Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čím odtáhnout 155 tun? Naftovým volkswagenem

Aby upoutaly na sebe pozornost neváhají automobilky sáhnout po velmi extravagantních kouscích. Loni jezdilo audi po lyžařském skokanském můstku, aby dokázalo kvality pohonu všech kol. Letos se volkswagen prohání po letištní ploše a za sebou tahá obří letadlo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DaM

Hmmm, ...

... tak to je konec, vsechny me idee se najednou rozplynuly ;-( Vzdy jsem si myslel, ze dobre auto se pozna podle toho, ze je bezpecne, rychle, pohodlne, hezke a celkove prinasi ridici radost. A hle, dobre osobni auto se pozna podle toho, ze utahne letadlo?! Co na tom, ze je docela osklive a ma naprosto zastaraly motor se zvukem traktoru

, ze ;-D

0/0
17.12.2006 14:10

DaM

Re: Hmmm, ...

... a jeste doplnim, ze kdyz uz chteli ukazat, ze umi utahnout Boeing 747, nemeli by lidi mast. Boeing 747 ma v ruznych verzich vahu kolem 180 tun (prazdny), nikoliv 155 tun. Touareg tedy a) neni normalni auto, nebot ty se na tahani letadel nepouzivaji, b) neutahne normalni Boeing 747. K cemu to tedy je? ;-D

0/0
17.12.2006 14:25

kamarad-max

pateticpatetic

Dalsi dukaz proc je Top Gear nekonecne lepsi nez Fifth Gear.

0/0
15.12.2006 16:51

Zivot je svine

Pche

Franta Kocourek tohle delal bez problemu. Mam kamosa a on mel v rodine dalsiho ze silaku, jednou jsem ho potkal. Takovej mensi plesatej uz taky umrel asi tak 5-7 roku dozadu. Ten tahal tank tusim ze to byla T72 a taky tahal nejakou lod ktera vazila snad desetkrat tolik co 747.

0/0
15.12.2006 16:48

co to zase je za p*coviny

reknete mi uprimne

Reknete mi uprimne: kdo si kupuje auto teto tridy, aby s nim pak tahal letadla? Ja sice nepochybuju, ze vetsina diskutujicich nejake to letadlo doma ma, ale to vam to nelita, ze to potrebujete tahat autem a kvuli tomu si kupovat nejakeho oskliveho Volkswagena?

0/0
15.12.2006 16:11

Nyck

VW TDI chrochty chrochty chrochty

A ta hromada sazí, co po něm na ranveji zbyla... ;-D;-D;-D

0/0
15.12.2006 15:54

PECHAT2

REKLAMA

Jinak všichni dobře vědí že jde o bohapustou reklamu.Ono totiž v poslední době je na trhu mezi vozy této třídy jaksi přecpáno.

0/0
15.12.2006 15:17

Polarni punta

Všichni moudří z této diskuse

by si alespoň mohli před tím, než tu začnou plácat bláboly zjistit něco málo o tom 5-ti litrovém dieslu od VW. Až zjistí že má krouťák jako kamion přestanou se divit že s ním jde odtáhnout 155 tun. Mezi náma například pes Husky dokázne odtáhnout 4 tuny. Takze co je 155 tun pro motor s krouťákem 750 Nm.

0/0
15.12.2006 14:30

PECHAT2

Re: Všichni moudří z této diskuse

Pane chytrolíne,kdyby jste pořádně četl příspěvky ,tak možnost že to táhl nikdo nezpochybnuje.Naopak téměř všichni zdůraznˇují že to zas tak velký zázrak není.Ale to jste asi ve své sebezahleděnosti nepostřehl.,že áááno.Rv

0/0
15.12.2006 15:13

jizva

Re: Re: Všichni moudří z této diskuse

taky tady je dost lidi co tvrdi ze to je podvod...

0/0
15.12.2006 15:30

michal II

Kam to pripojili

Nevim, jak takovou vahu udrzela standardni koule(zavesne zarizeni)

0/0
15.12.2006 14:13

martas38

...

To je asi podobny zazrak, jako kdyz tri lide roztlaci x tun vazici zeleznicni vagon a pak uz ho jeden muze tlacit treba 100km pokud to ujde a bude to na rovine.

0/0
15.12.2006 12:52

VW_PR

http://youtube.com/watch?v=05zRyoBbcfI

http://youtube.com/watch?v=05zRyoBbcfI

Jen tak pro zvědavé.

0/0
15.12.2006 12:39

makan.dacan

Re: http://youtube.com/watch?v=05zRyoBbcfI

Stjně tam není celkověj záběr rozjetí obou statických objektů... Stejně natočím křečka jak tahá stůl po kuchyňi ... ;-D

0/0
15.12.2006 13:10

jizva

Re: Re: http://youtube.com/watch?v=05zRyoBbcfI

Nemyslim si ze by to videjko byl podvod vono odtlacit letadlo neni zas tak nemozny jak to vypada...

