Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen Golf GT: statečné srdce

Stříbrný nevýrazný kabát z něj dělá toho pravého šedého vlka v rouše beránčím. Když na něj začnete na okresce dorážet, procedíte možná mezi zuby cosi o tunerovi, kterému už nezbylo lepidlo na poslední literu z magického trojpísmenní GTI. Ale chyba lávky, bez ohromujícího zvukového doprovodu vaše úšklebky hanebně ztrestá, až vám i černé folie na oknech zblednou a čepice, chránící kšiltem levé ucho, odlétne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fucck

off

:-©8-o;-€;-O(Y)

0/0
24.1.2007 17:20

Dandy02

Na to jak je to drahý

je to šmejd bez výbavy.;-P

0/0
24.11.2006 13:19

ratspeaker

politika idnes

tak nějak přemýšlím, proč idnes vypouští na web články bez jediné pravopisné kontroly (to poznáte třeba z toho, že některé pasáže se opakují dvakrát. to lze odstranit už při prvním přečtení, respektive si toho všimnete).

A něco mě napadlo... oni možná poustí článek na internet, počkají až se ve foru pobaví lidi o pravopisných chybách a pak ten článek opravený hodí do novin... Úspora za korektora.... no není to geniální...?

0/0
24.11.2006 10:44

''¨''

...

Hmmm, furt je to jenom folksvágn...

0/0
23.11.2006 15:10

Mak1

? Room_ster ?

Můžete mi někdo říct, jestli je Room_ster na podvozku Pola, nebo Gofa ? Protože jestli to je Polo, tak je to dost drahý ......

0/0
23.11.2006 14:56

roomster

Re: ? Room_ster ?

Je to z půlky fabia tedy Polo a z půlky stará Oktávka tedy Golf IV. Tak si vyber.

0/0
23.11.2006 15:36

Petr

VW

Tak nevim.Golfa moc nemusim.Prijde mi,ze po designove strance se nikam neposunuje,zda se mi porad +- stejny.Ale vytahnout z 1,4 170 koni je velmi slusne.Ale ani to me nepresvedsi k tomu,abych o tom aute jen vubec uvazoval.Cena neni taky nijak oslniva.Uz vidim 20.lete maldiky co me budou s timto autem vyblikavat na dalnici.No nic,pockam na ne v kopci,pribrzdim a pak jim ukazu,jak jezdi poradne auto:-DUz vidim,jak budou zurit;-D

0/0
23.11.2006 14:24

v

Re: VW

petře petře, až přijde čas, tak si pohovíš, uvidíš. přijde to samo, vůbec to nebolí, ale ta úleva potom je nádherná. snad jsi ten, komu to jednou dorazí, protože někdo bývá o toto ochuzen po celý život. tak se jen modli, abys byl ten vyvolenej.

0/0
23.11.2006 14:44

Petr

Re: Re: VW

Asi jsem vubec nepochopil a cem mluvis.Muzes mi to prosim vysvetlit?

0/0
23.11.2006 14:48

v

Re: Re: Re: VW

hodně jsi mi připomněl právě toho 20-ti letýho kluka, kterýho chceš prudit v kopci. tím by ses srovnával přímo s ním, ale to přeci ty nechceš, nebo snad ano ?

0/0
23.11.2006 15:23

Petr

Re: Re: Re: Re: VW

Prave,ze to nedelam a nesnasim to.Ale co mam delat,kdyz nejaky debil je na me nalepeny kilometr z kopce a pak mu to nejede?Vetsinou ho pustim a pak normalne predjedu.Ale nekdy to nezvladnu a trochu ho proskolim.Rikam,nedelam to casto,ale nekdy to proste nezvladnu...

0/0
23.11.2006 15:34

v

Re: Re: Re: Re: Re: VW

pusť je z hlavy, vždyť nám za to nestojí. á-propos, co pěkného máš, aby sis s nimi pohrál ?

0/0
23.11.2006 16:18

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW

BMW 330xi,258 koni,r.v. 2006, tak uz chapes,ze me proste nemuzou s temato autama predjet?Jen oni to stale nechapou...

0/0
23.11.2006 17:29

velky bubak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW

je mi o malinko vice nez dvacet...ale pohral bych si s tebou jak s malym ditetem....evo XIII....nazdarek:)...ale snad jsem uz dostal rozum tak kdyz to nekdo zkousi tak radeji bribrzdim a necham ho jet....jojooo zdrav je jen jedno...

