Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda už vyrábí novou fabii

Mladoboleslavská Škoda Auto zahájila sériovou výrobu nové Škody Fabia. Na rozdíl od vozů letní nulté série, která byla určena k různým zkouškám, jsou tyto vozy určeny již k prodeji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Qescob

Chi. Dobrá fotka

člověk má aspoň srovnání nové fabie s pořádným autem před ní....

0/0
28.12.2006 16:19

jenicek25

Predrazena Skoda

Ani se nedivím, že Skoda tají ceny. Nechce lidem zkazit vánoce ;-€ 

Bude to predrazenej klump u kteryho se bude platit za kazdou blbinu, kterou ma konkurence vetsinou v cene. Ale tupi Cesi, se po tom stejne div neumlati, jen proto, ze je to Schade.

0/0
11.12.2006 14:55

Vis Motrix

Výběhové modely

Jsem rád, že automobilky ještě řadu let vyrábějí výběhové modely. V životě bych si nekoupil "novou" Octavii. Jedině starší model, který se také ještě vyrábí. Co třeba offroad? A proč ne stará dobrá Suzuki Vitara, nyní vyráběná jako Santana PS 350, s cenou sotva 550 tis. Kč.? Ať si každý vybere...:-)R^

http://santana.cz/fotogalerie/ps300/exterier/BLUEISH%20BLACK%204PUERTAS.jpg

0/0
11.12.2006 8:46

Ventil

Až tak

Tak to mi ho vyndej...

0/0
8.12.2006 22:09

iuos

hmm

normální auto...   každopdáně nevím, jestli bych dal 200 a víc tisíc za auto, který mi nenabídne o moc víc než moje kára....        ale to ze mně mluví závist, protože mám plnoletý uno ;-D;-D;-D

0/0
8.12.2006 13:47

Smějící se bestie

A ještě budou mít zesílený blatníky a prahy,

protože HTP se zvýšeným výkonem o 4kW budou trhat asfalt po kvádrech... ;-D ;-D ;-D ;-€

0/0
8.12.2006 12:23

martin

Re: A ještě budou mít zesílený blatníky a prahy,

tyhle kecy miluju. tady se každý pitomec chytí výkonu ZÁKLADNÍHO motoru, a bere to jako že nic jiného se do auta nemontuje. ono nabídka motorů je poněkud bohatší a každý si může vybrat co mu vyhovuje.

0/0
8.12.2006 18:50

Macek

...

Tak pokud tomu behem prvnich 50.000km nepraskne tesneni pod hlavou, neodejdou stabilizacni tyce, nebude muset byt 2x meneno palivove cerpadlo, nebude se ztracet olej ze serva, nerozsype se zamek a nezacne reznout karoserie (zkusenosti s 1,4 MPI r.v.2000), nemuselo by to byt spatne auto. Ocividne je to vozitko do mesta, tudiz bych objem a vykon motoru neresil. Jeste ta otresna spotreba by se mela dostat na 5,5 litru jako ma pri podobnem vykonu konkurence a bude to skvele vozitko pro manzelku. P.S. priste by mne nemuseli v autorizovanem servisu nutit vymenu ridici jednotky, kdyz v neautorizovanem stacilo vymenit akumulator :-/

0/0
8.12.2006 11:20

kluboš

Re: ...

Po městě má ňáká konkurence 5,5 litru? To mě vždycky pobaví u jakýhokoliv auta, tyhle výkřiky mentálů ..

0/0
8.12.2006 14:33

Rendys

Re: Re: ...

Proč mentál? Já jezdím s novým Yarisem hlavně po městě a teď mám 4,8l/100km.Výkon 51kW.R^ 

0/0
8.12.2006 15:41

Todd Bertuzzii

Re: Re: Re: ...

A nebolí tě od odstrkování paty ?

0/0
8.12.2006 15:47

kluboš

Re: Re: Re: ...

Bez komentáře :))) Dneska sis ráno zapomněl vzít zyprexu, že jo?

0/0
8.12.2006 17:28

K

Re: Re: Re: ...

jo a mimo mesto mas 2,3l/100km, co?:-);-D

0/0
8.12.2006 21:00

Roumen

Re: Re: Re: ...

To napis do Toyoty, at si opravej ceniky...pisou tam ve meste 6,4...neni to skoda? :-P

0/0
8.12.2006 21:07

Kevin Costner

Re: Re: ...

