Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První české kilometry nového Audi TT, testoval ho závodník

UVNITŘ: VIDEO
"Senzační," říká o něm jeden z prvních Čechů, kteří se v něm svezli, bývalý autokrosový závodník Jindřich Kottek. Audi TT Se stalo ikonou už ve své první generaci, přineslo mezi rychlá kupé styl, zabalený do odvážných tvarů. Osm let mu dnes nikdo nehádá, ale zaslouží si díky požehnanému modelovému věku automobilový důchod. Jak jezdí jeho nástupce, vyzkoušelo Auto.iDNES.cz jako první v Česku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jazdec

image

no u nas behaju tri tt..(stare) Dve maju blond cicky a jednu vlastni homosexualny kadernik:))) image jak hrom;-P;-D

0/0
5.11.2006 23:37

Spielmacher

Lancia Delta na prodej

Lancia Delta v max výbavě včetně kožených Recaro sedadel z r. 5/99 5dveří v super stavu. Foto zašlu. Výhodná cena 118000kč !

0/0
31.10.2006 20:56

magic

Re: Lancia Delta na prodej

Pokud je to HF tak mi hod kontakt na integrale@centrum.cz

0/0
23.11.2006 17:54

Jan

Mě to připadá, jako Rapid...

;-P

0/0
31.10.2006 7:59

Dave

Je pekny, ale

...na Porsche nebo BMW stale nema. Navic mam pocit, ze test neni prilis objektivni, viz:

Jízda bokem do zatáčky se dá vnutit i TTčku s pohonem předních kol, stačí zavadit o pedál brzdy anebo si před zatáčkou houpnout zádí.

Jeste meli napsat, ze tomu rikaji driftovani a pak bych spadnul ze zidle.;-D;-D;-D

0/0
21.10.2006 13:44

Lucas

Re: Je pekny, ale

Odborníku a včem konkrétně AUDI na Porsche nebo BMW nemá?

0/0
24.10.2006 8:31

pavelthelong

Re: Je pekny, ale

kdysi (pred erou ctyrkolek) se s rallyeauty s prednim nahonem takhle jezdilo, bylo potreba brzdit levou nohou- absolutni spickou v teto discipline byl Sved Stig Blomquis jezdici se Saabem. Pan Kottek to jiste zna.... Kdyz nevis, tak se ale nediv...

0/0
26.10.2006 13:40

pavelthelong

Re: Re: Je pekny, ale

sorry ma byt Stig Blomquist

0/0
26.10.2006 19:33

TQ11

Kotek

Kde ho zas vyhrabali? Kvůli jeho "odborným" komentářům jsem přestal kupovat některé motočasopisy. Ty jeho bláboly se nedaly číst. A když si poslechnu jeho komentář v tom videu... to je vážně odborník :-(

0/0
20.10.2006 19:28

vitak1@seznam.cz

Re: Kotek

Asi ty jsi větš odborník, viď?;-D

0/0
25.10.2006 13:06

dablicek

včera jsem ho potkal

Včera jsem ho viděl v centru města v zácpě a vystupoval z něj postarší pán. A jak koukám na ty fotky tak to byl asi ten závodník. :-) Vůbec mě nenapadlo, že to je první nový TT, který jsem mohl v ČR potkat. Jen jsem si říkal, jak si může někdo když už za to dá takový prachy koupit TT v červený barvě. Ale byl to půjčený vůz na testování - i když tím spíš bych mu dal nějakou pořádnou pěknou metalýzu aby to reprezentovalo..

0/0
20.10.2006 15:55

vitak1

Re: včera jsem ho potkal

Ještě nám vyprávěj tu pohádku o Červené Karkulce. Tu jsem ještě dnes nečetl. ;-D

0/0
27.10.2006 16:08

Schumi25

Vypadá stejně jako starý - zklamání

Takže co udělali je spíše facelift než nějaké nové auto. Zklamání......

Náskok díky technice už neplatíRvRv

0/0
20.10.2006 14:36

MartyKO

Ach jo...

Při pohledu do zrcátka roztaje i ledový asketa. Ladné boky, ve kterých se odráží ranní slunce, jsou k nakousnutí a s pohledem na vypracovaný zadeček, který je jejich logickým vrcholem, zasvrbí ruce.

