Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyšetřování nehod se zrychlí, policisté mohou uzavřít Prahu kamionům

Dva totální dopravní kolapsy, které Praha zažila počátkem listopadu, by se již neměly opakovat. Radní včera schválili postup, který by měl výrazně zkrátit dobu, již mají policisté na vyšetření nehody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

moc pekne, ALE

- magistart nemuze kecat do prace PCR, az budoi mestaci flakat vystetrovani nehod stejne jako flakaji vsechno co delaji, poznaji to pak ucastnici nehod pri vyrizovani pojistneho

- uzavreni vejzdu do Prahy je sice fajn, ale probel se tim jen presune nekam jinam, takz auta nebudou stat na ukruhu, ale na dalnici, pozu tim naroste riziko nehod na zanlokovanych dalnicich

0/0
18.11.2006 13:07

sd

sd

:-D:-P;-);-D:-(:-/:-/:-)

0/0
16.11.2006 13:36

regazzi

?

Muze mi nekdo vysvetlit jak se bude resit nasledujici typicka situace ? Od Mlade Boleslavi pres Sterboholy presJizni spojku vede transit. Na lanovem moste, tzv.bobove draze, se stane nehoda. Policie Prahu prokamiony uzavre, do centra oni nesmi. takze bude kolona az do Mlade Boleslavi, dalnice bude totalne ucpana, aby prislusnici mohli dychat cerstvy vzduch, kdyz vysetrujou ??? To mi hlava nebere......misto aby Policie nabrala uz konecne vic inteligentnich lidi a byla pruznejsi, tak se zase vymysli treti cesty....:-/;-O(Y)

0/0
16.11.2006 9:05

Elektronek

Re: ?

Kamiony budou projizdet po silnicich III. tridy skrz Brandejs, Sestajovice a nejaky ty dalsi prdele. To jsou takovy ty asfaltky co maj tri metry do sirky i s rozpadlejma krajnicema.

0/0
16.11.2006 12:13

mida

jojo

zablokovaný hlavní tahy jsou a ne jen ve velkým městě, velkej problém. a k tomu různý uzavírky a stažení dopravy ze dvou pruhů do jednoho. a tady je velkej problém v pravidle zipu. téměř nikdo ho nedodržuje a kamioňáci už vůbec. to jsou ho*ada neskutečný(Y)

0/0
15.11.2006 17:21

juleg

Re: jojo

A zajimavy je ze kdyz jdou dva pruhy do jednoho tak v pravym stoji kamiony a v lëvem pruhu jedou osobaky. a ciste matematycky mi vychazi ze by kamiony v pravem by meli jet rychleji  ( 1 Kamion=16 metru, 1 osobak =4metry)

0/0
16.11.2006 19:26

sam99xx

Nejsem si jist,

že zrovna toto je to správné řešení, včera jsem ve vysílačce poslouchal nadávky kamioňáků, když stáli asi dvě hodiny na Jižní spojce, protože se tam vysekal nějaký osobák. Zrovna tak pochybuji o účinnosti zákazu vjezdu pro nákladní vozy, zrovna včera jsem projížděl Spořilovem, kde se to zákazy vjezdu náklaďákům jen hemží, což ale nebránilo jednomu z nich zákazy ignorovat. Kdyby policie dělala, co má - tvrdé represe na agresivní a tupé jedince za volantem/řídítky, pokutování blbečků, co vjedou do křižovatky a zablokují ji, protože kvůli koloně za ní dál jet nemohou, smysluplné řízení provozu, když už na nějaké křižovatce stojí - pak by nehod výrazně ubylo, piráti by postupně mizeli a uvolnilo by se více policistů na prevenci.

0/0
15.11.2006 12:18

Simir

Re: Nejsem si jist,

No zrovna kamioňáci maj co nadávat! Taková koncentrace tupců, jako za volantem kamionu, se jen tak nevidí. Kdy už kompetentní pochopí, že alespoň tranzitní doprava patří na koleje a velká města potřebují obchvat. Snad se někdy dočkáme.

0/0
15.11.2006 22:14

sam99xx

Re: Re: Nejsem si jist,

ten tranzit bych taky povinně poslal na koleje, ale to by předtím musely ČD projít velkou transformací a dost možná i velkou obměnou personálu, aby se z nich stala normální firma, která se stará o své zákazníky, nikoliv jako teď, že je čím dál více odrazuje a bere si je jako rukojmí.

0/0
16.11.2006 9:01

mrazik

Re: Re: Re: Nejsem si jist,

Budes muset postavit nekolik velkych prekladist. Spoustu lidi a mechanizace - jesterky. Pak velke sklady, spoustu kontejneru.

Cele to bude stat strasnou spoustu penez, ktere se promitnou do ceny zbozi. Dale se prodlouzi 2x az 3x doba dodani, takze spousta firem nebude schopna vyrabet nebo bude muset mit vetsi sklady.

Jsi ochoten za zbozi zaplatit o 30 az 50 procent vice ?

0/0
16.11.2006 9:16

hedgehog_V

Re: Re: Re: Re: Nejsem si jist,

No a? Všechno stojí peníze. A doprava kamionů po železnici je výhodná pro obě strany. Mimochodem mě by nevadilo kdyby se z mejch daní platila užitečná věc. 

0/0
16.11.2006 9:28

mrazik

Re: Re: Re: Re: Re: Nejsem si jist,

Ale ty mi nerozumíš. Není to efektivní, nikdy se tohle nemůže zaplatit. Negativ je daleko více. A hlavně kde taková překladiště postavíš ?

V Rakousku se o to pokusili, vlada do toho vrazila spoustu penez a k nicemu to nevedlo.

0/0
16.11.2006 11:34

hbf

Re: Re: Re: Nejsem si jist,

Po kolejích může samozřejmě jezdit kdokoliv (kdo splní podmínky zákona o drahách), zdaleka ne jen ČD. Těch dopravců je již dnes na 2 desítky ...

0/0
16.11.2006 9:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.