Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Samoparkovací rodinná formule: nový VW Touran

Mezi prvními na světě jsme ozkoušeli nový faceliftovaný VW Touran. S mírnou nadsázkou – praktická rodinná formule s unikátním parkovacím asistentem navíc dělá z tohoto malého MPV dosti neobyčejný vůz. Závodnické sklony má hlavně díky 170 koňové "jedna-čtyřce".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alex

Parkovací asistent

Myslím že parkovací asistent je k h...

Pak přesednu do jinýho auta a budu v (Y), protože pak nedokážu zaparkovat do řady, když to budu zrovna potřebovat.

0/0
5.12.2006 12:18

D.a.r.k

Re: Parkovací asistent

Parkovací asistent není k hovnu - je to výborná pomůcka jak zaparkovat do sebemenší díry kam se je auto schopno vejít a přitom nikoho neodřít :) Smůla že ho nemá každé auto a odře někdo tebe. Nicméně sice je nepříjemné přesednout do auta bez asistentu ale taky to zvládneš... pokud jsi dobrej řidič tak ten asistent je pro tebe jenom taková pomůcka kterou ani pořádně nepotřebuješ :)

0/0
9.12.2006 14:57

houba_

by me zajimalo

co znamena "mezera nesmi byt moc moc uzka" znamena to na kzade strane pulmetr, metr ...??? tak to ve mestech moc uplatneni nenajde

0/0
5.12.2006 11:02

Nick

vw forever

0/0
5.12.2006 8:58

karelsk

design

Němci vyrábějí nudná strohá auta bez jakéhokoliv náznaku elegance se sklonem k obludnosti-prasát tuareg.Vzhledem ke klesajícím prodejům dohánějí nedostatky designu a značnou poruchovost výkonnými motory.Jen životnost těchto motorů bude tak maximálně 200000 km.

0/0
4.12.2006 20:04

Balvann

Re: design

V autobazarech stejně neni auto co by po 10ti letech mělo najeto víc jak 120 000km . :-)  Tak na co nějakých 200000km.

0/0
4.12.2006 23:37

houba_

Re: Re: design

treba proto, ze ne kazdy kupuje auta z bazaru a chce si koupit auto na vice nez 3-4 roky

0/0
5.12.2006 12:27

D.a.r.k

Re: Re: design

No ja nevím, ročně ujedu 40tisíc, leasing mám na 4 roky a i po těch 4 letech bych s tím autem rád jezdil víc jak rok... A ty auta v bazarech co maj na tacháči 120 maj v reálu tak 160,180 ne-li víc..

0/0
9.12.2006 14:59

Johny

Re: design

To auto vypadá jak z 90tých let. Jestli bude spolehlivý jako Sharan, tak to teda tě pic.

0/0
5.12.2006 1:58

houba_

Re: Re: design

uz jsem par spolehlivych sharanu videl - byly spolehlive zaparkovane na vrakaci nebo bazaru

0/0
5.12.2006 12:28

mirek

parkovací asistent

Fašouni zase objevili ameriku.Tenhle parkovací asistent montuje Citroen sériově již asi půl roku.

0/0
4.12.2006 19:52

Petr

1,4

Tak musim rict,ze me celkem fascinuje,jak dokazou vytahnout z 1,4 170 koni.Dat ten motor treba do fabky,tak musi litat jak strela.Proc vlastne do te RS cpou ten diesel?A nema tenhle motor 1,4 i golf?Zda se mi,ze o tom tady neco idnes psalo.To si asi budu muset davat pozor,az me nekdo z 1,4 zacne predjizdet.Do ted nemel sanci,ale s 170 konma??Ale strach mit nemusim,dam mu na prd*l;-);-);-)

0/0
4.12.2006 13:19

jura

Re: 1,4

Němci potřebují prodávat svý auta, protože je naše válcujou, takže to bude nějakou dobu trvat. Je zajímavý, že to chtěj cpát nejdřív do fábií. Jediný důvod asi je, že u octávií nejsou problémy s odbytem.  

0/0
4.12.2006 14:20

MrScully

Re: 1,4

Ja teda nevim, ale to snad neni otazka obsahu, ale konstrukce motoru, ne? Wankely taky maji treba 300 konu na motor 1.3l.

0/0
4.12.2006 14:35

Lavet

Re: Re: 1,4

300 jsi trochu přepálil, ale na rozdíl od rotačního motoru bude TSI o dost lehčí a to udělá u sportovního auta hodně, lehčí předek. Wankel je taky dost složitý a drahý.

0/0
4.12.2006 14:57

v

Re: Re: Re: 1,4

jde vidět, že jsi krásně pochopil, co chtěl básník říci a vůbec ses nechytal doplňujících detailů na dokreslení. jen tak dál, efendi !! R^

0/0
4.12.2006 16:05

drs

Re: Re: Re: 1,4

O tolik to zase neprepalil. Mazda Renesis motor je 2 x 655ccm s vykonem 247 koni. Dale vytrzeno z Wiki: "The simplicity of design and smaller size of the Wankel engine also

allows for savings in construction costs, compared to piston engines of

comparable power output.". Cimz padaji tve argumenty na hubu. Za hlavni problemy se povazuje vyssi spotreba, ktera je umele navysena z duvodu lepsiho spalovani a tim snizeni skodlivin. Udajne tenhle typ motoru nepotrebuje katalyzator. Toz asi tak

0/0
9.12.2006 14:15

Mich

Re: Re: 1,4

no a co taky wankely vydržej :-)))

pokud si dobře pamatuju tak mazdy před 10ti lety vydrželi někdy skoro až 50 000 :-) ..to si rači koupim imbrezu sti u tý stim počítám :-)

0/0
6.12.2006 10:31

Switch

Re: 1,4

Bude to v nový Fabii RS. Jen doufám, že tam bude i nějaký diesel jako u současné generace :-/

0/0
4.12.2006 21:14

°

To je zase krávovina!

