Diskuze

Škoda podle EU u svých aut nesnižuje dostatečně emise

Automobilka Škoda nesnižuje spotřebu svých vozů dostatečně rychle, aby snížila emise kysličníku uhličitého do roku 2008 na úroveň, jakou požaduje Evropská unie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

performer

30. 10. 2006 12:23
šílená tabulka

čím víc dieselových smradů má ta která automobilka v sortimentu, tím je hodnocena lépe. Kdy už tu konečně bude ten blicí smajlík???? Rv

CO2 je téměř neškodný!!! Nějaké tání ledovců, které s tím možná souvisí, mě opravdu nezajímá. Mě zajímá dieselový smrad u nás v ulici!!!

0 0
možnosti

davexx

29. 10. 2006 16:31
CO2

Vážení redaktoři, kysličník uhličitý už nějaký pátek neexistuje, takže by asi bylo vhodné používat správné označení oxid uhličitý. A vzhledem k tomu, že tento stav věci už trvá téměř 30 let, tak by to snad neměl být takový problém.

0 0
možnosti

JJ

28. 10. 2006 23:01
Ach ty pocty

Tabulka je naprosto vypovidajici, hlavne jeji razeni (podle procent). A jeste cisla CO2 jsou delana podle prumeru z cele vyrobni rady.

Ano, prumer je opravdu perfektne postihujici cislo, kdyby aspon vazeny prumer z poctu prodanych nebo vyrobenych motoru, tak uz se necha trosku o nejakemstakems vypovydajicim parametru mluvit, ale obycejny prumer, to je presneeee.

0 0
možnosti

Y

29. 10. 2006 13:19
Re: Ach ty pocty

Tak tak, to je tak, kdyz nekdo (predevsim novinari) pouziva statisticka cisla aniz by vedel co reprezentuji. Stejne tak nesmyslne se udava prumerna mzda aniz by se k ni uvadel median (ktery je mnohem smerodatnejsi) apod...

0 0
možnosti

honza

28. 10. 2006 22:35
bléééé

To je zpráva jak cyp. Těch nesrovnalostí je více... třeba Suzuki nedělá skoro žádn diesly..ale kuwa yebu na to.... stejně to je článek jak prdel

0 0
možnosti

vymrzovač

28. 10. 2006 22:26
a kde a jakou metodikou to měřili?

....pokud to bylo při provozu v Praze,tak jsme špica! Tam se totiž nejede,ale popojíždí;-Dpři jaké rychlosti se to měří? jde to vůbec měřit?

0 0
možnosti

danny44

29. 10. 2006 0:02
Re: a kde a jakou metodikou to měřili?

R^ :-D (I když spíš by to mělo bejt  ;-O)

0 0
možnosti

ekoridic

28. 10. 2006 22:10
CO2 emise = 0

muzou byt u kazdyho diesela. Kdo to jeste nevi. . jezdit z hlediska CO2 naprosto neutralne lze na rostlinny olej (vsechny naftaky). Akorat to nepasuje do planu ropne lobby a jejich placenym prisluhovacum (politikum)

0 0
možnosti

von Kleist

29. 10. 2006 0:07
Re: CO2 emise = 0

CO2=0 u dieselu 8-o a na co to jezdi, na nitroglycerin? :o) (ba ne tam vznika pri rozkladu CO2 take)

0 0
možnosti

Smrdutý Kojot

28. 10. 2006 22:02
140gramů???

kterej de...il mohl napsat větu: V roce 1998 se totiž velcí výrobci automobilů dobrovolně zavázali, že

sníží do roku 2008 emise CO2 u nových aut na 140 gramů na ujetý

kilometr..... odpovím si sám Mafra! Zpět do základní školy redaktore neinteligentní.

0 0
možnosti

Martin

28. 10. 2006 20:28
Emise

Je absurdni porovnavat prumernou produkci CO2, preci jen jina auto dela Fiat a jine BMW a je vcelku jasne, ze pri vetsim obsahu motoru bude produkce vyssi. Cele narizeni EU je absolutne nesmyslne. Spousta narizeni, ktere od EU pochazi vznikla jen diky tomu, ze je nebavilo hrat piskvorky a museli neco "vymyslet".

0 0
možnosti

sason

28. 10. 2006 20:47
Re: Emise

no jasne soudruhu, hlavne, ze ty to vis nejlip

0 0
možnosti

Josef

28. 10. 2006 17:20
FIAT

Vzdy jsem zastaval nazor, ze Taliani dokazi delat prvotridni motory i automobily. Staci nahlednout do jejich historie. To, ze nekdy produkovali i smejd, to byla umyslna politika koncernu, kde nizke ceny byla podminka, ktera vse urcovala, 

0 0
možnosti

MK

28. 10. 2006 18:42
Re: FIAT

Když to dokáží, tak proč to tedy nedělají?

0 0
možnosti

venca_konopnikovic

28. 10. 2006 13:45
skočáci

jak vidno, tak skopčáci neuměj udělat pořádnej motor....no dyť to sme všichni viděli v f1....bmw, mercedes eště ať tam vstoupí audi nebo vw a chvost startovního pole je plně obsazen!!!!!!:)))

0 0
možnosti