Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové levné sedany: Fiat Linea a Opel Astra

Tříprostorové karoserie ve střední a západní Evropě příliš nefrčí, přesto si velcí marketéři mnoha automobilek myslí opak, protože ve východní Evropě a na blízkém východě patří malé sedany mezi nejžádanější zboží a postsocialistické země jsou jaksi automaticky zahrnovány. Proto vymýšlejí nové a nové sedany, z nichž některé jsou pro Evropu novinkou. Brzy se dočkáme dalších novinek, pro některé budou ČR a Polsko nejzápadnějším prodejním místem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

dobré řešení

 Sice nevím, jak je na tom Thalia s bezpečností, ale rozhodně lépe, než ojetina, která nemusí být bouraná jen jednou. A průměrné stáří aut, které se na různých zdrojů liší asi od 11 do 18 let je určitě potřeba vylepšit. Vždyť průměr v EU je 6 let... a kdo za to může? Dovoz ojetin 

0/0
26.12.2007 20:10

Mára

Urcite je to spravna

cesta. Je treba podporovat prodej levnych autoobilu a to zejmena v CR. Nedavno byla v televize recenze noveho Renaultu Thalia. Vetsina pubescentnich "odborniku" na iDnes automobil pochopitelne odsoudila (jako prakticky vse co se tu objevi). Pravda ale je, ze v zemi, kde je prumerne stari automobilu tusim 17 let je nutne prave podporovat nakupy novych, bezpecnych a modernich automobilu vice nez dovoz 10 let straych strepu z nemecka. Pokud nekdo vyrobi auto za 200k, je asi jasne, ze to zrovna zazrak designu nebude, ale je na zvazeni, jestli i to není lepsi nez 4 roky stary kram s radne pretocenym tachometrem koupeny nekde 20km za hranicemi

0/0
26.10.2006 10:22

Pelé

Re: Urcite je to spravna

nevím, co proti Thalii kdo má, je to normální moderní bezpečné auto.

0/0
26.10.2006 10:30

hugo

Re: Re: Urcite je to spravna

to sice jo ale vypadá ukrutně (Y)

0/0
26.10.2006 12:04

Pelé

Re: Re: Re: Urcite je to spravna

nový podzimní facelift leccos vylepšil. Nevylepšil to hlavní - napojení zádi na kabinu, ale přece jen vypadá líp. Mně spíš vadí ten špatný přístup do kufru. Kdyby Renault z toho udělal kombi nebo zvedání víka kufru včetně zadního okna, bylo by to ok.

0/0
26.10.2006 12:17

bullshit

Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

máš pravdu, to hlavní nevylepšil - porád je to skurwená kraksna s pí/čou na haubně - brrrrrrRv

0/0
26.10.2006 12:22

Andy

Re: Re: Urcite je to spravna

Ohledně té bezpečnosti. Nedávno jsem četl příspěvek nějakého hasiče. Jeho postřeh byl následující: je téměř jedno jestli jedeš v autě se třema hvězdičkama nebo s pěti, pokud je nový a stihneš brzdit tak k 50km/h tak se to dá přežít v poho. Při větších rychlostech je to prý jedno, protože to urve vnitřní orgány. Ohledně těch ojetých a poslepovaných šunek se vyjádřil ve smyslu, že se lidi zabijou klidně ve 20, protože se ta rez či svary rozpadnou při ´tuknutí o zajíce. Poznatek a názor člověka, který každý den někoho vystřihuje z vraku jsem si vzal k srci a jsem majitelem malého, ale NOVÉHO sedanu thalia.

0/0
27.10.2006 9:16

bullshit

Re: Urcite je to spravna

máro woe máro, zase plácáš hlouposti...

problém je v tom, že tyhle sračky zrovna dvakrát bezpečný nejsou, ba právě naopak. a když někdo nemá na pořádný a bezpečný auto, je pro něho myslím daleko lepším řešením právě starší auto osvědčené značky (to automaticky neznamená deset let starej střep za dvacet klacků), než tenhle levnej shit.

druhá věc ve který seš tak trochu mimo mísu (což je ale u tebe normální .)), je to,  že design nemá máro, ale opravdu nemá z bezpečností co do činění. a právě jen u největších vohnoutů rozhoduje při koupi čehokoli design. přitom to je to poslední máro, to si pamatuj...