Neumíte brzdit? Máme pro vás ABS! Neumíte se rozjíždět? Máme pro vás ASR! Neumíte zaparkovat? Máme pro vás další řešení! Můžete bejt úplná lama, naše auto vám se vším pomůže!

Pak se divíme, že nehodovost stoupá, když má dneska má řidičák každej, kdo má do pr*ele díru... ;-€

0/0
4.12.2006 12:20

el_salamo

Re: To je zase krávovina!

Myslím, že tyhle vymoženosti za vyšší nehodovst rozhodně nemůžou.

0/0
4.12.2006 12:37

vitak69

Re: To je zase krávovina!

Nikdo tě nenutí si to auto kupovat, tvoje reakce je naprosto zbytečná a nepřiměřená. Prostě  česká závist.;-D

0/0
4.12.2006 12:56

°

Re: Re: To je zase krávovina!

Co komu závidím ty troubo?

0/0
4.12.2006 12:57

Wiix

Re: To je zase krávovina!

Myslím,že jsi nula s velkou dírou do p..., ale ani ten řidičák nemáš.

0/0
4.12.2006 13:16

J_A_R

Re: Re: To je zase krávovina!

potrefena husa se ozvala?

0/0
4.12.2006 14:04

noreply

Re: Re: To je zase krávovina!

Nejsou náhodou tvoji rodiče sourozenci?

0/0
4.12.2006 14:47

martin

Re: To je zase krávovina!

nevím, ale musím souhlasit. dnes opravdu auta už dělají tolik věcí za řidiče, že schopnosti lidí se tím snižujou, protože každý spoléhá na to že technika mu v autě pomůže ze všech situací.

0/0
4.12.2006 13:50

v

Re: Re: To je zase krávovina!

jasně ! synchrony pryč a jedééém !!

0/0
4.12.2006 16:07

Karel

Re: To je zase krávovina!

Tohle snad s nehodovosti nesouvisi ne? Nikomu se do rady couvanim neparkuje prijemne a kazdy obcas potrebuje vic nez jeden pokus, aby to bylo uplne idealni. Tohle je skvela vecicka.

0/0
4.12.2006 14:01

iuos

hmm

já s tebou souhlasím - lidi si zvykli na to, že auto za ně udělá kdeco a že je taky ochrání, když udělaj chybu (vždyť má tolik hvězdiček.... a cítím se tak bezpečný)... že zapomínaj na základ při řízení - auto je zbraň

0/0
4.12.2006 15:43

Balvann

Re: To je zase krávovina!

Nechceš snad měřit tvoje reflexy s elektronikou? Nebo snad to co ti vyrostlo na krku provede za vteřinu tolik operací jako to nejdebilnější ABS? Možná zvládne cvičit tenisový loket ,ale brzdit auto asi ne.

0/0
4.12.2006 23:41

D.a.r.k

Re: To je zase krávovina!

Jo tak v autě mám jak ABS tak ASR a fakt by mě zajímalo jak budeš v krizové situaci mačkat a povolovat brzdový pedál třeba 100x za sekundu nebo nevím jak rychle to zvládne ABS. Ale rozhodně rychleji jak ty a navíc ty se budeš snažit zabrzdit a ne pouštět brzdu v krizi - to tě ani nenapadne.. A ASR? Co máš proti ASR? ASR ti ubere plyn když to klouže a když v zatáčce přidáš plyn auto drží. A dobře se s ním v zimě vyjíždějí na sněhu kopce - sám bych to zvládl taky dát méně plynu ale proč se namáhat :D Ani jeden z těhlech systémů určitě nesnižuje schopnosti řidičů řídit.. Na silnici jsou hovada který jezdí jednou za rok vyděšený nebo mladý týpci machři... A vůbec všichni se chovaj jako hovada a neznaj předpisy a už vůbec je nedodržujou.

0/0
9.12.2006 15:08

Bernie

Ano formule!

Po šestistech kilometrech nový motor:-P

0/0
4.12.2006 11:35

vitak69

Re: Ano formule!

Asi hodně závidíš, že si to nemůžeš dovolit, vidˇ?;-D

0/0
4.12.2006 12:54

J_A_R

Re: Re: Ano formule!

proc porad melete o zavisti? Vlastni zkusenost?:-)

0/0
4.12.2006 14:05

martin

Re: Ano formule!

proč nový motor po šestistech kilometrech ?

0/0
4.12.2006 13:47

Bernie

Re: Re: Ano formule!

Protože u formulí se po dvou velkých cenách (tj. asi 600 km) mění motor. Se závistí t nemá nic společného.

0/0
4.12.2006 14:15

martin

Re: Re: Re: Ano formule!

nevím, ale tento článek je o osobním autě. článek o formuli jsi asi četl někde jinde.

0/0
4.12.2006 16:17

K

Re: Re: Re: Re: Ano formule!

se podivej na nadpis;-)

0/0
4.12.2006 18:36

synek

Re: Re: Re: Re: Ano formule!

omg ty jsi suchar Rv

0/0
4.12.2006 19:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.