Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neviditelná policie: pět hlídek na 1200 kilometrů

Redaktoři MF DNES zjišťovali na nebezpečných úsecích v celé zemi, zda na nich hlídají policisté. Našli jich jen málo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cipera

moje zkušenost

Denně jezdím přes obec, kde je jeden pruh silnice vyfrézován a přes celou obec je 30 km/h a je značená jako jednosměrka.

Jen jednou jedinkrát jsem "si dovolil" jet tam 30. Toho troubení a blikání co jsem si užil ... ;-O ... jednu chvíli, když jel kamion asi tak 1 metr za mnou,  jsem se bál nejen o zadní nárazník ... ;-€

Dnes tam jezdím tak 40 a i přesto jsem ten, kdo "zdržuje" ...

Naštěstí všichni ti "borci" mě s klidem předjížděj tím frézovaným pruhem a docela jim bylo jedno, že tam mohou být nějací dělníci... 8-o

Docela rád bych tam nějakou hlídku potkal ... aspoň občas....

0/0
30.10.2006 15:38

Corwin_x

No jo...

"Na dopravu sice mají dohlížet třeba i pořádkoví policisté, ti ale mají přednostně hlídat něco jiného. A pokud jim nakážeme, ať se přesunou k silnicím, bude jim utíkat jiná práce,“ dodal.

Jo, bude jim utíkat nasazování botiček a buzerování parkujících. policistu, hlídajícího POŘÁDEK, jsem už dobrejch pět let neviděl...

0/0
30.10.2006 13:23

Franta

hlídky

V sobotu jsem najel cca 500 km. Kvůli dušičkám provoz docela hustej. Ráno, když jsem startoval,  jsem očekával, že policajtů bude na cestách jako hub po dešti. Opak byl pravdou. Celou cestou jsem neviděl jediného cajta.

0/0
30.10.2006 10:46

fff

policiste

panove policistu musi bzt dost kdzy maji cas hlidkovat v deset vecer na krizovatce mezi (praha) reporyje-orech-slivenec-zadni kopanina 

ve smeru od orechu a slivence je stopka ktera je tam podle me uplne k nicemu stacilo by dej prednost v jizde pres den tudy auta jezdi ale v noci jako safranu

a policiste stoji 20 metru od krizovatky a cekaji na hrisniky kteri projedou tu stopku coz by udelal skoro kazdy protoze obzvlast v noci je to tam velmi prehledne

takze pokud maji cas a lidi na tuto komunikaci tak to opravdu musi byt policistu dostatek

0/0
30.10.2006 9:54

obc

to je k smíchu

Tak policistů je podle Langra dost, ale zároveň jich chybí 2000. Ten chlapec už je jak Paroubek. Když byl v opozici, kritizoval ministra, když je sám ministrem, kritizuje vedení policie.

Ono jich je hlavně dost na Policejním prezidiu a v kancelářích, uniformovaných je nedostatek a představovat si, že budou 24 hodin denně hlídat na nebezpečných úsecích... To si furt někdo stěžuje, že policie není vidět na silnici, není vidět v ulicích, ale že dnes je práce u policie především papírování, to už nikohoc nezajímá.

0/0
29.10.2006 8:42

davexx

Re: to je k smíchu

Já jsem to ale pochopil tak, že tabulkových míst je dost, dokonce tolik, že ani nejsou naplněná, takže nehodlá navyšovat jejich počet. Pak je asi opravdu na policejních manažerech, aby ta volná místa obsadili.

0/0
29.10.2006 16:28

spielmacher

Lancia Delta

Prodám Lancia Delta R^ v max. výbavě. R.1999.118000kč spielmacher@email.cz

0/0
28.10.2006 21:12

hondzik

ddd

nejel jste nekdo v utery z jihlavy do znojma? docela zahul....v 6 versnicich po sobe svestky a v kazde vesnici meli radar...uplne jsem cumel...ale bylo jim to prd pltane...protoze kazdej blikal jak o zivot takze vsichni vedeli kde jsou...