0/0
26.10.2006 10:39

Mára

Re: Re: Urcite je to spravna

Bullshite, bullshite,

vzdy, kdyz ctu tvoje prispevky nebo reakce, premyslim, jestli si delas srandu (neco jako byl Revo) nebo jestli jsi opravdu takovy hlupak. Nevim. Sedis u pocitace, tudiz jsi pochopil zaklad prace s klavesnici a mysi. Z toho vyplyva, ze budes mit IQ vetsi nez 80. Na druhou stranu ovsem ti dela zjevne problem pochopit smysl psaneho slova. Opravdu nevim bullshite.

0/0
26.10.2006 10:52

bullshit

Re: Re: Re: Urcite je to spravna

máro woe máro, tohle děláš vždycky když ti dojdou argumenty

ale zkus se zamyslet... řekněme člověk, který nemá peníze a za auto dá max. těch cca 200 klacků. co je pro něj z hlediska bezpečnosti za tu cenu nejvýhodnější? novej logan to woe máro určitě nebude... dej si někdy tu práci když už ztrácíš čas mlácením prázdný slámy tady na netu, tak mrkni na bazary a koukni co se dá za 200k koupit.... (a fakt to nemusí bejt deset let starej střep)...

0/0
26.10.2006 11:09

v

Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

s čím prosím tě jezdíš ty ? není to rejpání, jen dotaz, abych věděl co není pro tebe shit

0/0
26.10.2006 11:34

Pelé

Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

tyhle řeči mám hrozně rád, co se v bazaru dá koupit za 200k. Na původ auta se nemůžeš spolehnout, jestli je bouraný nepoznáš, nepoznáš přetočený kilometry ani skrtyté závady. Jako laik jsi v prdeli. Ty možná laik nejsi, ale většina lidí jo.

0/0
26.10.2006 11:39

bullshit

Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

tak to máš asi pravdu, ale myslím že je to problém převážně postkomunist. zemí. máš dvě možnosti - buďto si s sebou vem někoho kdo tomu rozumí (a komu můžeš zároveň věřit), anebo nakup v bazaru třeba rovnou v německu - tam bych řek že to bude o poznání jistější páč ty tachometry se točí až u nás a auta z totálek se taky lepí až u nás....Rv

0/0
26.10.2006 11:50

Mára

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

to se pletes. V nemecku je totiz dobre organizovana skupin, ktera prodava ojeta auta. Jsou to prave totalni havarie. Nedavno to psal nejaky dovozce. Slepeniny z nekolika kusu. Nemas absolutne narok neco poznat. Zkus se zamyslet, kolik te napriklad bude stat reklamace nepojizdneho vozu. 1km odtahu stoji 8-10 kc, vzdalenost treba i 600 km na jednu cestu (platis i cestu zpet). Vsechno je velmi slozite. Dalsi vec - auta v nemecku maji vetsinou najeto kolem 150k pri stari treba jen 4 roky. To uz muze byt pomalu cas na novou spojku, tlumice, podvozek. Ano, koupis relativne levne znackovy automobil, ale naklady s tim spojene jsou nezanedbatelne. Nove je proste je nove. Mas zaruku a relativni jistotu, ze prvni 3 roky do toho moc penez nedas

0/0
26.10.2006 12:10

bullshit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

ano, jedna dobře organizovaná skupina nejspíš složená z občanů bejvalejch postkom. zemí .)) ale ty asi nemají vlastní bazar ve kterým prodávají viď, oni právě spolupracují s podobnými idioty z čech a dalších zemí....

jinak auta mají najeto třeba těch 150, ale většinou po kvalitních dálnicích, takže to nemůžeš až tak srovnávat....

a k tomu novému, to máš pravdu ale po těch třech letech už je to pomalu na hranici životnosti  .)) a o bezpečnosti takovejch aut jako je třeba ten logan nemůže být řeč....

