- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
malinko precenovane. Jake zname nehody? Bud se boura ve meste pri nizkych rychlostech- pomackany plech, natazene svaly, par odrenin.
Kdyz to nekdo napere ve 120 do jineho auta jedouci treba 90, tak muzete mit v aute ABG kolik chcete, ale preziti je otazka nahody
Uplne jedno to rozhodne neni. Rychlost neni zdaleka jediny faktor, ktery ma o vasem preziti rozhodovat...
Když je švestka dostatečně tuhá a rychlost dostatečně velká tak se člověku stejně utrhaji nebo potrhaji orgány v těle a má třeba za skoro za penál
Nevím, nevím. Výbuch airbagu jsem naštěstí nezažil (a ani o to nestojím), ale mámpocit, že s přibývajícím počtem airbagů (volant, kolena, okenní, vepředu, vzadu) to musí být taková pecka. že z toho pro posádku vozu kouká minimálně dočasná (ale spíš permanentní hluchota). Jednak díky samotnému zvuku výbuchu, jednak díky prudké změně tlaku v kabině...
Pokud nedostane auto náraz ze všech stran, tak se všechny airbagy ani neaktivují. Při bočním nárazu se aktivují pouze boční ABG. Takže něco podobného, co jsi popsal, nehrozí (běžně).
nejak vam sklaplo. vam co povazujete svoji 10 roku staroiu hondu za vrchol techniky. tady viddite ze ani to nejnovejsi za moc nestoji
Zlatý Ford Focus II.... Plných 100% bodů za čelní i boční náraz.