Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražské dvoutaktní šílenství

Stopadesátkrát dva takty hrajících typickým staccatem made in DDR přivítalo letošní pražský sraz trabantů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bohouš

Honak

Není to blééé.Kdyby sis vydělávala rukama,v životě,bys takovou blbost nenapsala.Kdopak ti dal na auto,že by tatík?RvRvRvRvRv

0/0
15.1.2007 15:55

bimbo

rampampampam

Abude tam taky Maufíld???:-D;-D

0/0
1.11.2006 15:48

qwas

blééé ...

Pahnusná, odporná parodie na auto... nepohodlný, hlučný, páchnoucí, pomalý, atd...(Y)

0/0
25.10.2006 11:07

iuos

hmm

a který auto takový není? ;-D;-D;-D tohle je aspoň zábavný

0/0
25.10.2006 15:16

noname

trabi stop

neznam větí zhovadilost než trabi. Nic proti jednoduchost, právě naopak - kačena citroen muze být fajn auto, ale tuhleten paskvil nekonstruoval strojař, spíš krejčí nebo švec. Každý ať se drží kopyta.

0/0
25.10.2006 8:54

Spit_MkI

Re: trabi stop

v cem je ten propastny rozdil?

0/0
25.10.2006 11:58

xyz

Re: Re: trabi stop

Zásdní rozdíl tkví v tom, že kačena je po strojařský stránce "normální" auto.

Trabiho plechy okolo motoru připevněné pérkama z propisovačky a kus hadru navrch na to upevněný drátkama , víko přerušovače držené jedním "palcem" ... atd. , ne děkuju.Rv

0/0
25.10.2006 13:51

Spit_MkI

Re: Re: Re: trabi stop

Aha, a nevadi, ze to spolehlive funguje i desitky let? Co treba heslo "v jednoduchosti je sila"?

Nechci se hadat, ale plastove "plechy" jsou dnes stale popularnejsi, powerpack, ktery u trabanta drzi sesti srouby, taktez.

Nechci se prit, ale "normalni" prece neznamena jediny spravny.

A jeden z pokracovatelu 2CV Mehari mel pokud vim laminatovou karoserii.

0/0
25.10.2006 14:35

P.

Trabantiada

Na Trabantiade jsem se byl podivat a byla to fakt parada :-)

0/0
25.10.2006 7:13

Ebo

stejně

..nejlepší je Dacia 1310 TX ;-)

0/0
24.10.2006 23:55

Spit_MkI

Re: stejně

Jasne v kombiku R^ Jenze jen do momentu, nez se mi porouchala a to bylo zatracene casto :-/

Jinak krasny pohodlny stroj a tlak oleje a teplota vody na tech pridavnych budickach pred spolujezdcem, to melo smrnc

0/0
25.10.2006 1:33

makan.dacan

Re: Re: stejně

Zadřená ve 100 000K/m upadlá náprava 200 000K/m , odvzdušňování brzd každý měsíc a v létě vařila po 150Km...  Nejlepší byla ta zeleně podsvícená palubka...

0/0
25.10.2006 6:37

Spit_MkI

Re: Re: Re: stejně

Ctyri prevodovky na 150 000 km/h odvzdusnovani kazdy mesic, na vareni pomahalo otevrit kapotu ;-) 

A jeste kolecko na stelovani jasu palubky, ketre nikdy nefungovalo 

0/0
25.10.2006 11:57

Spit_MkI

Re: Re: Re: Re: stejně

Samozrejme 150 000 km ne v hodine ;-D 

Bejvaly doby, kdy mne rumuni zatavovali, jesli ji neprodam a ja blbec neprodal

0/0
25.10.2006 13:52

wojta

čtyřtaktů bylo ještě víc

těch 4-taktů se vyrobilo o hodně víc, spousta toho jezdí v madarsku, ale samo i v nemecku. tech 444 kusu existovalo ale vznikly az v roce 1995 tak je to tu receno.poslednim vykrikem bylo nekdy v roce 1996 vyrobeni 3 prototypu sachsenring uni1 s hybridnim naftovym motorem ,ale ten se designove samo nepodobal starymu trabosi bylo to takove mpv. jeden 7 mist, druhy 5-mistny taxi a pick-up. jinak firma vyrabejici trabanty se jmenovala a jmenuje sachsenring proto to S ve znaku..

0/0
24.10.2006 19:35

mravec

Re: čtyřtaktů bylo ještě víc

jeden štvortakt jazdí v Štúrove na Slovensku

0/0
24.10.2006 21:43

Milos

ccm

Demiku, motor ma objem, ale tobe v prispevku bud prebyva jedno c a nebo trojka.

Bud je to ccm a nebo cm3 oboje je kubicky centimetr.

0/0
24.10.2006 17:26

demik

Re: ccm

Mas recht, ted na to cumim. chybicka se vloudila, ale to se stava i v lepsich rodinach ;-P

0/0
25.10.2006 7:29

demik

Pane redaktore

kdy konecne pochopite, ze motor ma objem tj. ccm3 a ne obsah... Ale uz vim, odkud mate odbornost (Y):-D;-D;-D

0/0
24.10.2006 17:01

noname

Re: Pane redaktore

když už chcete být exaktní tak buď ccm nebo cm3

0/0
25.10.2006 8:50

Spit_MkI

Re: Re: Pane redaktore

Dovolil bych si rejpnout, ze kdyby v clanku bylo uvedeno ccm3, je to mnohem dukaz nezpusobilosti redaktora nez objem/obsah.

Ale jak rikate, chybicka se vloudi ;-)

0/0
25.10.2006 13:54

Fanda

Není to tak

Jste vedle oba.Trabantů se čtyřtaktním motorem se vyrobilo pár tisíc.Dvoutaktní se vyráběli ve starém závodě ve Zwickau a čtyřtakt v Moselu souběžně s VW polo.Mám foto jak za sebou na montážní lince jede polo a za nim T 1,1

0/0
24.10.2006 16:41

kesav

trabos

si to pletes s warburgem ty se delali posledni roky s motorem z volkswagenu passat 2 gen 8-o

0/0
24.10.2006 15:57

Popleta

Re: trabos

V článku je to správně, poslední série trabantů (tuším 444 ks) měla opravdu čtyřtakt od VW.

0/0
24.10.2006 16:16

Andre

Re: Re: trabos

Bylo to takto: Tato serie 444 kusu mela puvodne motor z pola jako ostatni Trabanty 1.1 vykonove priskrcenej. Cela serie putovala do Turecka, ale jelikoz tam bylo nejaky zdrzeni na prekladisti behem cesty, a z toho vznikly prodlevy vysly automobilku hodne draho, rozhodli se je vratit zpatky do nemecka. A vytvorili z nich unikatni sberatelskou serii, vymenili puvodni motor za ten passatackej a bylo.

0/0
24.10.2006 17:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.