- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Autorem článku je zjevně pan Petr Buček. S pár průsery neslavně proplul několika médii, aby skončil ve srágoře zvané Metropolitní¨expres.
pokud teda nejezdíte na skokanských lyžích. Dobré jsou i magnetické držáky, ale u těch výrobce zaručeje, že vám neulítnou jen rychlost 150km/h.
K problematice cestování po dálnici si dovoluji dát sem odkaz na tyto stránky http://mujweb.cz/Veda/dalnicni-sit/
http://www.gbook.cz/vstup.asp?id=4872
Je potřeba zmařit úsilí různých pavědců, ekologů a jejich přisluhovačů. Důsledkem tohoto je třeba to uváděné čůrání v odstavném prouhu na dálnici, protože ekologové brání výstavbě nových odpočívadel
pan Petr Kuneš
přední český odborník na dopravní infrastrukturu
přední český odborník na dopravní infrastrukturu
Tohle napíše jen samolibé prasátko
to foto pro pamětníky nemá chybu - vsadím se, že to je skutečně Fiat, kdyby to byla dobová česká reklama na žigulík, tak by ten pár nebyl tak chic! Ženská by byla tlustá a hloupě se hyhňala a chlap by kouřil startku a měl na hlavě rádiovku. Pozadí by se určitě zdobil nějakej transparent s pracovníma úspěchama
Je to Fiat 124, na velké fotce je logo vidět a taky má italskou SPZ
To by člověk nečekal, že dražší nosiče poskytují obvykle víc komfortu při ovládání a víc vychytávek než levné. Pane redaktore, chtělo by to více oborných informací a nikoli povrchní sepsání několika všeobecně známých věcí.
prostě v čechách nic nenormálního a ještě to vesele doporučujou v tisku....
Vážený pane, můžete mi prosím vysvětlit proč? K čemu mám potom mezi zadními sedadly tu díru - tunel s ochranným vakem?
No na toho láďu by se mohli nosiče rovnou přivařit, zatřít základovkou a alespoň by ty nosiše nikdo neukradl, do kufru by se měli dát nějaký pytle cementu a hurá na zimní radovánky
Jo Láďa to byl stroj