0/0
24.11.2006 8:39

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW

Hmm,tak to mas pravdu.Onehdy jsem jel po D1,zastavil v Mezirici na benzince a byl tam nejaky klub pratel sportovnich aut.Pak se postavili a vyjeli,ja za nima.Bylo tam-Evo 9,Subaru WRX STi,M3,nejake clio nebo co,no proste narez auta.Tak si jedu,oni na sebe cekali nebo co a pak vidim v zrcatku EVO 9.Dokoncil jsem predjizdeni(jel jsem pres 200),nechal ho predjet a pak za nim.Sportovni rezim zapnuty,chvilku jsem se drzel,ale pak to osolil a byl pryc.Zrychleni jak prase.Parada.Uplne jsem malskal,jak sem slysel ten jeho motor.No jo,sportovni auto...Nekdy bych se tim chtel svezt

0/0
24.11.2006 15:36

Fanda Mitsubishi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW

No Evo samo o sobe je nadherny, ale dokonce se dela i Evo VIII s oznacenim Evo VIII FQ-400 a to ma neskutecnych 405 koni na dvoulitorvy motor. Kdyz jsem to videl, malem jsem sel do kolen... Jen se v nem svezt...

0/0
5.12.2006 18:09

iuos

hmm

nuda

0/0
23.11.2006 13:33

Lojda

Nějak to žere, ne?

"dvouciferný"... se zbláznili... mě bere 1.6 felcka při 150km/h 8,8L.

0/0
23.11.2006 12:25

v

Re: Nějak to žere, ne?

tvoje 1.6 má výkon asi 55kW. tohle disponuje 125kW. něčím se ty koně krmit musí, ne ?

0/0
23.11.2006 12:51

marty

Re: Nějak to žere, ne?

A navic pise "... jizda na maximum...". Ono 150 a 220 se taky pozna...

0/0
23.11.2006 13:40

martas38

Re: Nějak to žere, ne?

8,8L studeneho potu z tveho cela, kdyz se s tim kamikadze ritis takovou silenou rychlosti ;-D

0/0
23.11.2006 13:56

KRÁL BRAMBOROVÝCH LIDÍ

nakup auta na netu

Nemate nekdo zkusenosti s nakupem noveho auta pres internet? Treba automodul.com ?

0/0
23.11.2006 11:34

pavelthelong

typicky VW poslednich let

dobra technika pod sedivym kabatem, GolfV se nepovedl designove od zacatku (uz skoro rok existuje-ale nevyrabi se GolfVI od sefdesignera G.Mürata,-podstatne hezci). Typicke pro golfy je pouziti drahe technologie bez vyznamnejsi odezvy zakazniku (kdo si priplati za linealni svary karoserie ??) a hlavne je to auto pro Nemecko-zavist sousedu je strasna (myslim to vazne) a tak koupit si nove hezci auto je zkouska sousedskych vztahu. S autem z clanku si koupite selmu s kabatem ze secondhandu...fujjj...evivva eos

0/0
23.11.2006 10:08

Anonym

Proboha, alespoň si to po sobě čtěte

Redaktoři, alespoň si to po sobě jednou přečtěte. Opakují se tam texty (celé odstavce hned za sebou), gramatické hrubky. 8-o

0/0
23.11.2006 9:10

kubik

Re: Proboha, alespoň si to po sobě čtěte

Takle to dopada, když se používají klávesové zkratky ctrl+c a ctrl+v a člověk se uklikne:-D

0/0
23.11.2006 11:39

Petr

Re: Proboha, alespoň si to po sobě čtěte

Presne tak.Ctu ten clanek a najednou ctu zase to same,tak si rikam,jestli mi hrabe a tak znovu a zjistim,ze se to opakuje.Opravdu by si mohli dat tu praci a precist si po sobe!

0/0
23.11.2006 14:51

Michal

Hmmmm, pěkné ale.....

To je všechno pěkné, ale na Passat B6 combi TDI v černé metalíze a na pořádných kolech to nemá...... 6l/100km nafty

0/0
23.11.2006 8:46

hugo

Re: Hmmmm, pěkné ale.....

to je ale jiná třídá a jiné určení auta, jinak ten pašík celkem good ;-D

0/0
23.11.2006 8:58

Honza

Re: Hmmmm, pěkné ale.....