Já jezdim se služebnim Matizem, a ten má spotřebu cca 5 litrů ve městě, max. 7 mimo město. Obsah 1.1l a řídí se dobře, ale každá zátěž je dost znát... :-/

0/0
11.12.2006 9:25

fks

Re: Re: Re: ...

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-DR^

0/0
11.12.2006 14:06

Satch

Re: ...

Mluvíš o svém Renault Thalia?

0/0
11.12.2006 10:55

OPčan

!!! Již od 300 000 s motorem 1,2 HTP !!!

To zas bude drahota. Jak říkal v televizi nedávno nějaký ekonom. Cenu určuje globální poptávka na světových trzích. Kdyby neexistoval export do zahraničí, tak by cena klesla na cca 120 000. Jenže Němec je ochoten dát 250 000, tak u nás bude stát taky tolik. Bez ohledu na kupní sílu .  

0/0
8.12.2006 10:09

performer

Re: !!! Již od 300 000 s motorem 1,2 HTP !!!

Kdyby neexistoval export, tak si za těch 300tis koupíš leda tak popatnáctéfaceliftovanýho Favorita....

0/0
8.12.2006 12:03

iuos

hmm

to ale neznamená, že by nenabídl víc než fábka...

0/0
8.12.2006 13:44

Coldstone

Zkratka HTP

Hovno To Pojede a to je pravda

0/0
8.12.2006 8:57

benzin

Re: Zkratka HTP

;-€;-€;-€;-€RvRvRv

0/0
8.12.2006 8:59

Mr. Dance

Výkon motoru bych neřešil,

tohle není auto na závody. Ale spotřeba, ta není nic moc...

0/0
8.12.2006 7:32

revo

podprůměr ze škodofky

Další SHIT z výběhových dílů VW. Fakt se divím že si ty popelnice ze škodofky někdo kupuje. Já mám stále jasno : VAUDI - náskok díky TECHNICE  ! ! ! V Škodofka je auto pro neúspěšné a socky a firmy před krachem. a v německu je to auto lidí na sociální podpoře ! !  Podobně nepovedený auta vyrábí japonci Honda-Mazda ! ! Rv

Já dávám přednost výkonu, luxusu a nejmodernější TECHNICE ! !  Proto vlastním AUDI A3 3.2 V6 - 250 koní a né nějakou škodofku HTP nebo slabý TDI. (Y)

0/0
8.12.2006 0:52

XxX

Re: podprůměr ze škodofky

Další s malim kratkim ;-DR^

0/0
8.12.2006 6:29

simca_1301

Re: podprůměr ze škodofky

Dobrý den Revo, dlouho jsem Vás neviděl.... a hned mám po ránu lepší náladu....R^ Ale řeknu Vám, abyste držel krok s technikou, měl byste měnit, dneska letí TFSI motory...tam je budoucnost a náskok díky technice... 3,2 V6 je již koncepčně trochu zastaralý.... (tím nechci říct že je špatný...;-))

Přeji krásný den...

0/0
8.12.2006 7:07

FastDriver

Re: Re: podprůměr ze škodofky

musím se 6tiválce zastat. Kdo poznal, jak se jede s 6ti nebo více válci, už si na čtyřválce bude těžko zvykat zpět...i když připouštím, že EVO IX nebo Impreza WRX STi bych ještě mohl ;-)

0/0
8.12.2006 13:43

Mr. Dance

Re: podprůměr ze škodofky

No jo, hustá a fakt vostrá kára za 87 hadrů, origoš dovoz z Německa, jen trošínku vyplavená, drobátko škráblá a nepatrně votočená přes střechu. K tomu povinný ručení na lízing a jednou za měsíc (po výplatě) projížďka k pumpě,kde se za tisícovku koupí benál na cestu tam a zpět. R^

0/0
8.12.2006 7:29

Todd Bertuzzii

Re: podprůměr ze škodofky

Ty voe Audi A3. Auto sociálně slabých Němců .... 8-o8-o8-o

0/0
8.12.2006 7:36

xrobocop

Re: podprůměr ze škodofky

Jooo, revo je zpátky a v plné síle! Super, pobavení po ránu je vždycky potřeba. R^

0/0
8.12.2006 8:20

OPčan

Re: podprůměr ze škodofky

NE! Nevěrím ti! Ty nejsi pravá legenda v automobilových diskuzích náš VREVOV Náš pravý je zde: http://revocamp.revoluce.info/

0/0
8.12.2006 10:01

xrobocop

Re: Re: podprůměr ze škodofky

Co je to za zvratky?;-€

0/0
8.12.2006 10:56

tarwas

Re: Re: podprůměr ze škodofky

taky se mi nezdá jako pravý Revo ;-O Revo byl pojem v diskusich na auto.idnes... TAKTO ZEMŘEL PRAVÝ REVO http://rozzlobenimuzi.com/?media=91

!POUZE PRO OTRLE!

