Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kalina: nová levná lada je zase zastaralá

Ruský výrobce aut pomalu i v Česku upadá v zapomnění. O znovuprobuzení se má pokusit nový model Lada 1118 Kalina, který se začíná prodávat za cenu 222 900 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dmatej

Autor je diletant

Mimochodem, VAZ 2101 má pouhých 950 kg a rozvody OHC, na což se škodovka nezmohla ještě hodně dlouho. Kalinu jsem si koupil a jezdí rozhodně líp než fabie za stejnou nebo aspoň trochu podobnou cenu - za srovnání stojí až fabie dražší aspoň o 100 tisíc. Pak se dá mluvit o absenci "asistentů" a klimatizace.

0/0
21.11.2007 10:24

Houbeles

Saito

Článek nelze označit jinak než jako snůška nesmyslů psaná typicky českým zamindrákovancem, trpícím skutečnsotí že trapná česká automobilka nikdy nevyrobila motor na úrovni toho co je v (ne) testovaném voze, ani motor ve vozech této značky o dvě generace starší, skutečností že trapná česká automobilka uvedla první model s tzv. předohrabem o pět let později než mužici, avšak s korozní ochranou na úrovni Moskviče, se skutečností že ani u nejlepších modelů nepoužívá malá, trapná , česká automobilka zavěšení jako to, co mužici dávají do aut už od. r 1984 ( uchlastaní čeští pivaři, říkají vám něco např. kovaná ramena ? všechna, a standartně, ? ) .....atp. vydalo by to na celou A4. článek je stejně trapný jako např. škoda fabia 1,2 HTP , či roomster, stejně trapný jako český národ závistivých blbců, co stále ještě nejsou schopni vyprodukovat mego aut ročně. A vůbec jezdíte jako hovada, takže se dál klepejte ve škochtlích

0/0
3.1.2007 14:16

Qescob

No, aspoň se snažej něco dělat.

Zatímco otroci v MB už jenom poslouchají inženýry z NDR :-)

0/0
2.1.2007 19:55

IK78

Chystají toho více

Kolem roku 2009 by se mělo objevit auto s označením 2116, takže asi něco většího. Perličkou je snad jen to, že se to chystají montovat v rakouském Grazu. ;-)

0/0
21.12.2006 17:54

hm

vice

no ladu si nekoupim, pac mam lancera, ale kdyz se podivam na ty fotky na jejich webu, tak fakt je to mozna o generaci pozadu oproti korejcum.

ale mozna dalsi model uz bude o necem jinym, jen by to chtelo stlacit cenu dolu pod 200.

tady je fotka interieru, nevim proc idnes si ji taky nemuze nekde najit nebo si zajit do autosalonu a vyfotit si to:

http://www.lada.cz/images/kalina7b.jpg

trosku mi to pripomina meho stareho escorta...

0/0
21.12.2006 9:57

BBPutin

dlya etogo, kdo zdes na russkom pisal

Privet, pozhaluista, napishi vot to, shto ty na russkom skazat hotel, no pishi eto v latinici, tak eto lu4she budet :-)

ya tozhe ne ponimayu, po4emu azbuka zdes ne rabotaet

0/0
20.12.2006 20:06

фыва&#

апрол

ячсмитьб

0/0
20.12.2006 14:17

x

Что вы сделалн с азбукой дуракн?

;-(

0/0
20.12.2006 16:09

šřz

Re: ??? ?? ??????? ? ??????? ???????

ščtščzřšzčžqzučzčž

0/0
24.9.2007 19:16

Глум&#

Калина...

Очень хорохая машина ;-D

0/0
20.12.2006 11:32

Glumik1

Re: ??????...

Sorry, nejede azbuka, nechápu...

0/0
20.12.2006 13:00

speedster@iol.cz

NAZDAR APARATCICI

Jak muzete vubec o koupy takovyhle kraxny, na technicky urovni GOLFA 1, vubec uvazovat. Kazdy zapadni 2 roky stary auto, treba predvadecka s prohlidkou v servisu Vam udela 100x vetsi sluzbu nez tenhle werk. Proc myslite, ze po predvedeni Kaliny trvalo dalsich 6 let uvedeni do seriove vyroby, urcite ne kvuli zlepsovakum, ale aby osidili co mohli a na oko vyzpravili ty priserny nedostatky prototypu. Kdo si tohle koupuje je u me nejen vernej soudruh ale hlavne masochista...(Y)

