Diskuze

Nerovný crashtest: osobní auto proti kamionu

Když osobní auto zezadu narazí do kamionu, řidič i spolujezdec nemají moc šancí na přežití. A nezmění to ani nová legislativa, která začne platit příští rok.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PetrPavelHavel

1. 11. 2006 10:32
Co kdyby se sklonil

Co kdyby se řidič, pokud stihne zareagovat, před nárazem zalehl na sedadlo spolujezdce, nebo dal hlavu do klína, asi záleží, jak vysoko to ten náklaďák řeže, co?

0 0
možnosti

cernobila_televize

1. 11. 2006 18:29
Re: Co kdyby se sklonil

a ty bys mel cas lehat nebo sklopit sedacku? Podle me je lepsi slapat na brzdu a ani si nedokazu predstavit, jak by to lehani slo provest a jeste by ses z pasu vyvlikl a vsechna energie by se prenesla v pase kolem kycli.

At premyslim jak premyslim clovek moc sanci na preziti nema.

0 0
možnosti

L

31. 10. 2006 20:04
jen tak

loni to do me80tkou napral z boku rychlik,ale to auto vypadalo skoro lepe,vlacek tez nema naraznik 

0 0
možnosti

makan.dacan

1. 11. 2006 6:25
Re: jen tak

A tys měl přednost že? A to se chlubíš nebo si stěžuješ?Rv

0 0
možnosti

L

31. 10. 2006 19:59
zivot je pes

jo jo,ne nadarmo se tiru rika traverza

0 0
možnosti

eliska

31. 10. 2006 17:34
osobak pod nakladakem

Nakladak nema vzadu zeleznou zabranu aby pod nej osobak nemohl vjet ?

0 0
možnosti

juleg

31. 10. 2006 22:43
Re: osobak pod nakladakem

Ma. A rika se tomu naraznik.

0 0
možnosti

roba21

31. 10. 2006 16:51
Děkuji diskutujícím...

...za vysvětlení. Autor článku se opravdu předvedl. Rv

0 0
možnosti

mirkohyl

31. 10. 2006 16:50
Smysl test???

Tak nejak mi unika smysl toho testu pri rychlosti 56 km/h. Tech 56 je defakto rozdil mezi rychlosti nakladaku a auta. Vezmu-li pripad, ze kamion stoji a nekdo do nej vlitne 56 km/h, tak leda ze by ridic usnul, lehce zpomalil a narval to do odstavenyho navesu, anebo by nedobrzdil na ucpany D1...v obouch pripadech je to evidentni chyba ridice auta...to bychom pak mohli instalovat taky kamery, ktery by hlidali, zda nekdo nejede na dalnici v protismeru. Dalsi pripad je, ze ze kamion jede 90 a auto 146, pricemz  kamion zacna bez rozhlizeni predjizdet. Tenhle pripad je dtto vyse, jen v tomto pripade to zavini nakladak a ods..e. auto.

0 0
možnosti

roba21

31. 10. 2006 16:52
Re: Smysl test???

Před srážkou se většinou brzdí, takže rychlost v okamžiku nárazu je mnohem nenší než ta před začátkěm brzdění. Pokud někdo vlítne ve 130 do stojícího auta nebo je rozdíl rychlostí o hodně větší než to testovali, pak mu nepomůže žádná zábrana a obávám se že ani svěcená voda.

0 0
možnosti

Efesus

31. 10. 2006 16:12
Tak kde udělali soudruzi z EU chybu...

U toho prvního videa je tedy zábrana, kterou tam výrobci budou muset dávat. A vypadá, že je úplně na h*vno. Jaksi nikdo nepočítal s tím, že se auto při nárazu zasune i pod tu tyč. Je přiliš vysoko, auto se při nárazu stlačí pružiny pérování až nadoraz. Asi je velký problém aby tyč byla o 20 cm níže a byla trochu masivnější...:-/

0 0
možnosti

bullshit

31. 10. 2006 14:01
čest práci soudruzi redachtóři

"figurína zastupující řidiče vrazila hlavou do návěsu a spolujezdec se hlavou střetl se zádí nákladního vozu"

může mi někdo vysvětlit, jak si to vysvětlit? to jako ten spolujezdec vylítl předním oknem, podlítl celej návěs a zastavil se hlavou až o tahač?

0 0
možnosti

Martin

31. 10. 2006 14:17
Re: čest práci soudruzi redachtóři

:))))))))))) web tvořený de me nty, bohužel R^

0 0
možnosti

Elsin

31. 10. 2006 13:55
no

Teď jsem sem chtěl napsat,jak to zas na idnes zvorali,že ty videa původně popsaný úplně jinak,než to je uvedený tady,ale koukám,že si toho už pár lidí taky všimlo...ach jo,to jsou bulíci...mohli by to aspoň opravit,protože s takhle nadepsanejma videama popřeli zcela to,co napsali v článkuRv

0 0
možnosti

hugo

31. 10. 2006 12:58
zoufale napsanej clanek

tak az z videa OAMTC je jasne, ze to cervene auto bouralo do tyce, kterou vyzaduje nova legislativa EU a to modre je do upravene zabrany, tzn takove, ktera by mela smysl. ta IDNES je fakt nekdy dost zoufala ... :-/

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...