Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stříbrná Škoda Octavia TDI je u zlodějů nejžádanější

Krádeží aut sice v poslední době ubývá, přesto představují vážný problém. Ukradené auto se totiž s největší pravděpodobností už nikdy nenajde, pokud ovšem nemá namontovaný vyhledávací systém. Častěji auta mizí z parkovišť supermarketů či obchodních center s velkou koncentrací lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

binom

a co zamykani prevodovky? nepomaha?

???

0/0
22.11.2006 8:28

Alfik

Re: a co zamykani prevodovky? nepomaha?

Nepomáhá, jen odstrašuje kluky co se chtějí svést z hospody. Nejžádanější oktávka mi takhle zmizela i když stála v souvislé řadě aut a měla zamčenou převodovku :-(

0/0
22.11.2006 10:38

binom

Re: Re: a co zamykani prevodovky? nepomaha?

jak se takove zamcene auto krade? Snad jedine odtahne ne??

0/0
22.11.2006 20:15

ruda

Re: Re: Re: a co zamykani prevodovky? nepomaha?

snadno, do 5 sekund - napriklad pomoci BumpKey http://dpcproductions.com/bumpkey/ nebo http://video.google.com/videoplay?docid=-5177213949300140850 nebo http://www.youtube.com/watch?v=pPH_mjzj9T4&mode=related&search= nebo http://www.youtube.com/watch?v=e6mlT6U84KY&mode=related&search=

0/0
23.11.2006 3:03

binom

Re: Re: Re: Re: a co zamykani prevodovky? nepomaha?

no ale co ty tady davas za priklady je s normalnim zamkem a klicem a ne s defentlockem ty maji uplne jine klice a zamky...

0/0
25.11.2006 14:53

hustec

moje fobije

1.2 HTP 40kw jede dost rychle, honim i naftovy ochcafky v dechtu na hlinach bez švihadel.me to totiz tahne vic vodspoda!mam chromovany kliky,zatmaveny skla, vejfuck Ramus udelal Pepe vod vedle, to je panecku jizda!

0/0
21.11.2006 8:28

tri litr

3L

Zajimava diskuze na tema 3L auta... zajimavy na tom je to, ze v mem okruhu co meli lidi auta s 3L motorem, tak se jich ted ochotne zbavuji a kupuji vesmes Oktavky. Jednak je na takovy motor a posleze na auto, uplne zbytecne drahe pojisteni (vyhozeny prachy), pak si takovy motor take neco veme, rychle se sjizdeji ne zas tak levne gumy (i ty nejtvrdsi pro vetsi zatez, motor prece jenom neco vazi), a az s takovym autem neco najedete, tak se udrzba takoveho korabu dost prodrazuje.

0/0
21.11.2006 0:05

Petr

Re: 3L

Nevim co ti vadi na 3l motorech.Je to kazdeho vec a pokud na to ma,tak proc ne.Ja mam 3l motor a jsem v 7 nebi.Driv jsem mel slabsi motory,taky to bylo fajn,ale tohle je proste narez.Slyset ten zvuk,citit silu...No parada.Ale mas pravdu,je to trochu nadstandart,ktery jiste neni nutny,ale zase to ma neco do sebe...

0/0
21.11.2006 0:53

tri litr

Re: Re: 3L

To verim, ze to je 'narez'. Nic proti 3L motorum nemam, psal jsem to tak, jak to vnimam a dle zkusenosti jinych. Dokonce mezi nimi je i byvali MCR jizdy do vrchu, mel take 'civilni' 3L a po nejake dobe se ho ochotne zbavil. Jednak i proto (podle toho co rikal), ze to co zere, tak mu za to jedou dve normalni auta. Spis bych to videl tak, ze se toho lidi nabazili a berou spis neco obycejneho.

0/0
21.11.2006 19:04

Petr

Skoda

Nevim,cim to je,ze skoro vsichni majitele oktavek a passatu se mi na dalnici neustale lepi na zadek.Pri tom jim musi byt jasne,ze me nemuzou predjet,i kdyby pedal proslapnuli az na podlahu.To plati teda hlavne u oktavek.Muzete mi to vysvetlit,proc to delaji?

