 16:17

houba_

Re: ABS

myslim, ze nemas pravdu - ze se o tom jen diskutuje, ale stale se prodavaji nova auta bez ABS

0/0
3.10.2006 16:47

Al

Re: Re: ABS

ABS je dobra vec pro bezneho uzivatele, ale pro ty co umi opravdu jezdit je zbtecne. Nejlepsi je podle mne odpojitelne ABS.

0/0
4.10.2006 7:49

Martin

Re: ABS

Plati pro vozy vyrobene v EU.

0/0
4.10.2006 10:45

aladdinek

Logan

Má tu někdo Logana co má najeto aspoň 50 tis. km? Docela bych se projel :-)Je to levné, je to na tom vidět, ale zatímco ostatní auta vydrží v pořádku 250 tis. tak Logan bude zralý na výměnu po 100 tis. km ;-D

0/0
3.10.2006 16:14

OndraTM

Re: Logan

Pan má křišťálovou kouli? .... me,usí tomu tak být, Logan je prostě levné auto, navržené jako levné auto, konstruované jako levné auto, vyraběné na technologii, která se už dávno zaplatila ... což je rozdíl pro levným autům, která si hrají na něco mnohem dražšího.... to je narážka na některé Korejce atd. Jinak co se týká spolehlivosti ...evropské auto obecně dost bída ...pokud chcete spolehlivost, obvykle to bude šikmoké, S-klasse nebo Porsche

0/0
3.10.2006 16:27

aladdinek

Re: Re: Logan

Pokud budu chtír spolehlivé auto tak si koupím nové auto a v mém případě by to byla nová Octavia...

Bylo to myšleno tak, že člověk který hodně jezdí si nekoupí Logana protože cena na úkor kvality. Pokud se nepletu tak v jednom dlouhodobém testu Logan je a po 30 tis. km se na něm projevuje poměrně dost nedostatků. Což je na mě trošku moc brzy a tak lepší zaplatit více neb koupit ojeté kvalitní auto než nové, levné, nekvalitní...

Pokud já vím tak Mercedes má dost starostí sám se sebou takže toho ne. Možná tak nějaký starý "tank" bez toho množství elektroniky ;-)

0/0
3.10.2006 16:34

yetti

Re: Re: Re: Logan

Mám na Loganu nalítáno 127000km, z toho asi 50% po dálnici¨, zbytek okresky horší kvality a zčásti i terén (dělám pro lesáky) a jediným problémem byl spálený motorek ostřikovače. Předchozí auto jsem měl VW passat a po tolika kilákách jsem měl drhý tlumiče a výfuk nemluvě o vrzajícím podvozku a dalších kouscích. Jediné co mi Loganu vadilo bylo to, že je to sedan. Takže teď neváhám ani minutu. Kdo tvrdí, že je to šmejd tak je buď snob nebo zaslepenec. Já mám auto na ježdění a u nás na to Logan stačí víc než bohatě.

0/0
3.10.2006 21:45

zaměstnanec

Re: Logan

My máme ve firmě od března dva Logany, teď maj najeto cca.55 - 57 tisíc kiláků a drží dobře. Já s tím taky někdy jezdím a nemám problém. Hlavně vzadu si sednem tři chlapi bez problémů. U Octávie II. tři chlapi vzadu trpí. V Octáviích jezdíme ve čtyřech. Šéf nerad vyhazuje peníze, tak si myslím že Logany combi koupí.  Navíc prej v rumunsku maj hrozný silnice a Logany maj podvozek tlumiče atd. nastavený na velkou zátěž aby vydrželi i rumunsko.  

