- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Design neni nic extra, ale neurazi. Krome servisnich prohlidek a prezouvani nevim, co je servis. Takze az corollka doslouzi Auris je jasna volba
střední třídě dost tápe, což je vidět i na tom , že za posledních deset let snad byly 3 generace coroll, každá z 5 faceliftama.Přitom Corolly a Cariny bývala před 15 lety parádní auta. Za to Avensisy a současný Corolly se mi nelíbí. Podobný designérský prázdno zažívala před lety i Mazda a Nissan.
Myslim, ze posledni rada Corolly je povedena. Zvlast kombi. Avensis byl asi hezci ten predchozi.
už v základu CD s autorádiem, počítač, el. stahování předních oken, vyhřívané zrcátka, klimatizace - to co u Šáde si tvrdě připlatíte - autorádio 8.500, počítač 5.000, klimatizace 35.000. Takže loni jsem měl jasno - Corolla kombi.
Však taky půl mega za nižší střední je balík.
neznam moc skaredsich aut nez Toyota Corolla osme generace, na druhou stranu ta devata se mi libi
Jinak k tomu tunelu od prevodovky, to mela honda uz v civicu minule genrace asi pred peti lety a je to docela prijemna vec.
jen takovej malej detail - latinsky zlato je AURUM, ne auris!!!