Nezabloudil sem autor clanku z jiny rubriky? Revue? Show? Ona? [;-P(Y)(Y)(Y)

0/0
20.10.2006 14:02

Homer

Ikona pro ESP

Audi TT Se stalo ikonou už ve své první generaci. Ano ikonou pro ESP spolu s Mercedesem A. Dokud nezačali standardně montovat ESP a nepřidali křidélko, létalo Audi neočekávaně ze stopy v zatáčce a pozabíjelo se v něm dost lidí.!! Viz Auto-Motor und Sport.

0/0
20.10.2006 13:25

Rada.K

Re: Ikona pro ESP

Cože? Křidélko má nějaký vliv na  průjezdu zatáčkou? Myslíš to křidélko co je na zádi auta??

0/0
4.11.2006 19:17

Bo

Žehlička

Neměl se tu možnost s tím jet. Věřím, že jízdní vlastnosti jsou skvělé, možná je i spolehlivé a kvalitní. Ale nemůžu si pomoct, vůbec se mi nelíbí. Je to jak žehlička na kolech.

0/0
20.10.2006 12:59

Shumway

Re: Žehlička

ze jo, na Calibru to zvenku v zadnym pripade nema

0/0
20.10.2006 13:40

neparoubek

Re: Re: Žehlička

Calibra?????pocitam ze ji mas doma z 95yho. To sou pekace..

0/0
24.10.2006 23:13

ace

letiště

ahoj nevíte co to bylo za letiště ??ve dlouhé lhotě na příbramsku ??díky

0/0
20.10.2006 11:22

Vendula

maličkost, které jsem si už všimla dávno

a netýká se pouze tohoto audi - všichni výrobci jsou nesmírně optimističtí (lžou) ohledně spotřeby. Jak k těm fantastickým číslům docházejí a kdo jim to může žrát (čtyřistakoňové limuzíny se spotřebou 9.9l...)? :-/

0/0
20.10.2006 10:57

ma

Re: maličkost, které jsem si už všimla dávno

spotreba auta sa meria na motorovej brzde kde je rovnaky rezim pre vsetky auta, postupne radenie rychlosti, spomalenie a zase radenie, pridavanie.... a pri takomto teste tie auta s velkymi motormi maju malu spotrebu, co sa v praxi tazko dosahuje

0/0
21.11.2006 15:26

maDriver

Teda s tím by

se dělaly koláčky jedna radost.

0/0
20.10.2006 9:37

performer

spíš pro blondýny a pro buzíky

Normální chlap radši BMW 130i.

0/0
20.10.2006 8:52

Dandy02

Re: spíš pro blondýny a pro buzíky

Proč takovej prcek?? To je spíš auto pro ženskou, ale je jen můj názor. Proti gustu..............................

0/0
20.10.2006 9:20

wewed

Re: Re: spíš pro blondýny a pro buzíky

protoze performer je samozrejme "znalec" ;-D

0/0
20.10.2006 9:31

Dandy02

Re: Re: Re: spíš pro blondýny a pro buzíky

blondýnek nebo buzíků?? Aut určitě ne;-)

0/0
20.10.2006 9:38

v

Re: Re: Re: Re: spíš pro blondýny a pro buzíky

R^

0/0
20.10.2006 10:19

performer

Re: Re: Re: spíš pro blondýny a pro buzíky

OK - tak místo buzíků si dosaďte metrosexuály.......

0/0
20.10.2006 11:01

performer

Re: Re: spíš pro blondýny a pro buzíky

pro ženskou jsou SUV a pod. krumply. Proč by mělo bý BMW 130i prcek? Je to normální auto své třídy (nižší střední) - 260 HP + zadní náhod. 

0/0
20.10.2006 11:00

Dandy02

Re: Re: Re: spíš pro blondýny a pro buzíky

Proč rozlišuješ auta pro ženský a pro chlapy. Nemyslím si, že Porsche Cayenne S turbo je pro ženskou protože je to SUV a BMW je pro chlapy.

0/0
20.10.2006 11:21

karel

Re: spíš pro blondýny a pro buzíky

chlap jde radsi do tech blondynek...

0/0
20.10.2006 10:40

Jandik

Re: spíš pro blondýny a pro buzíky

A to máš ze své hlavy nebo to říkali kluci z tuning klubu z Horní Dolní?

0/0
20.10.2006 11:33

Marthy

Homologované autofólie

www.pucalka.cz

0/0
20.10.2006 8:17

Marthy

Homologované autofólie

Nejširší výběr homologovaných autofólií za super ceny - sluneční a bezpečnostní - na www.pucallka.cz !