0/0
26.10.2006 12:21

Mára

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

nevis o cem mluvis. Zjevne nemas zadne osobni zkusenosti. Moje Thalie ma 5 let a na hrane zivotnosti rozhodne neni. Zato Octavia, kterou mam jako sluzebni je po peti letech temer na odpis

0/0
26.10.2006 12:27

bullshit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

no jo, ale to porovnáváš sra/čku se stolicí....;-D

0/0
26.10.2006 12:34

Mára

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

ja vedel, ze dva tvoje relativne inteligentni komentare byl jen docasny zablesk v tvoji hlave. Uz jsi to zase ty;-D;-D

0/0
26.10.2006 12:40

bullshit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

R^

0/0
26.10.2006 12:47

pck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

nie celkom, v pripade trhu s ojazdenymi autami netreba zabudat na Turkov.

0/0
26.10.2006 12:28

bullshit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

jasně a všechnu ostatní svoloč (korbáčky nevyjímaje)

0/0
26.10.2006 12:35

kammy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

me by hlavne zajimalo. proc kdyz se podivam treba na mobile.de na bmw,oktavky a podobne tak vsechny auta pri stari cca 4-5 let maji najeto shodne mezi 90-120tis km. pochybuju, ze si v nemecku nekdo koupi bmw 320d a bude s tim jezdit o vikendu 20km na chatu.a navic ty radoby dovozci zarucene kvalitnich aut z nemecka vetsinou dovazej bouracky za babku a ty nejhorsi kusy ktery tam nikdo nechce za par supu a tady to vitezoslavne prodavaj o 50k levnejc nez mistni bazary a lidi jim za to servou ruce. a pak se moc divej ze se jim to za chvili posere. samozrejme nekdo ma stesti.ale jako clovek kterej ma na auto cca 300k si radsi koupim thalii kde mam jistotu ze to je novy nez ojety z nemecka abych pak setril dva roky na opravy.....

0/0
26.10.2006 14:35

Mára

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

a jeste jedna vec, pouhym pohledem na auto nepoznas nic. Maximalne, jestli to je dobre slicovany, projetim poznas, jestli to ma dobry podvozek a jestli tam neco neboucha. To ale neznamena, ze to nebylo totalne zbourany a ted je to jenom dobre opraveny. Dal nejvic zavad je na elektronice a vsech elektronickych systemech. Tam odhali zavadu pouze diagnostika. Ta ale neco stoji. Kdybys ji mel delat u kazdeho auta, tak se to pekne prodrazi. Bazar = loterie. Bud mas kliku nebo ne. Pro cloveka, ktery nema penize prave auto z bazaru je prilis velky luxus. Pro neho je prave tohle levne nove auto

0/0
26.10.2006 12:20

bullshit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

to souhlasím, vidíš že seš schopnej i rozumně přemejšlet když chceš .), ale řešení bych pak možná viděl v nákupu rovnou od majitele - asi to dá víc práce nevím ale zase podle jeho projevu můžeš asi ledacos poznat, anebo pro něj rovnou dojet někam do civilizace jak už jsem psal.... 

0/0
26.10.2006 12:27

Mára

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

asi ano, ale takovych co chteji nakupovat rovnou od majitele jsou mraky a cena techto aut je vyssi nez v bazaru. Takove auto jen tak nesezenes

0/0
26.10.2006 12:29

bullshit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

to je možný, ale pořád mi to příjde lepší než kupovat levný shity bůhví odkud...

a je tu i jinej faktor - to máš jako s vjetkongama co sou tady rozlezlý jako dotěrnej hmyz: každej na ně nadává ale přitom tam hodně vohnoutů nakupuje. budou tady tak dlouho, dokud ty jejich sr/ačky budeme kukpovat.... (to je mimochodem důvod, proč se u nás chytne i to (např. logan), čemu by se jinde jen vysmáli)....

cena prostě není to  hlavní, to by si měli všichni uvědomit....

0/0
26.10.2006 12:45

v

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

logan je jedno z mála historických, které bylo (možná ještě je) na francouzském trhu jako ojeté dražší, než nové. taková tam byla poptávka, že způsobila tuhle anomálii. ti lidé nejsou vohnouti, ale prostě ty peníze dají třeba za něco jiného a tohle auto jim prostě stačí.

0/0
26.10.2006 13:51

v

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

chtěl jsem napsat "historicky evidovaných aut"

0/0
26.10.2006 13:52

Pitrs

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urcite je to spravna

100% souhlas.