0/0
28.10.2006 12:55

lolek77

O co se to tady pokoušejí redaktoři idnesu?

Nikde ve vyspělých zemích není na každém kilometru policajt. Pamatuji si, že to bylo kdysi doménou SSSR kontrolovat bumážku na každé odbočce. Jestli nutně potřebujete svého policajta a bez něj neumíte jezdit slušně tak si ho kupte nebo lépe - jezděte MHD. Jinak Vám přeji aspoň pět pokut za jednu jízdu a odebrání 12 bodů aby jste neměli s dopravou problém.

0/0
28.10.2006 10:17

Kacka

asi se vycerpali u Touzimi :-)))

Je to tak 2 tydny, co jsem jela v patek ze Sokolova d Plzne a prvni merili ve stoupani nad Becovem, pak 2x v Krasnem Udoli a ctvrtej kousek stal 400 za jiz zminovanym Udolim a vsechno to chytali v Utvine. Sumasumarum obsadili 4-ma hlidkama a 15 policajtama 5-ti km usek. Slusny vytizeni ne. No a pak je hledejte v po Cechach ;-)

0/0
27.10.2006 20:24

Shark

Policie

je to zvláštní, ale v Německu kontrolovat policii téměř nejde vidět. Zato pevných radarů je tam celá řada.

Polici jinde i pomáhá, nejen "vybírá" jako u nás. V tom já osobně vidím ten zásadní rozdíl !!!!

0/0
27.10.2006 16:59

albert

Re: Policie

Máš pravdu, v dnešní době je plýtvání, aby policisté měřili rychlost, když to mohou dělat automatické radary. Dopraváci by měli hlídat nebezpečnou jízdu. Vím, že to není jednoduché, ale na řadě míst by to šlo. Jinak článek používá dost závádějící argumenty, policisté nemůžou být všude, kde se někdy stala vážná nehoda.

0/0
27.10.2006 17:34

houba_

Re: Re: Policie

ano, jsou horsi veci, nez rychlost

a nasi flojdi jsou moc laxni, nebo lini, nebo neschopni, nebo vsechno dohromady - proto delaji jen to nejjednodussi (znamky, mereni rychlosti na notoricky znamych mistech)

0/0
27.10.2006 17:38

takyřidič

policajti jsou stvůry

(Y)(Y) Dneska jsem jel z Kolína do Havlíčkova Brodu a dostal jsem od policajtů pokutu 2.000 korun a dva body.

Měřili devadesátku v polích mezi obcemi, těsně před H. Brodem za vesničkou Radostín. Jel jsem 102 KM/h . Fakt nevim proč tam měřej a co jsem tak hroznýho provedl ? ? Ano překročil jsem v polích devadesátku ..........

Policajti jsou stvůry, který mi dali pokutu a dva body za nic ! ! (Y)(Y)  

0/0
27.10.2006 16:14

houba_

Re: policajti jsou stvůry

dalsi z tech tydytu, co nechapou, ze 90 mimo obec plati vsude, at je to silnice mezi poli, nebo obchvat mesta  -

proste jsi dostal pentli, protoze jsi na prekrocil rychlosto 12km/h

tak nekecej, ze za nic

0/0
27.10.2006 16:21

takyřidič

Re: Re: policajti jsou stvůry

(Y) Ty budeš asi policajt viď HOUBO ? Doufám že tě brzo z tý uniformy někdo svlíkne stvůro. Policajti jezděj nalitý a i šéf policajtů jezdí jako blázen ! (Y)

0/0
27.10.2006 16:24

houba_

Re: Re: Re: policajti jsou stvůry

ne nejsem, ale  nejsem "takyridic", abych nepochopil, ze pri prekroceni rychlosti proste budu platit pentli, nemusi se ti to libit, ale pokud tvrdis, ze to bylo za nic, tak jsi ignorant a doufejme, ze te takto zkasirujou casteji a brzo budes mit plnej pocet bodu