0/0
15.12.2006 15:20

ja jsem na vlastni oci

ja jsem na vlastni oci

Ja jsem na vlastni oci videl, jak stara Skoda Felicia 1.9D vytahla zapadlou Tatrovku. Ono to sice efektne vypada, a s tim letadlem, ktere neni nicim blokovane (neni zapadle, jedna se jen o to s tim mirne pohnout, pak uz to jde samo) to vypada jeste efektneji, ale zas takovy div to neni. Navic si uvedomte, ze to auto bylo upravene! (tj. ne seriova vyroba)

0/0
15.12.2006 12:21

VW_PR

Re: ja jsem na vlastni oci

To auto bylo sériové, kromě té přidané zátěže a jiných pneumatik. Motor, spojka, převodovka, klimatizace, abs jako na vašem touaregu. Jinak samozřejmě že stejnou parádu mohli udělat s trabantem jenže ten už nevyráběj tak by to nemělo smysl.

0/0
15.12.2006 12:29

Glumik

Re: Re: ja jsem na vlastni oci

no s tím Trabantem. Domnívám se, že by to letadlo Trabi asi neutahl ;-(, protože by se roztrhnul ;-D

0/0
15.12.2006 12:40

michal II

Re: Re: Re: ja jsem na vlastni oci

Navic nevim, jak bys do Trabose nalozil 7tun. I kdyz je fakt ze o neco malo min se tam veslo.

0/0
15.12.2006 14:12

asr

Re: Re: ja jsem na vlastni oci

byla změněna i zadní náprava

0/0
15.12.2006 16:34

Jaris

Re: Re: ja jsem na vlastni oci

Nebylo zase až tak seriové mělo změněný stálý převod

0/0
15.12.2006 16:37

sumik

má jinou převodovku

takže seriovka to není,tak s úpravou  by to možná utahla i HTP;-D

0/0
15.12.2006 12:10

PECHAT2

Vítr

Není to tak dlouho ,myslím že to bylo loni,na letišti v Ruzyni pohnul letadlem silný vítr.Jednalo se oB 737.Takže stačí odklínovat a letadlem pohne 10 chlapů.

0/0
15.12.2006 11:59

Pecaf

Re: Vítr

na to stačí klidně i jeden chlap. Když teda nebude foukat vítr proti ;-D

0/0
15.12.2006 12:03

Pecaf

To bude asi nějké populární letadlo

... že je ten záběr zepředu tak podobný tomu super-letadlu z nové Bondovky :-P

0/0
15.12.2006 11:47

Baryk

Touareg

Tak je asi zcela jasne, ze se jedna o kravinu, obrazek je zcela jasne viditelna fotomontaz. Kdyby Touareg vazil 7 tun, urcite by lezel na zemi, a ne, ze ma zcela normalni svetlou vysku, navic by tam stal predkem nahoru, protoze by byl vzadu nalozeny, musel by mit specialni pneumatiky, ktere by snesly to zatizeni, a urcite by na fotce nevypadal, ze jede alespon 80km/h, podle tech kol napr. 

Nerikam, ze by treba letadlo neutahnul, ale tohle je habadura. Navic kazdy vi, ze Touareg je nejporuchovejsi shit, co VW vyrabi.  

0/0
15.12.2006 11:31

v

Re: Touareg

nejporuchovější ? fakt ? to nevím a zrovna jsem si ho chtěl koupit..

0/0
15.12.2006 11:56

VW_PR

Re: Touareg

Hele chytrolíne klikni na tohle a koukej.:-P Pak se vrhni do pošpiňování práce jinejch.

http://youtube.com/watch?v=05zRyoBbcfI

0/0
15.12.2006 12:01

Baryk

Re: Re: Touareg

A co jako prďolo ? Takovýhle video Ti vyrobí dneska lecjakej nýmand s pomocí svojí digitální kamery a počítače. Je to jen klasická VW PR akce. To, že Touareg je shit ti řekne každej jeho uživatel. Můj švára dělá šéfa servisu VW v Praze, takže to mám z první ruky. Má to stejný podvozek jako Porsche Cayenne, ale na Touarega se dělaly lehké úpravy a díky tomu se sjíždí pneumatiky, dokonce na to byla i svolávací akce, kde musely měnit komponenty podvozku a některým zákazníkům se dávaly nové pneumatiky, obrovské problémy s elektronikou, neustále něco stávkuje, svítí, bliká, nefunguje. U auta za >1,5 mega by to asi m2lo b7t jinak, ne?

0/0
15.12.2006 14:31

Berca

Re: Re: Re: Touareg

Ty jsi fakt jouda, kterej se v tom vyzna. Tipuju tak 15 let...

Evidentne vubec netusis, co je to porad 5th Gear (konkurence Top Gearu) a ze se tam s tema autama zrovna nemazou. O tom, ze by kterekoliv znacce delali reklamu, uz nemuze byt rec vubec.

A blaboly typu, ze tohle ti vyrobi kazdej nymand na pocitaci muze z huby vypustit jen nekdo, kdo ani nevi, k cemu slouzi strizna, co je to 3D grafika atd atd.

0/0
15.12.2006 15:07

jizva

Re: Re: Re: Re: Touareg

No stim bych souhlasil ze to dneska uz dovede udelat kazdy trosku sikovnejsi clovek.