0/0
20.12.2006 11:06

speedster@iol.cz

NAZDAR SOUDRUZI

0/0
20.12.2006 10:54

cmelak

ach jaj

autor clanku obliz si prdel ty KOKT sedel si v tom? mas najazdene kilometre ked sa vies vyjadrit k brzdam a podvozku?

alebo pises clanky len stylom ano chlapi v krcme vravel ze anca ma velke kozy a malu picu tak je to tak a jeto pravda ktoru treba sirit?

taketo bludy si taraj doma debileRv

0/0
20.12.2006 9:11

Odborník

Re: ach jaj

Z tebe mluví patriotismus, to je vidět! Jen víc takovejch, jsou potřeba ti uvědomělí, je jich málo. Apropó, z který si Gubernie? Jo ... promiň už to vidim, Slovensko. Dobrá Gubernie, silní mužici, odvážní to sověti se tam rodí. Hele, pošleš ňáký ruble? Vyměnim za Marky (východní i západní, můžeš si vybrat). Práci čest!

0/0
20.12.2006 14:45

vitak69

Re: ach jaj

Nekecej tady nesmysly. Klidně si ten krám kup, nikdo ti to nezakazuje.;-D

0/0
21.12.2006 15:39

Chris Kelvin

Zrovna dneska ráno...

...čirou náhodou jsem na to ze zvědavosti hodil oko za výlohou. Musím konstatovat, že na rozdíl třeba od Loganu, Fabie a podobných designových experimentů tohle vypadá jako sice malé, ale přeci jen auto. Trochu konzervativní vzhled, připomíná korejce. Nicméně jsem v tom nikdy neseděl, takže soudit nemohu, nicméně i tak mi ten článek připadá jako snůška výblitků sepsaná za čtvrt hodiny na vyplnění prázdného místa. A autora bych chtěl upozornit, že jediné auto z bývalého CCCP, které mělo motor vzadu, byl Záporožec, který jsme mohli potkat leda tak v bývalé DDR, kam jedině se dovážel.....

0/0
20.12.2006 9:06

joscer

Re: Zrovna dneska ráno...

Ne že bych chválil článek jako takový a už vůbec ne to auto, ale je třeba řádně číst. Autor nepíše o motoru vzadu nebo vepředu, ale o pohonu kol vepředu.

0/0
21.12.2006 9:31

vitak69

Re: Zrovna dneska ráno...

Moc se pleteš, Záporožci se k nám dováželi koncem 60 tých a v první polovině 70 tých let.;-D

0/0
21.12.2006 15:37

Chris Kelvin

Zrovna dneska ráno...

...čirou náhodou jsem na to ze zvědavosti hodil oko za výlohou. Musím konstatovat, že na rozdíl třeba od Loganu, Fabie a podobných designových experimentů tohle vypadá jako sice malé, ale přeci jen auto. Trochu konzervativní vzhled, připomíná korejce. Nicméně jsem v tom nikdy neseděl, takže soudit nemohu, nicméně i tak mi ten článek připadá jako snůška :-© sepsaná za čtvrt hodiny na vyplnění prázdného místa. A autora bych chtěl upozornit, že jediné auto z bývalého CCCP, které mělo motor vzadu, byl Záporožec, který jsme mohli potkat leda tak v bývalé DDR, kam jedině se dovážel.....

0/0
20.12.2006 9:01

Chris Kelvin

Zrovna dneska ráno....

...čirou náhodou jsem na to ze zvědavosti hodil oko za výlohou. Musím konstatovat, že na rozdíl třeba od Loganu, Fabie a podobných designových experimentů tohle vypadá jako sice malé, ale přeci jen auto. Trochu konzervativní vzhled, připomíná korejce. Nicméně jsem v tom nikdy neseděl, takže soudit nemohu, nicméně i tak mi ten článek připadá jako snůška výblitků sepsaná za čtvrt hodiny na vyplnění prázdného místa. A autora bych chtěl upozornit, že jediné auto z bývalého CCCP, které mělo motor vzadu, byl Záporožec, který jsme mohli potkat leda tak v bývalé DDR, kam jedině se dovážel.....

0/0
20.12.2006 8:59

me2di

Aspon ze dava v zakladni vybave central....na to skoda nema

:-)

0/0
20.12.2006 8:38

q

posilovače řízení?

a kolik těch posilovačů řízení je v tom autě vlastě potřeba? ;-D

0/0
20.12.2006 6:26

NevericiTomas

Re: posilovače řízení?