0/0
20.10.2006 8:14

Speedy

TT jsem měl (1.8T) právě kvůli těm blondýnám. Tři roky stará ojetina. Výhled jak z tanku, jízdní vlastnosti nenadchly, neurazily, motor slabej.Auto na frajeřinku, jinak nic moc.

0/0
20.10.2006 7:49

LERD

Re: TT jsem měl (1.8T) právě kvůli těm blondýnám. Tři roky stará ojetina. Výhled jak z tanku, jízdní vlastnosti nenadchly, neurazily, motor slabej.Auto na frajeřinku, jinak nic moc.

Jo, to si dovedu představit, s tím 1,8 motorem... Proto se raděj proháním na superbiku, ten ukáže každýmu takovýmu autu zádička ;-)

0/0
20.10.2006 9:12

Rejpal

Re: Re: TT jsem měl (1.8T) právě kvůli těm blondýnám. Tři roky stará ojetina. Výhled jak z tanku, jízdní vlastnosti nenadchly, neurazily, motor slabej.Auto na frajeřinku, jinak nic moc.

Blbý je, když máš ty zádíčka 50m od ostatních údů;-P

0/0
20.10.2006 9:35

Lolofon

Re: Re: TT jsem měl (1.8T) právě kvůli těm blondýnám. Tři roky stará ojetina. Výhled jak z tanku, jízdní vlastnosti nenadchly, neurazily, motor slabej.Auto na frajeřinku, jinak nic moc.

co sa ti na 1.8T nepaci ? kamos ma Skovu verziu (ci aka to je) a ta ma 224 koni, a este si to nechal o par koni zdvihnut. som pozeral ako puk, co sa da z takeho motora vytlct.

0/0
20.10.2006 10:14

v

Re: Re: Re: TT jsem měl (1.8T) právě kvůli těm blondýnám. Tři roky stará ojetina. Výhled jak z tanku, jízdní vlastnosti nenadchly, neurazily, motor slabej.Auto na frajeřinku, jinak nic moc.

mel jsem to stejny, co rikas, a na to se chytne maloktery auto. neuveritelne to leti do otacek a vystreli to jako z praku. po doladeni to melo 240 koni.. auto pro radost, fakt ze jo

0/0
20.10.2006 10:22

Speedy

Já v tom měl 180 koní a když to srovnám s 206 S16, která měla po úpravě 150 kobyl, tak ta byla rychlejší a na klikatou okresku lepší auto.

0/0
20.10.2006 12:08

ivahnoe

Drzim Audi palce, aby to ...

... nebyl takovej kram jako ta predchozi verze. Jak s chovanim auta na silnici, tak i se spolehlivosti...

0/0
20.10.2006 0:52

regazzi

?

Je to takovy neslany, nemastny, jalovej design....:-/ Minuly TT se mi tedy libilo mnohem vic!!

0/0
19.10.2006 21:44

Danny_Kay

Co???

Jiz prvni verze TT byla ikonou pro odvazny design? To snad ne...Tohle nove TT uz je alespon trochu hezke, ale to prvni-des! Vzdyt to byl typicky priklad auta bez desingu...vajicko bez spetky napadu, to BMW se svym Z3 a Z4 bylo daleko napaditejsi...TT je dobre tak akorat pro zneskou...ale jak rikam, to nove se mi docela libi, vykonove je srovnatelne s mym eclipsem, vypada o neco hure,ale ma rozhodne hezci interier...

0/0
19.10.2006 19:40

jiriez

Že by Pí áR ???

Má tohle malé lambo aspoň nějaký kaz? Člověk by řekl, že jezdili s Porsche...A už vůbec si nemyslím, že by ti Japonci byli tak špatní. Když srovnám 350 Z se starým TT...(Y)

0/0
19.10.2006 19:26

Zdeněk

fajn PR ;)

Fajn PR

0/0
19.10.2006 18:39

Bety

Re: fajn PR ;)

nechutnej PR článek, hnusný mrňavý video a ještě horší fotky. Když neumíte dělat věci pořádně, tak se na to raději vy..rte.

0/0
19.10.2006 18:58

Petr

Interier

Zajímavá věta:

Super interiér, všechno je po ruce. Budíky jsou dobře čitelné a umístěné, ne jako v nějakém pokusném autě z Japonska."

Rv

0/0
19.10.2006 17:59

jp

Japonec

0/0
19.10.2006 17:57

old fashioned Vince III...

je možné,

že  Michal Šafránek,  iDNES.cz) toho hodně umí.... ale fotit určitě ne...Rv

0/0
19.10.2006 17:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.