Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Natankovali jste benzin místo nafty, co s tím

Přihodilo se vám, že jste natankovali benzin do auta, které jezdí na naftu, a myslíte si, že takovou hloupost by nikdo jiný neudělal? Netrapte se, nejste jediní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BrumlajiciCmelak

Tady se ale sešla banda

závistivých socek :))

Sedět v hokně, nic nedělat a brát prachy se jim líbí, ale platit někomu kdo si odskočí na záchod je jim proti mysli :-DRv

0/0
25.10.2006 11:54

Shark

Tak jak?

"Na pohotovostní linku 1230 volá každý den takových nešťastníků několik a vždy jde o roztržitost, když lidé přesednou ze služebního auta do vlastního a jedou tankovat," říká Pavel Kuchalik z Ústředního autoklubu (ÚAMK).

--------

Nemá to být naopak? Řekl bych, že většina firemních aut jsou na naftu a opačně.

0/0
24.10.2006 8:21

jjj

Taky se me to stalo

Taky se me to stalo u Felicie. Do prazdne nadrze jsem natankoval asi 15 litru benzinu. Vycerpat hadickou se mi to nepovedlo, tak jsem na radu ostatnich docerpal az po okraj naftu. Asi za 14 dni to auto zacalo dost blbe startovat, kdyz bylo zahrate, a to mu vydrzelo tak 2-3 mesice. Od te doby neni nic poznat, v servisu jsem s tim nikde nebyl.

0/0
23.10.2006 14:09

Marty

A co takhle podvodná účtenka

Můj známý natankoval u pumpy do svého Favorita a když šel od pokladny tak se zděsil protože na účtence byla napsaná nafta, Nechal teda auto odtáhnout do servisu, vyčerpali mu nádrž a pak nějaký mechanik přišel že mu ta nafta nevoní jako nafta ale jako normální Natural. Tak udělali rozbor a taky to natural byl. Takže tahle sranda, kdy natankoval opravdu to co chtěl, ale kvůli chybně vytištěný účtence si nechtěl zničit auto ho stála skoro 1500,- Kč což mu samozřejmě na tý pumpě odmítli uznat. A on než aby se soudil, vykašlal se na to. Snad aby člověk vozil sebou testovací soupravu na druh paliva. Nevíte jestli jste blbí sami, zařízení pumpy nebo její obsluha.:-D:-D:-D

0/0
23.10.2006 13:21

kakao

Re: A co takhle podvodná účtenka

Bohužel blbí jsou hlavně zákazníci a obsluha?No ti většinou také moc moudrosti nepobrali,taky kdo by tam za tu minimální mzdu dělal,tak se ani nedivím. Sice znich nic nedostane, u soudu by těžko něco dokázal, ale může jim tam poslat ČOI ať mají trochu starosti.;-)

0/0
23.10.2006 13:44

B.Rohlik

jednou

jsem nalil do benzínu tři litry nafty než jsem si toho všimnul. Tak jaký pak že to nejde. Vzal jsem normálka natural, pěkně jsem to naředil a dál jsem to neřešil. Nic se nestalo.

0/0
23.10.2006 12:42

mirek

to DAVID

muzes dat ICQ?

mam starsi vuz, a potrebuji slusneho mechanika v OV :-)

ICQ 308265534

0/0
23.10.2006 12:36

šmíra

nafta v benzínu

nějak jsem si spletl hadici vzal jsem a natankoval asi za 150kč naštěstí hned vedle benzinky byl servis tak jsme to tam odtlačili a hodinu jsem pistolí musel vyčerpat celou nádrž. Naštěstí to stálo jenom tu cenu té nafty a auto jezdí v pohodě dál.. vyhulený jak paprika:-DR^

0/0
23.10.2006 10:30

Pepino

Re: nafta v benzínu

Kdyby se nádrž doplnila celá benzínem, tak to bude jezdit taky a nic se nestane, pět litrů nafty v plný nádrži se v pohodě ztratí.

0/0
23.10.2006 11:16

collage classic

stalo se to tchyni

 v octavce 2.0TDI, nastesti to nenastartovala. i tak legrace za 4.500Kc

0/0
23.10.2006 9:44

kakao

Neplaťte v servisech za hodinu ale za vykonané úkony!