0/0
27.10.2006 16:31

takyřidič

Re: Re: Re: Re: policajti jsou stvůry

(Y)(Y) Ty šmejde policajtskej doufam že tě změří soukromá firma a příjdeš brzo o řidičák ty HOUBO jedovatá. (Y)(Y)

0/0
27.10.2006 17:00

houba_

Re: Re: Re: Re: Re: policajti jsou stvůry

a copak, panickovi dosly argumenty? dej si jeste chvili a mozna pochopis ze 102>90 (je to napln matematiky ZS)

az pochposi tento zakladni fakt, potom taky pochopis, za co jsi dostal pentli 

0/0
27.10.2006 17:20

albert

Re: Re: Re: Re: Re: Re: policajti jsou stvůry

Kdybys jezdil víc, než v pátek do místního supermaketu, tak bys pochopil, že dávat body za překročení rychlosti o 12 km na devadesátce je dost nesmysl.

0/0
27.10.2006 17:37

houba_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: policajti jsou stvůry

nesmysl to je - ale ze takyridic jel rychleji je neoddiskutovatelne a naprosto nechapu, proc roztrubuje, ze dostsal pentli za nic

a propos - vic nez jezdim uz opravdu jezdit nechci, travi denne v aute cca 240km (do/z  prace) a protoze bych byl rad, aby me na silnici nikdo neohrozoval

0/0
27.10.2006 17:42

albert

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: policajti jsou stvůry

No pokuta je jasna, ale ty body za takovy prestupek, to je dost zoufalost. Pokud jezdis dene 240 km, tak nerikej, ze celou dobu poctive dodrzujes rychlost. To se da na dalnici, ale na normalnich silnicich tezko.

0/0
27.10.2006 17:45

houba_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: policajti jsou stvůry

netvrdim, ze dodrzuju rychlost, v obcich jezdim striktne 50, ale mimo obec/na dalnici samozrejme o dost vic nez 90/130  (jinak bych se nikam medostal :)

az me jednou zkasirujou, tak me to sic bude sra1, ale rozhodne nebudu tvrdit, ze je to za nic, jako nekteri takyridici

0/0
27.10.2006 18:41

cernobila_televize

Re: policajti jsou stvůry

no pokud jste dostal pokutu za 102 km/h tak jste musel jet na tachometru aspon 110 ;-).

Taky jezdim trosku nad limitem (pro ten pocit), ale ze se stale vlezu do skutecne rychlosti. Takze skutecnych 90 jedu na tachometru +-95 podle tachometru.

0/0
27.10.2006 18:31

Povalec

Re: policajti jsou stvůry

Nechci prudit, ale na tachu si mel minimalne 110km/h...

0/0
27.10.2006 19:30

lolek77

Re: policajti jsou stvůry

Pokud tento národ nepochopí, že bezpečnost nespočívá pouze v úzkostlivém dodržování limitů, které nám neomylný úředník nadiktuje je každá diskuze zbytečná.

0/0
28.10.2006 10:34

hondzik

Re: policajti jsou stvůry

jooo smula....jelikoz tu cestu dobre znam...tak vim ze tam casto stojej.,

0/0
28.10.2006 12:58

DaLe

Re: policajti jsou stvůry

a co kdyby tam vletelo nejake zvire pred auto a mel byste drahou bouracku. To by pak zas byli z pojistovny stvury protoze to 'nechteji zaplatit' za vysokou rychlost co? :-P btw, kdyz jedete 102 oproti 90 km/h tak 'usetrite' pouhych cca. 5 - 7 minut na 100 km pri stale rychlosti a spotrebujete o neco vic benzinu (dle auta)... stoji to za to??

0/0
29.10.2006 13:01

tomas

pokud nebudou policiste ....

No ono problem vseho asi bude, ze policiste absolutne kaslou na dopravni predpisy. jednosmerky, pasy, sviceni a spousty dalsich veci je netrapi. Meli by jit prikladem, ale skutecnost je jina. Pak se nelze divit, ze je na silnici nepotkate.

