Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fiat dal pandě stokoňová křídla

Turínská automobilka se rozvzpomínala na zuřivé malé modely minulosti a přivezla do Paříže pandu osazenou stokoňovým motorem. Závodivý prcek ale není jen autosalonovou vábničkou, během několika týdnů vyrazí do provozu a k prodejcům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dandy02

Zase jedna pojízdná rakvička.

0/0
13.10.2006 13:59

Arth-

Re: Zase jedna pojízdná rakvička.

Ne, pojízdná rakev je typicky VW Passat 1.8turbu...  silenj motor, mizerný jízdní vlastnosti a úplně nanicovytý brzdy...  Fiat horký mrňouse umí - bude se to řídit dobře a bude to brzdit jako šlak! Už se těším...  řídil jsem už kde co ... ale nejvíc radosti stejně přinášel Fiat Ritmo! A hned po něm Alfa Romeo 75.... jela líp, radost kazila ta cena a váha...  ;-P

0/0
15.10.2006 16:45

Pospec

1.4 16 V 6 kvaltů?

?No to jsem zvědav, jestli to bude mít 6 kvaltů. Pokud je jinak odstupňujou než u stila, tak by to fakt mohla bít pěkná střela. Jen mezi náma uno turbo mělo stovku za 8.5 s, max 205km/h, takže pořád mají co dohánět.

0/0
12.10.2006 12:22

iuos

hmm

jo jo, uno forever - mám 1.5 a jezdí jako drak...   byť už občas kucká ;-D;-D;-D

0/0
12.10.2006 16:00

Andee

Re: hmm

JJ, 1.5 jsem měl dvě... to bylo vozítko... stěžovat se dalo jen na tu korozi a u obou jsem měnil spínačku... jinak no problem :-)R^

0/0
13.10.2006 13:14

Pospec

Konečně malé žihadlo do města a pro zábavu

R^R^No konečně se zase objevilo autíčko pro zábavu, doufám, že cena bude přiměřená. Prostě člověk, který jako hlavní kritérium u auta nepovažuje objem kufru a spotřebu si v dnešní době za malé peníze nemá co vybrat;-(.  Ale stejně se diskuze bude ubírat tímto směrem : nejlepší auta na světě jsou - Fabia 1.2 a Octávka 1. 9 TDI, takže zas si člověk nepokecá s fandy. Škoda!

0/0
12.10.2006 10:37

vita

Re: Konečně malé žihadlo do města a pro zábavu

hloupost, nejlepší byla Fabia 1.0:-D

0/0
12.10.2006 10:42

MartinPo

Re: Konečně malé žihadlo do města a pro zábavu

Hlavne doufej, ze to bude mit i trochu kvalitu a ze to nebude opet tradicni nespolehlivy Fiat.

0/0
12.10.2006 10:48

iuos

hmm

ale jdi ty brepto

0/0
12.10.2006 12:09

Arth-

Re: Re: Konečně malé žihadlo do města a pro zábavu

a kdy jsi ve Fiatovi seděl napsoled? Asi v Regatě...  dovezený po třech letch stání v Německu v kopřivách - že jo? ;-D zase byla levná, no...  ;-P

0/0
15.10.2006 16:47

Marthy

Homologované autofólie

Homologované autofólie najdete na www.pucalka.cz R^

0/0
12.10.2006 10:30

MartinPo

Re: Homologované autofólie

POZOR!!! ZAVIROVANE STRANKY!!! Neklikat.

0/0
12.10.2006 10:46

ZAVIROVÁNO NEKLIKAT

Re: ZAVIROVÁNO NEKLIKAT

ZAVIROVÁNO NEKLIKAT

0/0
12.10.2006 11:21

Mára

Moje Felina 1,6

mela pri 3500 otackach kroutak 135Nm. Pri vaze auta tusim 1040 to byla docela slusna palba. Pohodli zadny, ale motor hodne dobrej. Vzpominam se slzou v oku

0/0
12.10.2006 10:23

ma

Re: Moje Felina 1,6

len ta felicia ma zrychlenie 13s a panda ma 9,5s na 100km/h a vykon 55kW (75koni) z 1.6l motora vo felicii bol hodne slaby oproti konkurencii v tej dobe kde 1.6l motory mali kludne 105-110 koni

0/0
12.10.2006 14:09

anderson

Re: Re: Moje Felina 1,6

a nebo treba 160 koni z 1.6 - civic vti ;-P

0/0
12.10.2006 18:43

Andee

Re: Re: Moje Felina 1,6

To sice je pravda, ale osmiventilová šestnáctka se 135Nm při 3500 otáčkách vůbec nebyl špatnej motor, přestože měl kW výkon na úrovni 15 let staré patnáctky od Fiatu... ten krouťák tam dělal divy R^

0/0
13.10.2006 13:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.