Pred cca rokem jsem se rozhodl vymenit "auto" (Felicia) zdedene po rodicich za neco normalniho. Nechtel jsem utratit vic nez 200 tis. a dopadlo to Mondeem Combi Ghia r.v. 2000, 1.8i koupenym od prvniho majitele (zadny bazar) vcetne vsech dokladu.

Bezpecnost, velikost, komfort, vykon, vybava, materialy interieru, uzitna hodnota, dilensky zpracovani... nesrovnatelny s novyma autama jako je Fabie, Logan atd. Krome spotrebniho materialu zadny vydaje, vse je zatim uplne ok.

Chce to ale nejit do nejlbizsich "AAA podvodnici Praha" a vyberu venovat trochu trpelivosti.

0/0
26.10.2006 15:22

Atomas

Pořadí

1. FIAT , 2.ASTRA, 3.YARIS, 4.307, a nejhnusnější je 206tá;-D Fiaty nemusím, ale tento se povedlR^

0/0
26.10.2006 8:34

nitro

Re: Pořadí

Přesně tak, ty peugeoty vypadaj nějak divně, možná až hnusně. Jak kdyby dali hatchback malýmu dítěti a řekli mu přidej tomu zadek. Něco tak děsnýho jsem dlouho neviděl.

0/0
26.10.2006 10:25

Headup

Re: Re: Pořadí

pravda, ta 206 myslím překonala thalii. nejpovedenější je asi astra. u ní to skoro vypadá jako by naopak hečbek vznikl ze sedanu

0/0
26.10.2006 11:03

hugo

auto

Ten fiat fakt vypadá pěkně, hlavně aby byl tak kvalitní, i když co je dneska kvalitní jak si to představuje spotřebitel ver. prodejce. :-D

0/0
26.10.2006 8:27

bullshit

Re: auto

fiat a kvalitní jo ;-D;-D;-D;-D;-D

tak to je dobrej džoukR^

....shit je to ty rozumbrado, nic než shit Rv(Y)(Y)

0/0
26.10.2006 9:01

Pospec

pryč s pubescenty

co takhle, kdyby ostatní poberťáci jako je tenhle bullshit si udělali domácí ůkoly, napumpovali galusky svého šlapajícího kola a šli na nějakej ten cool mejdan a nekecali tu do věcí o kterých vědí prd.:-P

0/0
26.10.2006 11:31

Tomas

v pondělí se me podělalo stahování oken u Golfa IV. Z celnice 60 kiláku v dešti, výborný....... všechno to sou shity

0/0
26.10.2006 12:10

:D

:D

Pokud bude fiat vyrábět i Linea Weekend (kombi) mohl by to být vynikající nástupce Marea Weekend...a těch po ČR jezdí pěkných pár tisíc kousků ... go fiat go. Už se těším R^

0/0
26.10.2006 8:25

et

Re: :D

to jsi o třídu jinde (Marea je výš), ty nástupče

0/0
26.10.2006 8:33

:D

Re: Re: :D

mám jí doma .. vím o čem mluvím. Dokud nebudu mít přesný popis Liney tak bych moc nevykřikoval o třídách nebo netřídách .. zajímalo by mně podle čeho soudíš, že je to nižší třída ... más technické specifikace ? pokud ano, poděl se, rád si počtu.

0/0
26.10.2006 10:03

John Matey

Re: :D

Spíš bych to viděl jako nástupce Fiatu Palio, kterých tu jezdí mraky a to se sem ani oficiálně snad nedováželi, všechno se sem natahalo ze západu.

0/0
26.10.2006 10:11

:D

Re: Re: :D

palio weekend se bežně prodávalo ve fiat salonech...

0/0
26.10.2006 10:46

Headup

Re: Re: :D

nevím jestli se mi to jen nezdá , ale palia se tady začaly objevovat až poslední dobou. že by změna strategie dovozce?

0/0
26.10.2006 11:05

saya

Re: :D

mozne to je, ze se bude delat i kombi, ale s mareou ma spolecne pouze jmeno fiat, jinak je marea asi 10x vetsi auto :). Ovsem, to, ze se linea povedla je FAKT.

0/0
26.10.2006 15:57

ziby

nejlip vypada fiat, skoro jako audi

ale ty ostatni to je fakt slatany hnus

0/0
26.10.2006 7:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.