0/0
8.12.2006 16:46

abcd

Re: podprůměr ze škodofky

A3 je nizsi stredni trida, luxusni je tak spotreba a povinne ruceni, myslim ze pro nenarocne fabie staci - je to auto na denni pouzivani, az budes mit A8 tak neco pis o luxusu

0/0
8.12.2006 11:20

xrobocop

Re: Re: podprůměr ze škodofky

R^R^R^

0/0
8.12.2006 12:47

tarwas

Re: podprůměr ze škodofky

revova 3.2 ;-D;-D>- http://www.autorecenze.cz/auto-recenze-audi-a3-1-6-con-750.htm

0/0
8.12.2006 16:39

Satch

Re: podprůměr ze škodofky

Tak jsme rádi, že jsi se nám pochlubil a teď hurá zpátky do postele....

0/0
11.12.2006 10:57

buhvol

posměváčkové

Snad byste své ženě nepůjčili své Volvo XC 90?! ;-D;-D;-D;-D Máte doma kola, že? ;-D;-D;-D;-D

0/0
7.12.2006 23:40

simca_1301

Re: posměváčkové

no to teda nikdy, ona má svého MB CLK....;-)

0/0
8.12.2006 7:13

Mr. Dance

Re: Re: posměváčkové

Ty seš registrovaná?8-o;-D

0/0
8.12.2006 7:30

zihac

Re: Re: Re: posměváčkové

simca 1301 není babské jméno ale auto vole ;-D

0/0
8.12.2006 11:52

john

tož

tož kdyby mi to bez doplatku vyměnili za mýho favouše asi bych neprotestoval...ale myslim, že až se mi podaří vidělat dost money, fábie asi (na 100%) oním vyvoleným autem nebude...ee:-)

0/0
7.12.2006 22:30

john

Re: tož

OMG...chtěl jsem napsat vydělat...

hluboce se stydím a už sem nepáchnu:-)

0/0
7.12.2006 22:32

janina7

Čumím s otevřenou hubou!

Čumím s otevřenou hubou! Takhle silný stroj, 51KW? Je to vůbec možné?

0/0
7.12.2006 21:20

simca_1301

Re: Čumím s otevřenou hubou!

na hopsání po městě dostačující.... co vám na tom vadí??? Pro Supermarket around rally  ;-) vyhovující...

0/0
8.12.2006 7:11

K

Re: Čumím s otevřenou hubou!

Tak si kup 1.4 TSI 125kW ne? Nebo jeste lip 6.0 quattro  331kW. Ja nechapu co porad s tema fabiema resite. Vzdyt je kazdeho vec co si koupi ne?Rv

0/0
8.12.2006 7:29

drs

Re: Čumím s otevřenou hubou!

No a? Octavia 1,9 SDI 50kW je o hodne tezsi a v pohode uveze 5 lidi, plny kufr nakladu Zpomaleni neni ani z poloviny tak znatelne jako u 66kW benzinaku podobne velikosti. Proc by nemohlo 51kW stacit na malinkou lehounkou Fabku fakt netusim. Obzvlast kdyz je to segment "nakupni taska". Tohle neni auto na rally chapes? Krome toho kdyz se podivas na vykonovou krivku nekterych o hodne vykonnejsich motoru, tak zjistis, ze do 2500ot. to taky ma vykon chabych 40-50kW a presto to nikomu nevadi. Vsichni vidi 120kW pri 6000ot., ale kolikrat za den(rok) to takhle vytocis he? Kdyz nevis jak pracuje motor, tak do toho nekafrej nulo.Rv

0/0
9.12.2006 18:01

DaM

:-)

Tak si ty novy Fobie uzijte ;-D

0/0
7.12.2006 20:16

BobarskyBuh

Re: :-)

prohlásil řidič DŽIGULI  a chytil se u gulí:-P

0/0
8.12.2006 11:31

DaM

Re: Re: :-)

Pokud ma Ziguli ve znaku "H" a drive se to jmenovalo Honda, pak mas pravdu ;-D

0/0
8.12.2006 14:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.