Diskuze
´Zeleným´ autům zatím nikdo nevěří
Děkujeme za pochopení.
vlastík
typ na Filmy o problemu
tady je typ na filmový dokument, který vysvetluje proč se nic neděje : Who killled The electrics car , nebo starší film od Coppoli Tucker , jinak udajně snad každý kdo se pokusil s nějakým takovým automobilem prorazit v minulosti, byl odstraněn nebo umlčen ,,,kým asi...
vlastík
proč se neprodávají
benzín nebude asi dobré řešení ,,věděli to lide už pred 100 lety kdy se jezdilo elektromobily. Problém by nebyl ani v ceně ,nebo v dojezdu , baterie se strašne rychle zdokonalují , a jen blb uvěří tomu že spotřeba motoru za posledních 20let intenzivního výzkumu klesla jen o několik decilitru ,, elektromobily , nechtějí hlavně automobilky samotné , a všichni co mají nějaký zisk z ropy ,pro to tu elektromobily jen tak nebudou ,, nedá se na nich vydělávat , a spousta bohatých by přišla o svůj business,, tak že proto ted budou jezdit hybridy aby se dal dále prodávat benzín ,,a udělalo se na oko něco pro lidi , nebo budou jezdit auta na vodík ,, protože vodík se dá taky prodávat ,,vetšína lidí nemá paru o co jde ,a tak jim odborníci nakukají tisíc důvodu proč je to problém , tak že budeme dýchat smrady z aut a čekat až dojde ropa protože do té doby se bude
měnit situace jen velmi pomalu ,,
Jirka
A co s naftou?
Nafta je za dolary. To drží dolar. Obr terorista Salám chtěl terorizovat ropnou burzou za EURo. Tak a teď koukám chce někdo terorizovat dolar zrušením nafty. Dobrej nápad. Jinak existuje auto, se spotřebou 1 litr vody na 100 km. Existuje volná energie. Existují silnice na bázi skla, místo asfaltu, které se neničí, mají vyšší adhezi, míň se spotřebují gumy atd. atd. A co z toho? Kde to je? Konec konců kdo by léčil rakovinu atomovým záření a chemoterapií, kdyby rakovina nebyla? Takže mě tyhle báboly nezajímají.
Lenka
Já jim věřím
Proto jsem si taky pořídila elektromobil a dlabu na to, jestli mě někdo podporuje nebo ne. Jezdím s tím něco přes měsíc a jsem spokojená. Koupila jsem to od http://www.elektromobil.wz.cz, kdyby vás to zajímalo.
Fido
Re: Já jim věřím
Coz o to. Taky bych si koupil ale ma to nekolik zadrhelu. 1. dojezd. Uvadenych max 100 km je zoufale malo i na popojizdky po meste. 2. nabijeni. Kde mam tohle nabijet kdyz parkuju na sidlisti na ulici? 3. cena. Zatim to vsechno porad vychazi draz nez obycejne auto.
Romana
Nedivím se
Toyota Prius mě zklamala, v novinářském testu měla spotřebu okolo 6 litrů, to si nemusím kupovat hybridní auto. Když je dražší a má díky bateriím menší úložné prostory, tak bych si představovala, že bude žrát tak 2 litry. Taky by mě zajímalo, za jak dlouhou dobu se musí baterie měnit a kolik stojí.
FK Hostivice
Re: Nedivím se
Musíš brát že s benzinovým motorem o stejném výkonu by to bralo poněkud více než 6 l. Pokud Vím tam ani u předchozí(nedokonalou) verzí Priusu se baterie nemění.
Kozel
nekde ta podpora existuje
EU jako celek ekologicky auta nepodporuje, ale v Evrope je taky Svycarsko, ktery protoze neni v EU, nemusi se ridit jejich doporucenimi a podporuje si doma co uzna za vhodne. A treba elektromobily podporuje dost hodne! Dokonce jsou ve Svycarech i oblasti kam s jinym nez 100% bezemisnim autem vubec nesmite vjet. U nas se zatim o elektromobilech aspon zacalo mluvit a zverejnovat technicke informace. viz. napriklad http://www.electroauto.cz
pepa
Ropak setrny k ziv. prostredi ?
"Dieselové motory se od té doby natolik zdokonalily, že jsou dnes mnohdy úspornější a ŠETRNĚJŠÍ než jejich benzinová obdoba."
To asi tezko. Nebo emisni normy EU4 a EU5 jsou stejne pro benzinaky i ropaky. Asi tezko.
rudastraka
Re: Ropak setrny k ziv. prostredi ?
souhlasim. euro 5 v nafte je horsi nez euro 3 v benzinu...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...