..není nic jednoduchšího a a poté si důkladně zkontrolujte(kde to lze poznat okem) jestli byly úkony vykonány a nechte si je napsat na paragon. Pokud na to nehodlají v servisu přistoupit, jeďte jinam. Zatím na to vždy v servise přistoupili a pak je mi jedno jestli si během opravy majitel telefonuje s manželkou nebo dělá ještě na jiných kšeftech.

0/0
23.10.2006 9:16

Danny_Kay

Re: Neplaťte v servisech za hodinu ale za vykonané úkony!

...ano mas pravdu...totez plati i o zednicich...S temi jsme meli take spoustu problemu...Flakali se az hruza...Platila to vsechno moje mama, ktera na sve penize musela opravdu tvrde makat. Jednou ji dosla trpelivost a primo od prace je vyhodila. Rekla, at si sbali sve veci,zaplatila jim za to,co do te doby udelali a poslala je do...Skoda,ze jsem nemel tu cest byt pri tom...

0/0
23.10.2006 9:24

T.Lojza

Re: Neplaťte v servisech za hodinu ale za vykonané úkony!

Když tě budou chtít v servise natáhnout - udělají to kdykoliv a žádné opatření viz. od úkolu ti stejně nepomůže - leda, že by jsi byl takovej DRÁP a opravil by jsi to sám, ale to je jen málokdo;-P

0/0
23.10.2006 9:55

kakao

Re: Re: Neplaťte v servisech za hodinu ale za vykonané úkony!

Částečně souhlasím,ale výrazně to snižuje možnosti toho natáhnutí a pokud není člověk co do servisu jede úplný hlupák, tak se to snižuje dál a v neposlední řadě při sebemenším podezření, že mě natáhli, tak už tam příště prostě nepojedu a podpořím konkurenci a ještě to nezapomenu oznámit všem známým v okolí. Zvlášť menší servisy na menších městech nebo za městem si to zas tak moc často nedovolí, nejen že by pak dostali v hospodě po hubě, ale celkově by se jim to nevyplatilo.

0/0
23.10.2006 10:51

T.Lojza

Re: Re: Re: Neplaťte v servisech za hodinu ale za vykonané úkony!

Popravdě - zkušenosti se servisem mám jen jednu u svého vozu a to dost špatnou - od té doby do servisu nejezdím a všechno opravuji svépomocně doma;-)

0/0
23.10.2006 11:54

Danny_Kay

Muze mi nekdo neco vysvetlit?

V servisu se teda plati zhruba tech 500 kc/hod...Docela by me zajimalo proc? Ja jsem platil stejnou castku v jistem servise za rovnez pomerne banalni vec, kterou bych si klidne umel udelat sam, mit potrebne naradi. Jednalo se o vec, kterou by zvladlo trochu sikovne 13tilete decko mit trochu sily na povolovani sroubu. Sice to zabralo hodinu, nicmene mezitim si servisaci vyridili dalsich x zakazek, takze prace jen na mem aute trvala asi 25 miinut. Jedna se o lidi, kteri nemaji VS vzdelani, prolelzli zakladkou s trojkama a tem ja mam platit 500kc/hod? Kdyby se jednalo o rozebrani motoru, rad jim to zaplatim,ale takhle? Tuto castku dostava nadprumerny programator a to musel dlouha leta studovat a musi mit intelektualni schopnosti...Servisaci, je mi z vas na bliti!

0/0
23.10.2006 8:09

vymrzovač

Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

postav si autoservis,investuj do zařízení několik milionů,sežeň si certifikát o autorizaci na nějakou značku,a nasaď cenu 150kaček za hodinu.věřím,že se uživíš. ještě pozn.dle tvé logiky by si IT a servisy počítačů (značkové) neměly účtovat přes tisícovku za hodinu,že? stačí si přečíst příručku,a začít servisovat třeba HP,že?;-)

0/0
23.10.2006 8:16

Danny_Kay

Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

Vetina IT firem si NEUCTUJE pres tisicovku na hodinu...Take ber v uvahu, koho ta firma musi zaplatit...Vetsinou ten clovek ma pred jmenem takovou zkratku...presne takovou,co chlapek z opravny nemel...Pokud ti pracovnik IT firmy prijel opravit kompletne nefunkcni sit, musis brat v uvahu to,ze on musi prijet az k tobe, coz zabere urcity cas, projezdi benzin, apod. Kdezto v pripade toho debila jsem musel prijet ja, takze naklady zadne...