0/0
20.11.2006 23:30

BlackLabelSociety

Re: Skoda

Co, tiez jazdis na Mazde? ;-)

0/0
20.11.2006 23:40

Petr

Re: Re: Skoda

Ne,ne.BMW

0/0
21.11.2006 0:04

BlackLabelSociety

Re: Re: Re: Skoda

No skodovaci a passataci su proste frajery (cest vynimkam) ... niekedy im ale treba ukazat, ze to v com jazdia nie je to NAJ na svete, hoci si to takmer vsetci myslia. Naposledy mi uhynali na D1 tento vikend a musim pochvalit, ze uhynali poctivo ;) Niektori sa chvilu snazili drzat krok ale potom im v tych ich teeedeeeeiiickach dosiel dych .. ako vzdy ;-)

0/0
21.11.2006 0:10

Petr

Re: Re: Re: Re: Skoda

Presne tak,to same ja o vikendu na D1.Taky se snazili,ale jak je prazdna dalnice,tak nemaji nejmensi sanci.Ale snazi se;-D;-D;-D

0/0
21.11.2006 0:17

Nyx

Re: Skoda

No tak já nevím, mám 2 měsíce starého Passata TDI 125 kW, tzn.cca 170 koní a jede to 230km/h (naposledy jsem to zkusil v pátek na D8čce). Odpich to má slušnej, tak se holt stane, že sem tam předjedu i nějakého toho bavora. Abych si to mohl vyzkoušet i naopak, tak toho bavora mám taky, sice už je starej 8 let,ale 6ti válec 2,5 litru šlape taky slušně. Myslím, že to obě jsou velice dobrá auta a tak mě různé narcistní výlevy majitelů bmw či naopak Octavií a Passatu nechávají s lehkým úsměvem na tváři.

0/0
21.11.2006 21:08

čech

Prodám žihadlo

Prodám Škodu Fábiju 1.2 HTP, má to černý skla, modrý žárovečky se kterejma se daj problikávat i auta střední třídy, vzadu přilepenou ukradenou nálepku "RS". Po dálnici když se podřadí na trojku a vytočí se to na 5.000 otáček se dá lepit na zadek i Passatům (ale ne do kopce).

Cena: 600.000,- Kč

Zn: Kolegům z Kolbenky dám slevu.

Miloš Ochtábec, v.r.

0/0
20.11.2006 22:04

Iridium

Re: Prodám žihadlo

Jestli nemá mlhovky, který jsou zapojený tak, že svítí pořád, tak do toho nejdu.:-D

0/0
20.11.2006 22:06

Pitrs

Re: Prodám žihadlo

Dobrej for:-D

0/0
20.11.2006 22:09

Mazda 626

Pro ynteligenty co jim to táhne wodspodu...

Vidím, že se tu vyrojili tuny inteligentů, tak ještě jednou:

Tvrdit, že Mazda je špatná jen proto, že u nové M6 má 1.8 motor výkon pouze 88kW je fakt geniální argument. Na to můžu odpovědět, že Mazda je jedinnou automobilkou, co sériově montuje motor 1.3 o výkonu 170kW (RX-7).

Tvrdit, že motor 2.5 V6 v Mazdě 626 je nic moc a že když už, tak radši Mazdu Xedos-9 - opět perla. Do Xedosu se montuje identický motor.

A pokud se tento inteligent navíc podepíše jako uživatel Fóbije 1.4 se kterou jezdí 160 po dálnici... tak už nezbývá jen poděkovat - protože dal jen zapravdu mému prvnímu příspěvku :-))

Smrt škodovkářům, zejména vytuněncům v "českém Loganovi" - Octavii ;-D

0/0
20.11.2006 21:52

Pitrs

Re: Pro ynteligenty co jim to táhne wodspodu...

Inzenyre, kdyz uz chces tady diskutovat, tak si precti tu diskuzi:Nikdo tady netvrdi, ze mazda 6 je spatna, proto ze ma motor 1,8i o vykonu 88KW.Ma i jine motory samozrejmeJa jsem napsal, ze vykon 88KW na objem 1,8 je katastrofa.Jine automobilky nabizi vyssi vykony o stejnem objemu, to je proste fakt.Muzes si tady placat co chces.;-(Netvrdim, ze mazda 6 je spatna, je to prumer.

0/0
20.11.2006 22:08

Mazda 626

Re: Re: Pro ynteligenty co jim to táhne wodspodu...

Já jsem se pořád nedozvěděl, katastrofa ČEHO to je?

Mě je upřímně jedno pokud jedu s autem 88kW jestli je pod kapotou dvoulitr, jedna osmička,  nebo jedna šestka.... opravdu!

Snad jen že nízký objemy vyhnaný do výkonu obecně nevydrží tolik a sežere víc na servisu...

0/0
20.11.2006 22:17

BlackLabelSociety

Re: Re: Re: Pro ynteligenty co jim to táhne wodspodu...

