- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Základní věc tam neni, že se musí šrouby utahovat křížem a ne dokola, ušetří to spoustu práce a líp se to i dělá....
no to je mi teda postup, a kde je bezpecnost prace ??? takhle se nam ty nase zeny nechaji prejet vlastnim autem :-)..neco jako zabrzdit auto ..oblozit alepson jedno kolo..atd ???
s nefunkcnim heberem menit kolo na Fiatku Punto. Ja zvedal rukama auto a kamos menil
kua heverem jinak vratit ridicak? No nevim, nam tenkrat v AS rovnou typek rekl, ze od toho mame Zluty andely
ale mám na každým kole nějakej bezpečnostní šroub, kterej normálním klíčem nejde vyndat, takže je mi to prd platný
Lamko ten speciální šroub máš v kufru
Lidstvo speje k zahube. Priste prosim instruktazni clanek s videem na tema "jak spravne vybrat a natankovat palivo u cerpaci stanice"
umi vymenit kolo daleko elegantneji - ma v u sebe takovou karticku, na ktere ma napsane cislo, kam muze kdykoliv zavolat a behem nekolika malo desitek minut ji ho prijedou vymenit
stejne kdyby se do toho pustila, tak nekolik desitek minut bude povolovat jeden sroub
to cislo na karticke je tvoj mobil
a prijedou ma byt bez "o"
tvoja manzelka sa skratka ma :-D
Nechápu, proč by 60ti letý manager měl umět vyměnit kolo na svém BMW X5. To přeci žádný rozumný člověk po staříkovi v kvádru nemůže chtít.
Naopak bych ale zavedl testy jako v socialistické autoškole: v kopci dát každému pod zadní kolo krabičku od sirek a kdo si ucouvne, má po papírech. Stejně tak by se každý měl umět rozject na semaforech a ne teprve až ten před ním ujede 100m začít hledat řadící páku.
Kvalifikací řidiče by bělo být UMĚT ŘÍDIT a ne umět spravovat auta.
on to asi bude umět ,ale proč by to probůh měl dělat ( nestane-li se mu to mimo civilizaci) ,jinka souhlasím. Deptá mě , když jsem ve frontě na světlech,padne zelená a já stojím, padne červená a já stojím ,padne další zelená a auta přede mnou se pomalu posunou o pár metrů ( Jižní spojka) , to fakt nechápu.
a ukazali, ze dal nez za maluvky v priruckach (pokud jsou moc pilni) nedostanou. Zkusenosti rikaji, ze je lepsi pod prah dat nejen hever, ale take nahradni/defektni kolo. Ono se totiz muze stat, ze auto z heveru spadne (i pri maximalni peclivosti). A potom se strasne spatne zveda ze silnice
Uklid silnic se mozna zlepsil, nicmene predevcirem jsem na Jizni spojce najel mezi pripojovacim a prubeznym pruhem ruhem na cca 8kg tezky - asi samodomo klin pro nakladak... A kdyz jsem pak vylezl, tak bylo ruzneho drobneho bodrelu pozehnane (pri jizde neni moc videt).
Me vzdycky zimni kola prireznou. Srouby v pohode odsroubuju, ale sundat kolo nejde a nejde. Vzdycky prinejmensim jedno :-))
Vloni ho v pneuservisu sundavali na rampe kladivem. Nemate nekdo nejaky typ co s tim, aby disk neprireznul? Se desim toho ze bych musel kolo sundavat nekde po defektu na silnici.
typ nemám.
Tip bych měl, na podzim před zašroubováním je namáznout třeba vazelinou, ale hlavně celé plochy pořádně očistit. Možná nejlepší by na to mohla být tzv wasservazelína co se používá(la) na vodní pumpy