Kazdodenni obrazek z Prahy najdete zde http://www.renault.tym.cz/policie.htm

0/0
27.10.2006 15:50

takyřidič

Re: pokud nebudou policiste ....

(Y) Já těm stvůrám v uniformě po dnešku nevěřim. (Y)

0/0
27.10.2006 16:22

houba_

Re: Re: pokud nebudou policiste ....

hmm dalsi, koho nachytali na hruskach - platils pentli, ze jsi jel rychleji nez smis a hned jsou vsichni stvury?? a co jsi ty?

0/0
27.10.2006 16:36

Ing. Radovan Burkovič

Nechte měřit soukromníky cejchovanými radary a dejte jim 50% z pokut

Nechte měřit soukromníky cejchovanými radary a dejte jim 50% z pokut. U skupinky soukromníků a jejich zaměstnanců 1 policajt jako ruka zákona a toť vše (když to tak jde u odtahů špatně parkujících aut, proč ne tady). Kdo nezplatí na místě, dostane složenku a 30 dní na úhradu. Pak nastupuje exekutor a vyčistí domácnost nebo zabaví auto. Postih rychlý a účinný, spravedlnost bez pásky přes oči. Do měsíce bude na českých silnicích klid.

Je to příliš radikální - ani mně by se to asi nelíbilo díky spoustě míst se zbytečným omezením rychlosti - ale jako každá jednoduchá věc by to 100% fungovalo. R^

0/0
27.10.2006 15:49

Daft

Re: Nechte měřit soukromníky cejchovanými radary a dejte jim 50% z pokut

Nic najivnějšího jsem minimálně měsíc nečetl:-/.

0/0
27.10.2006 15:51

houba_

Re: Nechte měřit soukromníky cejchovanými radary a dejte jim 50% z pokut

pokud budou merit flojdi, tak s tim nemam problem, ale pokud by mereni delala nejaka soukroma firma s podilem na "zisku", tak s tim uz bych problem mel a asi bych se sprajcnul neco jim platit

0/0
27.10.2006 16:34

takyřidič

Re: Re: Nechte měřit soukromníky cejchovanými radary a dejte jim 50% z pokut

(Y)(Y) HOUBO ty policajte zmiz ! Já budu rád když bude měřit soukromá firma a ta tě dostane ! Máš problém viď ty poldo - jen ať soukromníci měří ať máš problém a přijdeš o řidičák.

Policajte HOUBO ty se chceš šprajcovat když porušuješ zákon ? Ty seš pěkná policajtská stvůra ! Soukromníci musí začít dohlížet nad HOUBAMA v uniformě ! (Y)(Y)

0/0
27.10.2006 16:58

houba_

Re: Re: Re: Nechte měřit soukromníky cejchovanými radary a dejte jim 50% z pokut

mezi nami je jeden velky rozdil -- az budu pladtit pentli, tak pochopim za co to bude, coz tobe se asi nepodari :))

nechci se sprajcovat pri poruseni zakona, ale proti zpusobu ziskavani dukazu (a to je dalsi rozdil, ktery ty asi nikdy nepochopis)

0/0
27.10.2006 17:23

pisatel69

Re: Nechte měřit soukromníky cejchovanými radary a dejte jim 50% z pokut

řídla osoba blízká...nazdar (Y)

0/0
27.10.2006 17:05

lolek77

Re: Nechte měřit soukromníky cejchovanými radary a dejte jim 50% z pokut

Taky by nebylo na škodu, kdyby soukromá firma kontrolovala jestli máte vyčištěné boty. Další postup včetně zabavení Vaší pračky bych ponechal podle Vašeho návodu.

0/0
28.10.2006 10:38

Petras

daně

Platíme daně jako mourovatý a denodenně jsem na silnici ohrožován piráty. Hlavně, že se ve sněmovně hádají o body, kolik co bude stát a pod. To jsou jen vyhozený peníze. Pokud zákon nikdo nekontroluje je to všechno na prd. Hoši jenom sedí v teplíčku a venku je džungle. Nedivím se, že pak jsou takový schodky v rozpočtu. 