0/0
15.12.2006 15:29

pche

Re: Touareg

Mám ho a bez poruchy, když tak napiš odkaz na nějakou solidní statistiku. V článku není uvedeno, že byla vyměněna zadní náprava a některé další úpravy, viz auto.cz

0/0
15.12.2006 16:33

cejkis

chtěl bych vidět spojku, když skončili

chtěl bych vidět spojku, když skončili ;-D

0/0
15.12.2006 11:24

v

Re: chtěl bych vidět spojku, když skončili

V10 se s manuálem ani nedá objednat. ostatně manuál se lidi berou jen u R5 a to i tak je to jen malé procento kupců. automat si s tím zřejmě poradí líp..

0/0
15.12.2006 11:58

_kritik_

Re: Re: chtěl bych vidět spojku, když skončili

a co jako? znamena to, ze automat nema spojku?

0/0
15.12.2006 18:40

fowly

Re: Re: Re: chtěl bych vidět spojku, když skončili

No jasne ze nema ...

0/0
16.12.2006 9:03

real_goldie

Co je to za typ?

Verim, ze to touareg odtahne. Neni to podle mne zas az takovej problem, protoze co musi prekonat je treni. Co mne ale zajima co je to za typ letadla, protoze B747 s teme motorama takle posazenejma sem este nikdy nevidel. Vi nekdo co je to za verzi?

0/0
15.12.2006 11:20

cejkis

Re: Co je to za typ?

To je optický klam, křídlo je šípovitého tvaru a motory nejsou na stejné úrovni.

0/0
15.12.2006 11:27

cejkis

Re: Re: Co je to za typ?

Teď jsem koukal, ještě jednou a u páru motorů je jen jeden pilon ;-D A navíc to má přídavné nádrže ;-D To je fakt kus křídla z B52 ;-D

0/0
15.12.2006 11:30

marek

Re: Re: Re: Co je to za typ?

žádný optický klam. je to upravený Boeing 747 pro natáčení bondovky Casino Royale - viz http://www.airliners.net/open.file/1070481/M/

0/0
15.12.2006 12:18

cejkis

Re: Re: Re: Re: Co je to za typ?

Upravený tak, že vzali konec křídla z B52.....přídavná nádrž je tam je jako pěst na oko :)

http://www.military.cz/usa/air/in_service/aircraft/b52/b52g1.jpg

0/0
15.12.2006 15:23

Buran

Není to moc velký problém

Je to založeno na steném principu, jako když siláci tahají naložené kamióny. Kdo jen trochu rozumí fyzice, tak ví, že to není zas tak velký problém.

0/0
15.12.2006 11:01

Xladi

Víme

S něčím podobným přišla před časem i Škodovka, když nechala létat vzduchem felicii zavěšenou na jeřábu pouze na dveřích, aby se dokázala, že jde o velmi robustní vůz.

Všichni víme jak to bylo doopravdy, ten pokus z reklamy pak zkusili v nějakým poředu a dveře nešly dovřít. Buď to bylo v černých ovcích nebo jiným. Jinak si myslím že utáhnout 155 tun jde i s motorem z pionýra, pokud bude mít dostatečně zpřevodovanej motor. Mě spíš než jestli auto utáhlne letadlo zajímá jestli bude spolehlivý za každý situace

0/0
15.12.2006 10:58

Lukino89

Re: Víme

No zjevně to všichni nevíme zcela přesně. V tom pořadu (taky myslim, že to byly Černý ovce), to zavěsili "jen tak" z jednoho bodu směrem dolů, tím pádem se ohnuly dveře. Jenže v originální škodovácké reklamě Felicie nevisí (nevisela) "jen tak", ale na speciálním zavěsným systému takovým způsobem, aby se ty dveře neohnuly (pochopitelně). Po odvysílání reportáže byla živá předváděcí akce, na které se reportér, jež zmíněnou reklamu napadl, měl možnost procházet pod zavěšenou felicií, jejíž dveře se po návratu na zem daly bez problému zavřít. Tolik na obranu reklamy na Felicii :)

Jo a podle mě roztáhnout letadlo taky není zas tak dramaticky složitý (zcela subjektivní názor), ale vlastníma rukama bych si na to netroufl :-)

0/0
15.12.2006 17:02

dafr

Re: Re: Víme

Tusim, ze to nebyla felda ale favorit

0/0
21.12.2006 10:14

radekc

Je to B747

Na snimku je B747, ale pravd. neni to verze pro prepravu cestujicich. Na snimku je videt ctverice motoru pouzivana pro letoun B52.

0/0
15.12.2006 10:02

radekc

Re: Je to B747

pardon: motory jsou podobne tem co ma B52

0/0
15.12.2006 10:05

cejkis

Re: Je to B747

To je optický klam, křídlo je šípovitého tvaru a motory nejsou na stejné úrovni.

0/0
15.12.2006 11:26

Plukes

Jak to bylo doopravdy

http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=3&server=1&article=10534

0/0
15.12.2006 9:58

rudastraka

pohyb

koukam na ten vobrazek uz od rana, a zatim se to nepohlo ani vo pid

0/0
15.12.2006 9:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.