No nevím, jezdím ve stříbrné B6 combi TDI ale 2,5 s tiptronic 4x4 a na ježdění po Kolíně nad Rýnem je daleko (!!!) lepší Golf4 s 1,6 manuál. Na dálku Pašík ale po městě, to jdi do 3,14če.

0/0
7.12.2006 18:20

benzin

Kladivo na traktory - krouťák vocpodu voe

Konečně se vývoj benzínových motorů pohnul kupředu. Pouhou úpravou softu máme tři motory v jednom, výborně. 1.4 TSI bude slušet i nové Fabii II.

0/0
23.11.2006 8:45

Nick

vw forever

0/0
23.11.2006 8:41

hugo

o problem navíc

když se jednou nevysere turbo tak se vysere kompresor, zase o jeden problém navíc, jinak svezení to může být každopádně zajimavé ale obsah ničim nenahradíš ;-D

0/0
23.11.2006 8:21

Marty

Autofólie

Homologované autofólie na www.pucalka.eu

0/0
23.11.2006 8:16

bullshit

Re: Autofólie

jo už tam běžim, chci si vytunit dioptrický brejle

0/0
23.11.2006 8:28

benzin

Re: ZAVIROVÁNO NEKLIKAT

ZAVIROVÁNO NEKLIKAT

0/0
23.11.2006 8:38

Tarwas

Re: Re: ZAVIROVÁNO NEKLIKAT

ty jses zavirovanej...

0/0
23.11.2006 12:41

petr

sepnutí turba....

.....není třeba čekat na sepnutí turbodmychadla.....  no tak na to by mohl autor čekat až do příští doby ledové. jak spíná turbo? nějakou pákou nebo spínačem?

jinak golfy se mi líbí a rád bych tento model zkusil! 

0/0
23.11.2006 8:09

hugo

Re: sepnutí turba....

asi chvilku trvá než se zatlakuje ale to ti asi nic neříká ale ty co to znaji vědí o co běží;-D

0/0
23.11.2006 8:16

v

Re: Re: sepnutí turba....

R^:-D

0/0
23.11.2006 12:53

carver

:))

Hele, nevím jak ostatním, ale mě se provokativně vpravo ukazuje odkaz na koupi Roomstru s užasným 1,2htp tzv. nic koňák za pěkných 400tis Kč ;-D;-D;-D

0/0
23.11.2006 8:02

hugo

Re: :))

to když jsem viděl s tou cenou tak jsem myslel že si dělaji prdel a klima jen ten manual

0/0
23.11.2006 8:17

bullshit

vostuda

to je zase článek, chyb jak na*ráno, informační hodnota 0

Rv;-€;-O;-€Rv

(Y)(Y)(Y)(Y)

0/0
23.11.2006 8:00

bullshit

Re: vostuda

a ta samochvála podemnou - brrrrrr

0/0
23.11.2006 8:01

:)

hele, pane redaktor..

..pěkně napsáno. Žádné suché informace typu : klička vlevo a čudlík vpravo. Opravdu pěkný článek.

0/0
23.11.2006 7:37

Borik2

Umět jezdit

jako nový to je hodně zajímavý motůrek, ale jako ojetinu (a hlavně) v ČR bych se dost rozmýšlel - bude to veliký zajíc v pytli, ne každý s tím bude jezdit rozumně a dopřávat turbu, co si žádá...:-(

0/0
23.11.2006 6:14

v

Re: Umět jezdit

"podle sebe soudím tebe", že by ? jestli žádný normální lidi kolem sebe neznáš, tak je mi tě fakt líto.

0/0
23.11.2006 12:54

velky bubak

Re: Re: Umět jezdit

to je hloupy od tebe...tvoji vsichni kamaradi maji tve vysnene auto? ze by sis ho od nich koupil...ja myslim ze ne..a pokud ano....tak mas stesti....jinak vetsinou kupujes auto od neznamyho clovicka...rikam vetsinou....muze byt kamarad ktery ma kamarada....

0/0
24.11.2006 8:45

Lancer

Zajimavej motor

a zajimavej test jenom jsi ten clanek trochu opravte nektery casti se tam opakuji dvakrat po sobe

0/0
23.11.2006 3:04

Mandy

super

koukam, ze idnesaci zacali psat testy teamove. To je dobre, konecne to ma stavu

0/0
23.11.2006 3:04

Carlos

jojo

Super auto. Pěknej testR^

0/0
23.11.2006 3:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.