Ty fooole ... predsa to netahne wodspodu a taky zrychleni z X na Y ma o 0,5 horsi nez jeho kooolega z VW. Podla taabulky myslim! Ale to, ze toto auto s tymto "katasrofalnym" motorom bol pred rokom a vyhlaseny za najmenej poruchove auto v Nemecku!!! Kua kua - co viac sa da uz povedat? Ja to proste nechapem! Niektori ludia maju VW marketingom poriadne vylizane mozgy (Y)

0/0
20.11.2006 22:31

Iridium

Nejlepší je vždycky ten chumel černýho dýmu,

kterej se vyvylí v okamžiku, kdy se šťastný majitel rozhodne ukázat, že v něm dřímá závodní duch...:-D

Už aby byly v dieselech filtry pevnejch částic povinný.R^

0/0
20.11.2006 20:37

jaryn

Re: Nejlepší je vždycky ten chumel černýho dýmu,

ses vul

0/0
20.11.2006 21:18

Iridium

Re: Re: Nejlepší je vždycky ten chumel černýho dýmu,

A mohu vědět proč? Máš snad takovou dýmovnici?;-D

0/0
20.11.2006 21:20

jaryn

Re: Re: Re: Nejlepší je vždycky ten chumel černýho dýmu,

Ne nemam, ale je videt, ze o FAPu moc nevis. Ta dymovnice je stopro precipovanej motor. FAP je z ekologickyho hlediska krok zpet, je to jen marketingovy tah vyrobcu aut.

0/0
20.11.2006 21:27

Iridium

Re: Re: Re: Re: Nejlepší je vždycky ten chumel černýho dýmu,

Tak to je potom přečipovaná většina dieselů. Nebo jak jinak si vysvětlit, že jak na to začnou jejich řidiči "šlapat", není za nima vidět? A co je na tom filtru tak "neekologického"?

0/0
20.11.2006 21:31

BlackLabelSociety

Re: Re: Nejlepší je vždycky ten chumel černýho dýmu,

hmmm, prispevok plny argumentov ;) povedz mi ale, v com nema pravdu?

0/0
20.11.2006 21:22

Iridium

Re: Re: Re: Nejlepší je vždycky ten chumel černýho dýmu,

No hlavně když má pocit, jak mi to nandal...:-D

0/0
20.11.2006 21:23

jaryn

Re: Re: Re: Re: Nejlepší je vždycky ten chumel černýho dýmu,

Vo vynadani nejde. Precti si casopis autodiesel. Je to tam krasne odborne vysvetleny.

0/0
20.11.2006 21:30

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší je vždycky ten chumel černýho dýmu,

Tak proč nám to nevyložíš ve zkratce tady? Zadal by sis?:-D

0/0
20.11.2006 21:32

jaryn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší je vždycky ten chumel černýho dýmu,

Tak neni to ve zkratce jednoduchy. V podstate de jakousi ucpavku na kterou se chytaji saze a ty pak v urcitem okamziku za pouziti aditiva (vyssi teplota) shori. Auta s FAPem maji obecne vyssi spotrebu, jedou hur v nizsich otackach. Je to fakt ale mnohem slozitejsi.

0/0
20.11.2006 21:38

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší je vždycky ten chumel černýho dýmu,

Vyšší spotřeba? A o kolik? Je fakt, že je nutné dodávat onu speciální náplň, což není levné. Ale vliv na motor? Nejste jeden z těch, co pozná rozdíl ve výkonu ve výši dvou koní?

0/0
20.11.2006 21:48

Iridium

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší je vždycky ten chumel černýho dýmu,

A to sem zapomněl na novou generaci filtrů, které žádnou náplň nepotřebují...

0/0
20.11.2006 22:03

BlackLabelSociety

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší je vždycky ten chumel černýho dýmu,

hej, diesle su pekne jedy, preto musia pouzivat taketo extra filtre:

http://www.renault.co.uk/Innovations.aspx?page=fap

0/0
20.11.2006 21:48

Bach

Krade se

Ja ma Porsche 911 a to mi staci a musim ho mit va garazi

0/0
20.11.2006 19:40

Pitrs

mazda

Nerikam ze mazda 626 je spatne auto, ale preci nemuzes srovnavat noveho Passata starou mazdu 626.Sedni si do mazdy a potom do Passata.Passat byl auto roku, jestli se nepletu.Ze by opet byli vsichni novinari uplaceni:-)To ze je Octavie predrazene auto, na to co umi, ale souhlas.Kdyz uz japonskou kvalitu, tak Toyotu.