0/0
23.10.2006 8:27

Marty

Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

Tech 500 platis na vybaveni dilny a tak. Pak taky na pres 35% dane. Ti kluci obvykle vidi dost malo, proto mam pocit, ze tomu odpovida kvalita jejich prace. Ovsem jako IT muzu zodpovedne potvr

dit, ze za 500 na hodinu bych pracky do te vazelinove kase na spodku motoru nestrcil.

Jo a VS neni patent patent na rozum. Je tam neuveritelne mnozstvi debilu, kteri akorat mavaji diplomem, ale pracovat se jim moc nechce.

0/0
23.10.2006 9:54

von Kleist

Re: Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

pres 35% dane?? Dan se plati ze zisku, ne z obratu a pro PO je snad kolem 26%. Nejvyssi sazba u FO je, tusim, 30% a stale je jeste cast prijmu danena tema nizsima sazbama, takze v realu se pres tohle cislo neda dostat. Krom toho pochybuju, ze by se servisaci dostavali (legalnim) prijmem do pasma zdaneni 30%. 

Holt ale casto neprilis efektivni cinnost servisu, zpusobena nekvalifikovanymi individui schopnymi resit komplexnejsi problemy vyhradne metodou pokus omyl, neco stoji...

0/0
23.10.2006 10:20

art

Re: Re: Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

No on asi myslí soc. pojištění co odvádí za každého zaměstnance státu ve výši 35 % počítáno z hrubého platu.

0/0
23.10.2006 10:46

von Kleist

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

To by muselo byt soc. i zdrav. pojisteni dohromady.... ovsem oboji ma s dani pramalo spolecneho, tedy krom toho, ze jsou to penize, ktere clovek vetsinou neuvidi :o) (hl. u soc. poj.)

0/0
23.10.2006 12:59

Janda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

Pojištění to má akorát v názvu - z ekonomického hlediska se jedná o daň

0/0
23.10.2006 18:13

von Kleist

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

To je samozrejme nesmysl - to by pak dan mohla byt jakakoliv platba. Havarijni pojisteni na auto je take dan? To snad ne...;-) Rozdil je podstatnejsi nez pouze, nazev, ale uznavam, ze rada lidi ma znacny problem to pochopit.

0/0
23.10.2006 21:47

von Kleist

Re: Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

Jako IT/ENG ti muzu rici, ze se strcenim tech pracek do motoru bych nemel problem, jde to dobre umyt, kdyz je cim... Ovsem cely zivot bych to delat nechtel.

0/0
23.10.2006 13:01

T.Lojza

Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

Jelikož jsem taky dělal v IT tak vím co si kdo účtuje a popravdě 500,- za 30minut je tvrdá realita!

0/0
23.10.2006 10:08

Dubak

Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

To neni suma do kapsy servisaka, ale jeho firmy. A je taky na vybaveni servisu, najem a pod a jenom cast je jeho plat. Ja delam v IT a nedostanu 500 Kc ale moje firma za moji praci uctuje vyrazne vic.

0/0
23.10.2006 8:17

Danny_Kay

Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

To nebyl zadne autorizovany servis, ale proste "chlapek s velkou garazi"...Jde o to,ze kdybych na tom zabil celou hodinu, divam se na to jinak, ale mezitim si 10x odbehl k jinemu vozu, takze mel 500 vlastne za pul hodky....jinymi slovy 1000kc/hod...za uplnou blbost. Zda se mi to neadekvatni...Pro priste,jak rikam,si sezenu naradi a udelam si to sam nez platit tyhle darmozrouty...