Dva parni a jeste s tebou musi cestovat jeden muzik aby ti pomahal kroutit knedlikem :-D

0/0
20.12.2006 7:59

Flipper-Tom

samej chytrej zase

a kdo už jste s tím jel ?  zkoušel brzdy ? podvozek a motor ? nebo jen tak kecáte zpatra ? hlavně autor článku by se měl nechat vyšetřit a pak napsat konkrétně co je na kalině tak strašně zastaralý ?

0/0
20.12.2006 0:27

gogogol

hepicky kecicky

pane "autor".

cednete si nejdriv do kaliny a pak sudte.Prosim prosim.

ASPON

0/0
19.12.2006 23:11

LRRH

špatné, špatné..

autor si asi plete ladu se škodovkou.. protože žigulik v životě neměl motor v zadu není to žádná :-© 105.. viděl jsi vůbec člověče v životě žigula??..

0/0
19.12.2006 22:44

Soami

Re: špatné, špatné..

Autor psal o předním náhonu chytrolíne. Staré žiguly měly zadní.

0/0
22.12.2006 14:21

...

tak si vzpominam

Tak si vzpominam ze jsem se byl asi pred tremi lety podivat v "autosalonu" zigulika na Jarove na predchazejici model tohodle vozitka.  posadil jsem se do auta, pricemz mam takovy blby zvyk zkouset ruznet lacitka a packy, prvni packa pod volantem na kterou jsem sahl mi zustala v ruce, provinene jsem koukl na prodejce, ten rekl ze to je normlani a silou ji tam bouchl nazpatek, pak jsem zkusil pohnout volantem, ani na druhy pokus se mi to nepovedlo, prodejce rekl, to je normalni, ale pry kdyz si tam dam pak vetsi volant, bude to pry v pohode. Pak jsem se ptal prodejce na brzdy (pred tim sem cetl nekde ze ten zigulik ma nebezpecne brzdy), prodejce mi rekl ze brzdy jsou opravdu trochu nebezpecne, ale kdyz tam pry namontuji pak neco z mercedesu, brzdi to docela spolehlive. Ma posledni otaka byla na maximalni rychlost (take tusim nekde uvadena kolem 165,

0/0
19.12.2006 21:20

...

Re: tak si vzpominam

 pricemz kdyz jsem videl ten rusky tank, budilo to ve me lehce neduveru), prodejce rekl ze jak ktery auto, nektery opravdu pry tech 165 z mirneho kopce da:)) no nekupte to;-D  to bych vyhodil spis opravdu penize za toho logana, v tom jsem sedel a je to alespon auto na +- urovne Felicie. Ta Lada je opravdu hodne divoka, dle ruske zasady centimetr nehraje roli vypada i pasovani dilu tak jako by se to vratilo prave z dilny po totalni bouracce... Osobne bych to vubec nepustil na evropsky trh kvuli tem brzdam.. ale on si to v evrope opravdu nikdo krome nejakeho zaryteho stalinisty koupit nemuze,,

0/0
19.12.2006 21:23

Re: Re: tak si vzpominam

Logan je +- na urovni fabie. Spis plus, je v nem vic mista a ma lepsi motory.

0/0
19.12.2006 21:27

...

Re: Re: Re: tak si vzpominam

;-D

0/0
19.12.2006 21:32

...

Re: Re: Re: tak si vzpominam

;-Duz jenom ta prevodovka je oproti te nemecke ve fabce asi tak o dvacet let pozpatku.. ten motor 1,4 stoji za houby stejne jako 1,2 ve fabce, akorat je drazsi pojistka a vic to zere,, ale proti gustu zadny disputat, ja bych to nekoupil, ale uznavam ze pro urcity okruh lidi to nemusi byt spatna volba auta...

0/0
19.12.2006 21:35

D.a.r.k

Re: Re: Re: Re: tak si vzpominam

Máš na mysli 1.4 Benzín žejo. S tím jsem taky chvíli jezdil a děs. Ale já mám 1.4 Diesel je dobrej..

0/0
19.12.2006 22:03

...

Re: Re: Re: Re: Re: tak si vzpominam

jj benzin, ty jsou na houby a navic liny:) drzim palce, rikam neni to spatny auto..

