- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Si myslim že by mněl Pininfarina radši poradit Ferrari, jak konečně vyrobit pořádnou FORMULI-1. Už dva roky je Ferrari horší než Renault a to je k zamyšlení. Proč je sakra Ferrari pomalejší a poruchovější než Renault
A myslis, ze firma, primarne se zabyvajici DESIGNem, dokaze poradit i v KONSTRUKCI?
".....byly po navržení převedeny do třírozměrného počítačového modelu, z něhož vzešly konstrukční modely přímo pro výrobu jednotlivých dílů a jejich následná realizace." .......... to jsou mi ale novinky v dobe, kdy se tak dela kazde auto....
Až na ty komínky al'a Kenworth, je to krásný auto. Ale že jsou Ferrarka málo sexy... tak to je pozoruhodný zjištění
ty komínky se mi naopak líbí. asi si to udělám na mojí Š 120..
zajimalo by me jestli s tim majitel bude jezdit nebo to jen vystavovat
vypadá to divně odstrojený jako když jsem kolem 89 postavili buginu ze starýho rámu z octavie pane a jak to taky lítalo po lese a po poli, než jsme to párkrat někam poslali a pak jsem to před vojnou prodal klukum do Konárovic a ty ji zrušili uplně snad dokonce převrátili, no to by u tohohle byla docela škoda co?
Ty kola jsou úžasná.Tohle auto je vysoce sportovní narozdíl od některých civilnějších vozů ferrari.Raději mám civilnější modely,ale ten design oceňuji. Nové myšlenky i nápady a osobitý vzhled.
mně se teda ten předek nějak zvlášť moc nelíbí. naopak zadek je moc pěknej. z boku to auto...nevím, nějak mi to nepřijde přitažlivý. jen názor na design, bez ohledu na exklusivitu, peníze atd.
článek o Bugatti Veyron, Masserrati, Brabus SV 12 Biturbo :) ať vím, na co si neušetřím ani za 5 životů :-D