Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Městský svišť nanovo: smart je stejný a přesto jiný

Auto, které se stalo ikonou hned ve své první generaci se dočkává nástupce. "Co je úspěšné, není potřeba měnit," říkají jeho tvůrci, k revoluci tedy nebyl důvod, jen někde přibyly centimetry délkové, jinde krychlové. Smart dostal objemnější motory a novou převodovku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Andee

Co je úspěšné?

Smart určitě ne... ta fabrika nikdy nevydělávala... Rv Jinak proti těm autům nic nemám...

0/0
16.11.2006 14:26

Marty

delší...

...do kufru se teď vejde o sedmdesát litrů víc (nově 220), při naložení po střechu smart odveze až 340 litrů...

Živě vidím podzemní garáže v tescu:

Ne, abys to dal na vajíčka!!! ;-D

A k těm 20cm. Jediná zajímavá věc na tom voze byla, že se dalo parkovat kolmo k chodniku. Tech novych 20cm co bude trčet do ulice je stupidní nápad

0/0
14.11.2006 13:29

pavelthelong

Re: delší...

tuhle kratochvili (parkovani cumakem k chodniku) zatrhly nektere staty (napr. Rakousko) protoze se mohlo tesnym parkovanim omezit vyjeti jinych, normalne zaparkovanych aut. A pokud se nemylim, v CR se smi parkovat jinak nez paralelne s jizdnim pruhem pouze tam, kde je to znackou povoleno

0/0
14.11.2006 14:36

lou

Re: Re: delší...

podle noveho silnicniho zakona je dovoleno stat kolmo k vozovce na mistech, kde to neni znackou urceno jinak, pokud zustane volny pruh o sirce min. 3m... ale ve vetsine mest jsou znacky, ktere parkovani upravuji...

0/0
14.11.2006 14:50

kamarad-max

Zcela uprimne

Musim pochvalit pana recenzenta, takhle ctivou a vtipnou recenzi jsem dlouho necetl. Jen tak dal

0/0
14.11.2006 10:47

Tatami

to psal znalec

Co ja vim tak Smart patri k nejprodelecnejsim projektum poslednich let. Svycarsky partner se uz z projektu stahl a cosi jsem slysel o kompletnim zastaveni vyroby. Takze o jakemsi kultovnim aute tady moc reci byt nemuze. Vzhledem k tomu co nabizi by byla odpovidajici cena nekde na 50 % , ale to zas je technicky nemozne. Takze asi slepa cesta vyvoje. Mozna pokud by se to delalo v Cine, tak bych to koupil na zahradu jako sranda auto,ale pak zase ta bezpecnost, mam na zahrade vyssi travu a takovy naraz do pampelisky.........

0/0
14.11.2006 9:53

performer

Re: to psal znalec

co tě prosímtě vede k tomu napsat takový dlouhý odstavec plný nablitých sraček a nesmyslů........

0/0
14.11.2006 10:42

Tatami

Re: Re: to psal znalec

Chlapce nesmysly jsou to jen kdyz se na to koukas ze sve rodne visky. Kdyz vytahnes paty ze zaprazi dostanou veci jinou dimensi. Tak to nekde zkus.

0/0
14.11.2006 11:52

Jarda

Re: to psal znalec

Člověče, mohl by jsi svoje tvrzení podložit nějakými důkazi? OK, koukněme se na Váš příspěvek z trošku jiné stánky. V současné době si téměř žádná firma nemůže dlouhodobě dovolit prodávat prodělečné výrobky, případně je dotovat (pokud nejsou součástí nějakého komplementárního celku, což SMART není). Otázka tedy zní: Proč by se Mercedes pouštěl do faceliftování případně uvádění druhé generace SMARTa, kdyby to pro něj byla prodělečná záležitost? Další otázka zní? Všiml jste si, kolik lidí jezdí v autě osamocena? Není třeba právě tohle tah Mercedesu do budoucna? Něco jako buďme připraveni zaplnit diru, až skutečně vznikne? Už dnes se nedá ve městech pohnout a zaparkovat, ale většinou jsou auta obsazena pouze dvěma pasažéry...

0/0
14.11.2006 11:12

Tatami

Re: Re: to psal znalec

Uprimne receno taky mne to prekvapilo, tedy to ze se ustili do nejake modernizace. V rakouskem a nemeckem tisk uz probehly pred casem jakesi zpravy o zastaveni vyroby. Takze nevim co si o tom myslet

0/0
14.11.2006 11:44

pavelthelong

Re: Re: Re: to psal znalec

potvrzuji, staci cist v jinem jazyce, napr. veta "Dass die Smart-Flotte bislang dennoch Milliarden-Verluste eingefahren hat" z http://www.focus.de/auto/neuheiten/neuer-smart-fortwo_aid_26065.html

mluvi za vse. Proste Smart je ekonomicka mrtvolka. Coz se tyka i Golfu V, ktery neprinasi zadny zisk diky vysokym nakladum na vyrobu...

0/0
14.11.2006 12:00

THC-Squad

redakce..

U prostřední benzinové varianty najdeme funkci stop & go, která vypíná motor při prostojích na křižovatkách a v zácpě, tak že vypíná motor, ušetří se prý až 13 procent paliva.

co je tohle za větu???RvRv;-O

0/0
14.11.2006 8:54

pavelthelong

ekonomicky propadak

smart je sice designove podareny kousek (nebo lepe nekolik kousku) Mercedes jako vlastnik firmy se ho ale chce zbavit, protoze na kazde vyrobene auto jeste doplaci asi 1000 Eur - pri soucasne cene !!! Takze perspektiva Smartu je nekde v Cine :-(

0/0
14.11.2006 8:22

dodo

cena

jestli je elektro nevim, ale cena zacinala nekde na 250 000,-  

0/0
14.11.2006 8:19

War

elektro

kolik je běžna cena ? děla se v elektro verzi ?

0/0
14.11.2006 8:02

pavelthelong

Re: elektro

ne, ale existuje verze pro stranu zelenych :"na klicek" :-):-)

0/0
14.11.2006 8:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.