0/0
20.11.2006 19:40

X

Re: mazda

Ne Toyotu, ale Lexus, když už.

0/0
20.11.2006 20:22

Pitrs

Re: Re: mazda

Jo, jo Lexus to je povezenicko, ale to je uz cenove trochu jinde.Nemuzeme tady michat jablka s hrusky.-))

0/0
20.11.2006 21:15

Iridium

Re: Re: Re: mazda

A proč ne, vždyť přesně tohle tu dělá 95 % diskutujících...:-P

0/0
20.11.2006 21:25

BlackLabelSociety

Re: mazda

> Passat byl auto roku

.

Hmmmm - tomu hovorim VW logika! 8-otento rok bol Roomster pred Hondou Civic, Peugeot 207 a Volvom C30 v tej dementnej sutazi auto roku!!! Podla Tvojej logiky to znamena, ze Roomster je lepsie auto ako Honda ci Volvo!!! 8-o To nemyslis vazne, pravda?

0/0
20.11.2006 20:28

rudastraka

Re: Re: mazda

a co teprv porsche, nebo royce-royce. jses proste tulpas a nechapes podle ceho se auto roku voli

0/0
20.11.2006 20:36

BlackLabelSociety

Re: Re: Re: mazda

Ale viem, velmi dobre viem ale zda sa, ze to nevie ten nado mnou. Ak si si nevsimol, pouzil som len jeho zvratenu logiku, ty tulpas :-)

0/0
20.11.2006 20:43

rudastraka

Re: Re: Re: Re: mazda

tak nebuid hned nasrany

0/0
20.11.2006 20:52

BlackLabelSociety

Re: Re: Re: Re: Re: mazda

:-) jak nasrany? ved sa usmievam fole ;-D inak skus pozriet na:

http://www.auto.cz/media/?video=mazda6_mps/mazda6_mps.wmv

;-)

0/0
20.11.2006 20:54

Roman

Co na oktavkách kdo vidí

to tedy nechápu. Vždyť je to předraženej pekáč,  co po pěti letech hnije. No a o vzhledu ani snad není třeba mluvit. Rv

0/0
20.11.2006 18:16

Mazda 626

Octavia - nejlepší (a nejdražší) bazarové auto na světě!

Jezdím s Mazdou 626 GE (2.5 V6 24v) klidnou jízdou a fascinuje mě, co si tady ti majitelé plechovek rozměru Passata posazených na podvozku z Golfa myslí, uvedeni v omyl, že nemají auto NIŽŠÍ střední třídy.

Jakmile mi v zrcátku zablikají modré vytuněné "xenony" z Globusu, tak je mi jasné, že žihadlo TDi 77kW, to edeyčko co táhne wodspodu, provede frontální předjížděcí útok. A hustý dým jak z kamen je toho svědkem.

Občas se za ním ještě v závěsu drží šťastný majitel žihadla Fabia 1.2 HTP, při pohledu na jeho otáčkoměr je mi jasné, že tam má min. 5.000 ot aby to aspoň trochu jelo - prozrazuje to i jeho zrudlý výraz v tváři a vystouplé žíly, jak se snaží promáčknout plynový pedál skrz podlahu a dát mému japonskému autu "co proto".

0/0
20.11.2006 17:19

loleq

Re: Octavia - nejlepší (a nejdražší) bazarové auto na světě!

ty tvoje kecy sou horší něž nagelovaní frajíri v Octaviích ;-) Asi tě hodně se*ou;-P

0/0
20.11.2006 17:27

Pilot Fabie

Re: Re: Octavia - nejlepší (a nejdražší) bazarové auto na světě!

Asi je nastvany, ze ho vsichni predjizdi :-D Krom toho Fabie 1.2 (12V) uz slusne akceleruje (rozumej, na dane moznosti motoru) na 3.5tis. otackach, takze 5tis. urcite ne. A jako auto pro _normalni_ lidi to staci. Holt je to celkem slusne prodavany auto - nastupce Felicii.

0/0
20.11.2006 17:59

mirek

Re: Re: Re: Octavia - nejlepší (a nejdražší) bazarové auto na světě!

Jak může fóbie slušně akcelerovat.To je vidět že jsi nikdy neseděl v trošku silném autě.Takovej línej humus se na našem trhu dost těžko hledá.To má podstatně větší akceleraci  š 110 R a navíc je o dost  hezčí.

0/0
20.11.2006 19:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.