0/0
23.10.2006 8:22

Coldstone

Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

jezdi koněm socko

0/0
23.10.2006 8:29

David

Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

Ja mam servis v Ostrave. To auto na zvedaku mi zabije tak pul hodky az hodku. Mezitim muzu prodat treba 8 pneumatik. Vis co, az se priste svou hlouposti spletes a natankujes blbe, sundej kravatu a bilou kosili a lehni s pod auto, vypust benzin do kanalu a natankuj znovu. A nenadavej lidem do darmozroutu. Mimochodem - co tebe zivi?

0/0
23.10.2006 8:33

Danny_Kay

Re: Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

Jo, jenze on neprodal 8 pneumatik,ale sel se hrabat v nejakem passatu...Mezitim vyrizovat telefonaty, tudiz prace na mem voze stala...A co zivi me? Jak jsem naznacil, pracuji v softwarove firme a beru 220kc/hod...na rozdil od vyse zminovaneho...

0/0
23.10.2006 8:43

david

Re: Re: Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

Tak mi udelej softver do servisu at nemusim pouzivat ten drahy, co mam. A za dojezd si uctuj 4Kc za kilometr. Vis, kazdy mame svoje. To auto, co visi na zvedaku zabira cas. Asi stejne, jako Tvuj PC kdyz bezi a zpracovava hodinu neco a ty u toho nejsi. Mi vadi, ze urazis lidi. Bez Tve prace by nebezely compy a bez me by lidi nemeli moznost jezdit starsima autama. Kdyz rikas, ze se ti to zdalo moc, mel jsi to vyresit jinak. Ale ono to asi neslo. Proc nehledas chybu u sebe?;-)

0/0
23.10.2006 8:55

Danny_Kay

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

Problem je,ze jsem platil i za dobu, kdy si ten pan vyrizoval telefonaty (a ze jich mel)...Takto vznikal prostoj, kdy nikdo nic nedelal a ja jsem za to platil...Jinymi slovy, jeho prace byla nadhodnocena. Neudelal nic, co bych sam neumel udelat, jde jen o to, ze ja doma nemam zvedak a potrebne klice. Vsechnu praci dela on sam, s tim, ze "zamestnava" nejakeho mladeho kluka, kteremu je 20 let, jinak zadneho dalsiho zamestnance nema... 

0/0
23.10.2006 9:04

warlog

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

Človíčku -  těch 220/hod bereš i za to chatování na Idnesu ??? Protože jestli ano, potom se nedivím, že máš jen 220 a ještě nadáváš někomu, kdo něco dělá. Kdybys dělal taky, máš klidně i těch 500.

Zameť si před vlastním prahem kamaráde.

0/0
23.10.2006 13:01

T.Lojza

Re: Re: Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

Statistika je taková, že programátor za svou 8 hidinouvou práci 1hodinu efektivně pracuje tj. cca na 90%, zbytek zabere nicnedělání. Nevím jak je to u tebe ale tohle je taky celkem zajimavé. Dále - ty máš 220/h njn, ale kolikpak stojí tá tvá hodina koncového zákazníka?!!

0/0
23.10.2006 10:36

Max

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

.. to radsi opravdu nechtej ani vedet! Dela to 800-1200€ na den, mene, nez 1/2 nelze u nasi firmy objednat a k tomu se jeste pripocitava pausal na cestu (asi 400€ pri ceste autem, 800 letadlem) . Nad 5 dnu je 30% sleva. Ja dostavam (bohuzel) pouhy zlomek toho, co kasiruje firma. Je fakt, ze takovyto consulting u zakaznika prodavame tak 3x do mesice, coz je "na prilepsenou" firmy ... Jinak, je to bezna taxa na zapad od hranic. Rezijni hodina programatora stoji firmu ~100€, takze to koreluje s tim, co si uctujem.

0/0
23.10.2006 14:54

T.Lojza

Re: Re: Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

R^R^R^

0/0
23.10.2006 10:31

david

Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

Jo, a jeste neco. Mam VS, silu normalni, asi vetsi nez 13ti lete decko. Predpokladam, ze jsi ted v praci, hrajes si na netu a bezi Ti tech 220Kc na hodinu. Ja cekam na zakaznika. Platim najem, teplo, mechaniky. A cekame, az nekdo natankuje blbe a nebo bude mit defekt. Zatim mam dnes vydelanou nulu. Ty uz asi vice....

