- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
i když Angličany vlastně docela můžu, jsou vždy svoji a nenechají se šmejkat kdejakou módou, někdy jsou holt opravdu zpátečníci. Třeba ta ohřívací kamínka v hotelech fungující na pence, sovereigny a německé feniky (ty ovšem bez požehnání majitele této pamětihodnosti).
Jinak v poušti, třeba v lybijské Sahaře nebo v Maroku se setkáte skoro výhradně s Toyotou Landcruiserem. Range Rover přežívá už pouze v Jižní Africe a okolí.
Tak dobře jsem se u recenze jakékoliv věci dlouho nepobavil. Autor má smysl pro humor, nehledě k faktu, že Defender je opravdu takový, jaký je...
proč vyhrál tendr pro naší armádu? Že by to zase někdo uplatil?
Jde o to, že je "vojákovzdornej". Zničit ho blbostí řidiče trvá poměrně dlouho. Jezdí s minimálními požadavky na oleje, palivo a čistotu vody do chladiče. V podstatě je to anglický UAZ.
Myslím, že článek je celkem objektivní. LR DEFENDER je prostě pro "nadšence", kteří ho chtějí. Máme v "rodině" 5 LR (z toho jednu D110) a musím říci, že pokud řidič není opravdu "magor", a má trochu citu a umí v terénu, tak tyto auta vydrží opravdu hodně. DEFENDERA by si měl pořizovat člověk, který si ho bude schopen také opravit - ND se dají sehnat celkem levně (ale z Anglie, ne v ČR). S tou poruchovostí bych to nepřeháněl - hodně to záleží na tom, jak s tím autem zacházíte.
No a to je ten rozdíl. S UAZem nebo AREm můžeš dělat co chceš, chovat se k němu jako prase a pořád bude jezdit a makat. A taky za podstatně menší peníz. LD aby se člověk bál v terénu škrábnout.
Jako jedine auto pro spravne chlapy a zazobane arabske bubaky povazuju uz hezkou radku let Lamborghini LM002. Az budu mit taky nejakou svou ropnou vezicku tak ho asi poridim ;)
Tak to mozna ano ale s jinou cenou nebo stejnou cenou a jinou vybavou. Na OFFech jezdim nekolik let v DEFu sem najel x tisic km a co si budem nalhavat, stoji za prd, pokud si nekdo mysli neco jineho a je presvedcen o tom ze DEF je nejlepsi tak mel co se poruchovosti tyce asi naprosto vyjimecnej kus a co se tyce pohodli tak mu je to bud jedno nebo si dokazal zvyknout. Nejlepsi OFF si myslim je tezko urcitelny ale urcite to nebude DEF!!! Mozna auta typu H1, Humvee nebo nevo podobneho, ale to uz sem trosku nekde jinde.
Tak jo - anonyme. Sežeň si Hummera, já Defendra - a půjdeme si někam zajezdit. Jo? Neboj - já Tě pak vytáhnu navijákem... :-) Rozdíl je totoiž v tom, že Defender předpokládá, že řidič má v hlavě mozek. Hummer předpokládá, že ho řídí americkej voják!
No nevim ja u defíku ale u Discovery je auto dimenzováno tak, že za rok na silnici vodděláte i 4 diferáky, dále odchází do věčných lovišt kříže a další součástky tohoto "off-roadu" a jak zatočí sůl s hliníkem to je věc!
sul s hlinikem zatoci daleko min nez sul s zelezem....A za 6 let s discoverou jsem diferak nemenil nikdy, jezdilo se 60proc silnice 40 teren...byl to rv 91, koupil jsem ho pouzity...
Mno tak offy mám dva (TOYOTY) a než si klepat zadek v defíku a mlátit levou rukou vo dveře tak radši toyotu!!! Super je dyž píšou články lidi co vo offech nic nevědí a terén v životě neviděli. Jednou sem měl tu čest být při opravě výrobku firmy Land Rover a zlatý japonci u toyoty inženýři myslej že to auto se bude opravovat a rozebírat, dežto u hliníkový plečky to konstruktérům asi nedošlo. Taky sem viděl co udělá sůl s nereznoucím hliníkem a hliníkový auto ani zadarmo!!
No, a zeptejte se nekoho z VCE, ktery s timhle slavnym kramem jezdi, jak se to chova na snehu, tenhle 2,5t drobecek.
No, moje manželka s touto 2,5 t "bednou" (D110) jezdí na sněhu raději jak s osobákem - nic nejde hned napoprvé - ono se to musí trochu umět.
Od Afriky az po Afghanistan jezdi vsichni v Toyotach a Mitsubishi. Pruchodnost v terenu obdobna a jako pridavek tesnici dvere, klima a zakladni verze za mnohem nizsi cenu V Americe uz davno take nejezdi policie na Harleyich, kdo by chtel celou smenu sedet na takovym zebrinaku a v takovym randalu.