- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...na trhu je v současnosti 9-5 Aero. BMW mu může jen závidět
...no a když to porovnám s tehdejšíma vozítkama, které se u nás vyráběly, tak no comment. I když Škoda R...taky to byl fešák.
Fešák to možná byl, ale ten agregát stál za prd. Výkon 38 kW na "sportovní" auto 70. let byl dost málo (i když je pravda že třeba Capri 1300 byla taky pěkná sračka, ale aspoň nabízeli i silnější motory až do 3,0), zadní kyvadlové nápravy udělovaly dost špatné jízdní vlastnosti, motor s rozvodem OHV a 3 ložisky byl zastaralý (akorát moderní na něm bylo že byl hliníkový) a výbava taky dost pokulhávala (i když je pravda že ty bezrámová okna dveří byly docela pokrokové, asi jediné auto v RVHP s touto vymožeností).
Kolik to asi stalo tehdy? A kolik to asi stoji dnes?
Kazdopadne nemusim mit Saaba ci Corvettu za cenu Skodovky, ale zase na druhoustranu nemuseji skodovky prodavat za cenu Saabu ci Corvette.
že (automobilka) Saab začínala v r. 1948 s koupenou licencí na Aero Minor, po převratu v ČSR se museli ale vydat vlastní cestou. Nicméně Saab 96 vzduchem chlazený tříválec s karoserií aeorodynamického tvaru byl pouze zvětšenou a zdokonalenou aerovkou
To je jen rozšířený omyl a naprostý nesmysl. Saab s Aerem jednal o nákupu jejich motorů, ale k žádné spolupráci, neřkuli nákupu jakékoliv licence, nikdy nedošlo. Viz http://www.saabmuseum.com/ursaab/index.html
Tu škudku jsem viděl na jižní spojce v koloně docela bomba auto a vypadalo docela podobně, v MB se dělalo dost prototypů, pro tátu jednou přijeli se 120 a mělo to motor ve předu,
No jo, také jsem to jednou viděl, akorát to muselo mít přední kola posunutá víc dopředu.
na tech vyklapecich svetlech se mi nejvice libi, kdyz jsou zaklapnuta
tenkrat se to umelo... na tom aute je snad vsechno, co se objevilo pozdeji u vsech svetovych vyrobcu. libi