0/0
23.10.2006 8:57

Danny_Kay

Re: Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

Ne, dneska mam volno. V praci net sice mame,ale muzeme ho pouzivat jen na specializovanych pocitacich, ktere jsou mimo kancelar. Je to ochrana vuci softwarovemu piratstvi, nesmime ani z kancelare vynaset zadne datove nosice, dokonce i mobilni telefony musime odkladat pri vstupu...

0/0
23.10.2006 9:11

Ruda

Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

Protoze lidi volej socany tak se nediv kdyz diky jeho spocialni politice musi zamestnavatel odvadet sileny prachy..

0/0
23.10.2006 9:02

T.Lojza

Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

Jednoduše řečeno - platiš jen za to že už tam stojíš a když za to platit nehodláš tak si to holt udělej sám a nebo jezdi BUSem!R^ - tím končím svůj vyčerpávající komentář.

0/0
23.10.2006 10:00

binom

Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

PANOVE!!!! VE SKODE AUTORIZOVANEM SERVISU CHTEJI ZA PRIPOJENI PC DO AUTA PRES 100KČ. PTAM SE TEDY ZA CO? ZA KULOVE S PREHAZOVACKOU!!! PEKNA SLUZBA ZAKAZNIKUM!!!

0/0
23.10.2006 10:28

Jarke

Re: Muze mi nekdo neco vysvetlit?

Brrr. Z tohodle mě vždycky běhá mráz po zádech. Co Ti je vůbec do toho, kolik si kdo účtuje. Kdyť si přeci můžeš vybrat, kolik a komu zaplatíš. Ale věz, že každá firma má ještě okolo plno režie, platí odvody sociální, zdravotní, daně, energie, atd....

0/0
23.10.2006 12:29

PatrikChrz

Benzín do nafťáku

Dělal jsem v pojišťovně a musím potvrdit, že šlo o poměrně častý problém.

0/0
23.10.2006 7:50

Glumik

Ano, stalo se mi to

Auto Peguot Partner, do cca 10l nafty jsem natankoval 30l naturalu 95. nevšiml jsem si a dojel až domů cca 25 km. Jelo to dost blbě. Doma jsem si uvědomil proč. tak jsem tu směs vycucnul dolil kanystr nafty a vše OK. Ale je to obrovský štěstí.

0/0
23.10.2006 7:29

David

Re: Ano, stalo se mi to

Kdyby jsi mel diesel od VW, divil by jsi se, jak by te tech 25km vyslo draho. Tam nedoporucuji nic takoveho. Ale mas pravdu, ze s HDI se da neco ujet 50/50

0/0
23.10.2006 8:36

Max

Re: Ano, stalo se mi to

Tak to si muzes jenom gratulovat. Zena kolegy vzala plnou benzinu do BMW 525d a az zjistila, ze ji to po 1 km nejede, bylo pozde - vstrikovani v (Y). Stalo to 4500€, pry je to bezna servisni prace a v servisu na to maji "vymenny kit" - cele vstrikovaci + trubicky + prace. To se opravdu vyplati!!!!

0/0
23.10.2006 9:06

T.Lojza

Re: Re: Ano, stalo se mi to

Nezda se mi, že by po 1Km vyřídila celé vstříkováni - nafta v palivové soustavě a ve filtrech by měla vydržet větší kousek a o dost. Ale asi byli placení od úkolu tak to vyměnili sakumprask;-)

0/0
23.10.2006 10:15

pavelthelong

nafta s benzinem...

Mercedes jeste pre 15 lety v navodu vyslovne doporucoval, aby majitel pri nizkych teplotach (-15 a niz) cerpal az 20% benzinu. Pouze byla vyssi spotreba a nizsi vykon. Bylo to spatne ???

0/0
23.10.2006 7:11

vault

Re: nafta s benzinem...

Pokud to byl zážehový motor, tak je to zcela správně a nebál bych se čerpat i víc a klidně i při vyšších teplotách R^

0/0
23.10.2006 7:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.