0/0
27.10.2006 15:30

lolek77

Re: daně

Platím daně jako mourovatý a denně mě ohrožují piráti Petrasové. Už je načase aby jim sebrali řidičáky. (Petrasové jsou všichni kromě mě).

0/0
28.10.2006 10:41

Martin Pokorný

To je přesně ono

Když je dopravních policistů málo, tak se mají zaměřit na závažné a nebezpečné přestupky. Rozhodně ne se zdržovat vypisováním pokut za propadlý obvaz, nesvítící žárovku (na žárovku maximálně ústně upozornit) apod. Rozhodně by ale měli hlídkovat na nebezpečných úsecích! A některá auta se nezastavují snad vůbec (černé luxusní limuzíny audi s černými skly). Proč asi? Nebo, viděl někdy někdo takové auto zastavené policejní hlídkou?

0/0
27.10.2006 15:30

Dandy02

Policajtů je až moc.

měly by ještě tak 4 hlídky stáhnout na základny a je to. Šašci ať si dodržují bodový systém i tam kde jde evidentně o blbost - já nemám čas. ;-P

0/0
27.10.2006 13:49

regazzi

?

Taky ve vas ten policajt na fotce budi duveru a respekt ?

0/0
27.10.2006 12:46

danny44

Hřeší na to, že...

Tak Slováci hřeší na to, že "u nich" se smí jezdit šedesátkou????? A co je českým policajtům do toho???? To je teda zdůvodnění 8-o 8-o 8-o

0/0
27.10.2006 12:16

Mára

Re: Hřeší na to, že...

moje zkusenosti ze Slovenska jsou takovy, ze v 90 procentech SK vesnic je rychlost limitovana znackou na 40

0/0
27.10.2006 12:47

Origami

Re: Re: Hřeší na to, že...

tak to nevim kde na Slovensku jezdis, kdyz pises ze v 90% - i ja teda musim potvrdit, ze omezeni na 40 je dost caste, ale pokud vim, tak je tam zcela normalni jezdit pres vesnici 80, i kdyz maji povolenou 60 ... ;-)

0/0
27.10.2006 13:37

mrukattor

Re: Re: Re: Hřeší na to, že...

jo..mam stejnou zkusenost..

0/0
27.10.2006 17:08

david

Re: Hřeší na to, že...

Skásnuť pár vodičov v prvej dedine za hranicami za 60-tku, pričom sa nejadná o zvlášť nebezpečný úsek je naozaj obrovský prínos k bezpečnosti na českých cestách. Represívnosť rulez.

A zdôvodnenie patrilo do skupiny tých "diplomatickejších". Policajtom išlo o bezpečnosť asi ako Koženému o blaho klientov :-D. Easy money.

0/0
27.10.2006 16:16

houba_

Re: Re: Hřeší na to, že...

co to placas, proste kdyz nekam jedu, tak si zjistim, jaka tam plati pravidla a omezeni.

nebo si myslis, ze rakouskyho flojda bude zajimat, ze na slovensku neni povinne sviceni ??

az pojedes do anglie, tak proste musis automaticky prejet vlevo a ne to okecavat, ze u vas na slovensku se jezdi vpravo

0/0
27.10.2006 16:29

david

Re: Re: Re: Hřeší na to, že...

Heh, pokial aj v reálnom živote vystupuješ takto agresívne, tak tú cestnú kontrolu ti snáď ani neprajem absolvovať.

Na slovensku sice celoročné svietenie povinné nie je. Ale arogantný "rakúšak" si ťa vychutná na menšej prkotine.

A keď už sme v Anglicku, tak mám osobnú skúsenosť. Išiel po dialnici nepripútaný, a prekročil som rýchlosť (roztržitosť a časový stres zaúradoval), ale pokutu som nedostal. Policajná hliadka mi z okienka auta ukazala, nech sa pripútam a spomalím. Nasledujúcim exitom opustila dialnicu.

Prajem veľa kilometrov bez nehôd a šťastie na policajtov.

0/0
27.10.2006 16:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.