Diskuze

Pražské dvoutaktní šílenství

Stopadesátkrát dva takty hrajících typickým staccatem made in DDR přivítalo letošní pražský sraz trabantů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohouš

15. 1. 2007 15:55
Honak

Není to blééé.Kdyby sis vydělávala rukama,v životě,bys takovou blbost nenapsala.Kdopak ti dal na auto,že by tatík?RvRvRvRvRv

0 0
možnosti

bimbo

1. 11. 2006 15:48
rampampampam

Abude tam taky Maufíld???:-D;-D

0 0
možnosti

qwas

25. 10. 2006 11:07
blééé ...

Pahnusná, odporná parodie na auto... nepohodlný, hlučný, páchnoucí, pomalý, atd...(Y)

0 0
možnosti

iuos

25. 10. 2006 15:16
hmm

a který auto takový není? ;-D;-D;-D tohle je aspoň zábavný

0 0
možnosti

noname

25. 10. 2006 8:54
trabi stop

neznam větí zhovadilost než trabi. Nic proti jednoduchost, právě naopak - kačena citroen muze být fajn auto, ale tuhleten paskvil nekonstruoval strojař, spíš krejčí nebo švec. Každý ať se drží kopyta.

0 0
možnosti

Spit_MkI

25. 10. 2006 11:58
Re: trabi stop

v cem je ten propastny rozdil?

0 0
možnosti

P.

25. 10. 2006 7:13
Trabantiada

Na Trabantiade jsem se byl podivat a byla to fakt parada :-)

0 0
možnosti

Ebo

24. 10. 2006 23:55
stejně

..nejlepší je Dacia 1310 TX ;-)

0 0
možnosti

Spit_MkI

25. 10. 2006 1:33
Re: stejně

Jasne v kombiku R^ Jenze jen do momentu, nez se mi porouchala a to bylo zatracene casto :-/

Jinak krasny pohodlny stroj a tlak oleje a teplota vody na tech pridavnych budickach pred spolujezdcem, to melo smrnc

0 0
možnosti

wojta

24. 10. 2006 19:35
čtyřtaktů bylo ještě víc

těch 4-taktů se vyrobilo o hodně víc, spousta toho jezdí v madarsku, ale samo i v nemecku. tech 444 kusu existovalo ale vznikly az v roce 1995 tak je to tu receno.poslednim vykrikem bylo nekdy v roce 1996 vyrobeni 3 prototypu sachsenring uni1 s hybridnim naftovym motorem ,ale ten se designove samo nepodobal starymu trabosi bylo to takove mpv. jeden 7 mist, druhy 5-mistny taxi a pick-up. jinak firma vyrabejici trabanty se jmenovala a jmenuje sachsenring proto to S ve znaku..

0 0
možnosti

mravec

24. 10. 2006 21:43
Re: čtyřtaktů bylo ještě víc

jeden štvortakt jazdí v Štúrove na Slovensku

0 0
možnosti

Milos

24. 10. 2006 17:26
ccm

Demiku, motor ma objem, ale tobe v prispevku bud prebyva jedno c a nebo trojka.

Bud je to ccm a nebo cm3 oboje je kubicky centimetr.

0 0
možnosti

demik

25. 10. 2006 7:29
Re: ccm

Mas recht, ted na to cumim. chybicka se vloudila, ale to se stava i v lepsich rodinach ;-P

0 0
možnosti

demik

24. 10. 2006 17:01
Pane redaktore

kdy konecne pochopite, ze motor ma objem tj. ccm3 a ne obsah... Ale uz vim, odkud mate odbornost (Y):-D;-D;-D

0 0
možnosti

noname

25. 10. 2006 8:50
Re: Pane redaktore

když už chcete být exaktní tak buď ccm nebo cm3

0 0
možnosti

Fanda

24. 10. 2006 16:41
Není to tak

Jste vedle oba.Trabantů se čtyřtaktním motorem se vyrobilo pár tisíc.Dvoutaktní se vyráběli ve starém závodě ve Zwickau a čtyřtakt v Moselu souběžně s VW polo.Mám foto jak za sebou na montážní lince jede polo a za nim T 1,1

0 0
možnosti