Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ulice bez značek jsou bezpečnější, tvrdí experti

Ulice bez semaforů, dopravních značek nastříkaných na silnici i signalizačních panelů - tak vypadá v představách některých evropských inženýrů doprava budoucnosti. Omezení dopravního značení na minimum má podle nich kladný vliv na silniční bezpečnost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vůdů

17. 12. 2006 16:09
.

R^

0 0
možnosti

noe007

17. 12. 2006 18:05
Re: .

jj, tak nějak, Tady se neumí ani projíždět správně kruhák, na kterém by mělo platit pravidlo zipu, čímž by se zrychlila průjezdnost kruháku, a né že jeden jede a za ním ostatní nalepení z jednoho směru a zbytek stojí. Nejlepší jsou blbci co to berou po kruháku pod plným plynem, kdy se zbytek zastaví, neb neví co se bude dít.

0 0
možnosti

_sstepan

17. 12. 2006 21:51
Re: Re: Kruhák a Zip

Kruhový objezd a prvidlo zipu ??? Buď mi něco uteklo, ale spíš si vsadím na to, že jsi mimo mísu.

0 0
možnosti
JR

regazzi

18. 12. 2006 13:44
Re: Re: Re: Kruhák a Zip

A no tak on to mysli dobre, protoze rada kruhaku dopravu spis ucpava....ale to je spis problem toho, ze v Bruselu se reklo : Chceme kruhove objezdy, tak si to v Cesku prebrali stylem  Ode zdi ke zdi a kruhaky se ted delaji i na nejnevhodnejsich mistech. Napr. na stare benesovske pri prijezdu do Prahy, nebo v Pardubicich u Okay, tam jsou minikruhaky uplne k h......:-©

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...