0/0
3.10.2006 16:30

Amudarja

Re: Re: Logan

A u nas jsou silnice dobry ? ;-O

;-D

0/0
3.10.2006 16:34

aladdinek

Re: Re: Logan

Silnice tam mají špatný to je pravda :-)

Ale dost pochybuju, že Logan je nastavený na Rumunsko :)

Myslím, že to je Svět motorů nebo Auto tip? Tam je dlouhodobý test Logana a zrovna nic moc ;-)

0/0
3.10.2006 16:36

Baryk

Re: Re: Re: Logan

To se nediv. Jak AT tak SM jsou skoro koncernové časopisy. Nemůžeš čekat, že pochválí Logana, aby ho lidi kupovali a Škodovka přišla o zákazníky. Tyhle časopisy u mě moc důvěry nebudí. Co si myslet o testech, kde se srovnávají auta rozdílných tříd, a vždy je škodovka hodnocena jako lepší, zejména proto, že je levnější (jak by ne, když je z nižší třídy). škodovky jsou kvalitní, ale taky si za to nechají řádně zaplatit.

0/0
3.10.2006 17:42

MiB

Re: Re: Re: Re: Logan

Svetu motoru se prezdiva svet folksvagenu, protoze zaslepenost redaktoru ( fabia v hromadnych testech vzdy nejhure druha = kouzla s vahami jednotlivych kriterii v testech a objem inzerce shade dela ze sm podnikovy casopis )

logan byl staven na ( nejenom) rumunske silnice, cilem projektu x90  byla motorizace zemi, kde zrovna neni idealni silnicni sit ( balkan, jizni amerika atd..) - tedy mist i s vysokym potencialem k nakupu jednoduchych , levnych aut. proto ma logan vyssi svetlou vysku, vysoke profilove cislo  pneumatik, mekci nastaveni tlumicu , jednoduche vylisky v interieru, osvedcene motory atd. Zustava otazkou, jak budou jednotlive casti podvozku odolny a trvanlivy - to je otazkou praxe , od stolu se to neda rozhodnout.

BTW, rychlost obmeny podvozkovych casti ( ramena, cepy, stabilizator, silentbloky ...) ma diky kvalite CZ silnic skoro exponecialni prubeh u vetsiny znacek ...

0/0
3.10.2006 23:06

OndraZx

Re: Re: Re: Logan

Jo po 25000km v testu SM se uvolnila z pedalu brzdy gumova neklouzava ploska a nekdo jim podrel zadni naraznik - je to fakt smejd :-D

0/0
3.10.2006 18:18

aladdinek

Re: Re: Re: Re: Logan

Zhoršené jízdní vlastnosti...zhoršení už tak špatného řazení...vibrující výfuk (už jen to, že je na volnoběh slyšet je hrůza u nového auta)... těším se až kouknou na podvozek po 50 tis. km ;-)

0/0
3.10.2006 20:57

Michal

Re: Re: Logan

To je právě ono.Lze předpokládat, že žigul nebude mít problém startovat za mrazu,s ohledem na zemi původu.A je to tak -25 stupňů a není sebemenší problém.A ten logan by teoreticky neměl mít problém s rozsekanou silnicí dle země původu

0/0
3.10.2006 17:21

Jirka

Re: Re: Re: Logan

Ovšem se stejnou logikou bys mohl předpokládat, že žigul bude mít náhon na nápravu pod motorem - a není tomu tak :-(

0/0
3.10.2006 18:07

Rada8

Re: Logan

mám klokánka dva roky, těch 50 tis. najeto sice ještě nemá, ale chybí kousek. předtím jsem měla faveca, peugeota a feldu. nejvíc jsem spokojená s logánkem, žádný problémy, žádný závady, šlape jak hodinky, velkej, prostornej...

je možný, že když si koupím auto  za 600 litrů, vydrží 250 tis. klokan za 200 tis. mi určitě těch 150 tis. vydrží. umíš počítat?

někdo si totiž koupí auto ne proto, aby se ukázal že na to má, ale proto, aby ho někam spolehlivě dovezlo:-)

0/0
3.10.2006 16:44

aladdinek

Re: Re: Logan

A přesně to je ten důvod proč bych si Logana nekoupil ;-)

Nemám tolik peněz abych si kupoval nekvalitní věci. Logan je jen a jen levné auto. Nehezké, použité nekvalitní materiály, minimální výbava.

Nepotřebuju se ukazovat, ale když už za něco dám tolik peněz tak ať to za to stojí

0/0
3.10.2006 16:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.