- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co kdyby se řidič, pokud stihne zareagovat, před nárazem zalehl na sedadlo spolujezdce, nebo dal hlavu do klína, asi záleží, jak vysoko to ten náklaďák řeže, co?
a ty bys mel cas lehat nebo sklopit sedacku? Podle me je lepsi slapat na brzdu a ani si nedokazu predstavit, jak by to lehani slo provest a jeste by ses z pasu vyvlikl a vsechna energie by se prenesla v pase kolem kycli.
At premyslim jak premyslim clovek moc sanci na preziti nema.
loni to do me80tkou napral z boku rychlik,ale to auto vypadalo skoro lepe,vlacek tez nema naraznik
A tys měl přednost že? A to se chlubíš nebo si stěžuješ?
Nakladak nema vzadu zeleznou zabranu aby pod nej osobak nemohl vjet ?
...za vysvětlení. Autor článku se opravdu předvedl.
Tak nejak mi unika smysl toho testu pri rychlosti 56 km/h. Tech 56 je defakto rozdil mezi rychlosti nakladaku a auta. Vezmu-li pripad, ze kamion stoji a nekdo do nej vlitne 56 km/h, tak leda ze by ridic usnul, lehce zpomalil a narval to do odstavenyho navesu, anebo by nedobrzdil na ucpany D1...v obouch pripadech je to evidentni chyba ridice auta...to bychom pak mohli instalovat taky kamery, ktery by hlidali, zda nekdo nejede na dalnici v protismeru. Dalsi pripad je, ze ze kamion jede 90 a auto 146, pricemz kamion zacna bez rozhlizeni predjizdet. Tenhle pripad je dtto vyse, jen v tomto pripade to zavini nakladak a ods..e. auto.
Před srážkou se většinou brzdí, takže rychlost v okamžiku nárazu je mnohem nenší než ta před začátkěm brzdění. Pokud někdo vlítne ve 130 do stojícího auta nebo je rozdíl rychlostí o hodně větší než to testovali, pak mu nepomůže žádná zábrana a obávám se že ani svěcená voda.
U toho prvního videa je tedy zábrana, kterou tam výrobci budou muset dávat. A vypadá, že je úplně na h*vno. Jaksi nikdo nepočítal s tím, že se auto při nárazu zasune i pod tu tyč. Je přiliš vysoko, auto se při nárazu stlačí pružiny pérování až nadoraz. Asi je velký problém aby tyč byla o 20 cm níže a byla trochu masivnější...
"figurína zastupující řidiče vrazila hlavou do návěsu a spolujezdec se hlavou střetl se zádí nákladního vozu"
může mi někdo vysvětlit, jak si to vysvětlit? to jako ten spolujezdec vylítl předním oknem, podlítl celej návěs a zastavil se hlavou až o tahač?
:))))))))))) web tvořený de me nty, bohužel
Teď jsem sem chtěl napsat,jak to zas na idnes zvorali,že ty videa původně popsaný úplně jinak,než to je uvedený tady,ale koukám,že si toho už pár lidí taky všimlo...ach jo,to jsou bulíci...mohli by to aspoň opravit,protože s takhle nadepsanejma videama popřeli zcela to,co napsali v článku
tak az z videa OAMTC je jasne, ze to cervene auto bouralo do tyce, kterou vyzaduje nova legislativa EU a to modre je do upravene zabrany, tzn takove, ktera by mela smysl. ta IDNES je fakt nekdy dost zoufala ...