0/0
20.12.2006 10:17

D.a.r.k

Re: Re: Re: tak si vzpominam

No to teda nevím. Zas tak o moc místa tam není a ten interiér je nic moc... ale tak záleží asi s jakou fabii srovnáváš... jestli 1.9TDI v Eleganci nebo 1.2HTP Junior :) Já mám 1.4TDI v Eleganci a Logan co má kámoš je rozhodně horší...

0/0
19.12.2006 22:01

hm

Re: Re: Re: Re: tak si vzpominam

kolik jsi za to dal ty a kolik on?

0/0
21.12.2006 9:49

D.a.r.k

Re: Re: Re: Re: Re: tak si vzpominam

No vzhledem k tomu že mám Combi s přepážkou tak jsem si odečetl DPH a nedal jsem za něj zas o tolik víc - a myslím že za o dost luxusnější auto.

0/0
21.12.2006 9:58

arpi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak si vzpominam

...jenomže každý si nemůže odepsat DPH. Každý nemůže být podnikatel...

0/0
22.12.2006 9:52

Valsidal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak si vzpominam

1.4 TDI mame jako sluzebni auta. Co presne si predstavujes pod pojmem luxus? Otresnejsi hrkac si tezko umim predstavit. Snad jen soukmenovec 1.2 HTP mu muze konkurovat.:-©:-©:-©

0/0
2.1.2007 20:35

D.a.r.k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak si vzpominam

No sice nepatří mezi nejtižší ale ostatně jako každý diesl v této třídě. A za ten výkon... 1.2HTP má máma a konkurovat mu může jenom tou tichostí... spotřebou a výkonem nikoliv.. a luxus nespočívá jenom v motoru.. mám jí v Eleganci a co se týče vybavení nějak mi tam nic nechybí...

0/0
3.1.2007 8:30

Re: Re: tak si vzpominam

Tak co je s temi brzdami? Mas nejake fakty? Nebo jen basnis o stalinistech?

0/0
19.12.2006 21:29

...

Re: Re: Re: tak si vzpominam

viz niz..

0/0
19.12.2006 21:36

kocour

Re: Re: tak si vzpominam

HM... rekl bych ze tak trochu kecas... spis vic nez trochu...no mozna kecas uplne :-)

0/0
19.12.2006 21:36

...

Re: Re: Re: tak si vzpominam

bohuzel fakt nekecam,di se tam kouknout a uvidis.. rikam je to tri roky nazpet a upredchazejiciho modelu, ale pochybuju ze se zvedli..

0/0
19.12.2006 21:40

Re: tak si vzpominam

Co to je "nebezpecne brzdy"?

Malo ucinne, nespolehlive?

Jak to ze prosli statni skusebnou?

0/0
19.12.2006 21:26

...

Re: Re: tak si vzpominam

nevim:) ale psio to vsude i samotni prodejci to uznavaji takze neco na tom bude... pry v nejakych situacich muze dojit i k selhani.. no rozhodne bych si to nekoupil abych to mohl zjistit..

0/0
19.12.2006 21:32

... kecy kecy

tak to si vzpominas spatne

u staryho zigula mi nedelalo problem volantem tocit, ani segre, a to neni zadna fibingerova :))

ono to nema dvouokruhove brzdy ? ty mel taky uz starej zigul

se mi proste zda, ze dost silne kecas :-P

0/0
20.12.2006 0:16

...

Re: tak to si vzpominas spatne

achjo jenze starej zigul se vyrabel pred 30 lety mel volant z kamaze a nic lepsihou u nas na trhu v podstate nebylo.. asi tak.. problem u noveho zigulu (pripominam predchozi verzy) je ze zustal jaksi na urovni toho staryho a jeste mu zmensili volant.. U tech brzd neznam technicke podrobnosti, ale typnul bych  ze zustali tecghnologicky +- na urovni stareho zigulika a nebo rusaci koupili licenci na nove brzdy a klasicky to pos...- ale jinak kup si to a vyzkousej si ho.. ja bych to nechtel ani zadarmo (teda mozna jo,na pokusy:) za stejnou cenu bych si opravdu radsi koupil Logana (toho sem videl prodavat snad v nejake akci za 190 000) to je auto alespon trochu na evropske urovni... todle je tak na ruske.. Jedine co od Lady uznavam je opravdu asi jen LADA NIVA, to je spravny neznicitelny gazik a pokud bych chtel auto do terenu sel bych do nej..

0/0
20.12.2006 10:16

Tak Nevim

ale tohle ma narozdil od ziga posilovac

takze s tim volantem, byt malym, otocit pujde :)))

0/0
22.12.2006 13:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.