- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... se opet odkopali: prvni SUV od Volva bylo V70 Cross Country v r. 1998, nasledovane druhou generaci XC70 po r. 2000. Tohle auto mimochodem v USA inspirovalo vznik cele crosss-country tridy. Teprve pak prislo XC90, takze XC60 bude tretim SUV-modelem v rade. Tohle je jen dalsi priklad diletantismu a "profesionality" psavcu z idnesu
zvenku nadhera, interier takovy moc futuristicky....ale celkove
že už jsem asi starej nebo co. Poslední dobou se všechny auta dělají podle vzoru "návrat ke Korejcům". Doba pěkných aut už minula. Se slzou v oku vzpomínám na starý Focus, starou Fabii (dneska to tak nevypadá, ale když jsem jí vídával před cca pěti lety, bylo to jediné běžné auto, co bylo výrazně "jiné" už zdálky) a teď už asi i na starý Volva...
Mno.... nečetl jsem celý článek, prošel jsem si "foto"... Napadlo mě, že z filozofie Volva by si Škoda mohla vzít příklad. Krásně zachovávají linie, tvary a detaily jedinečné pro Volvo. A to i v případě, že se jedná o takto zásadně "jiný" model / koncept. To jen v boleslavi boří pracně získanou "tvář"...
Některá volva nejsou VOLVA...
Pravé švédské tanky se přestaly vyrábět řadou 940/960... Neříkám že ta nová (V/S/C/XC) jsou špatná, ale chybí tam něco, co bylo do té doby pro Volvo tipické a pro co si lidé Volvo kupovali...To je můj názor.
Po tomhle autu sáhne, jako po všech volvech, někdo, kdo to má v hlavě srovnané. až jednou vyměním mhd za auto, tak jedině volvo :) třeba C30 je neskutečná - mladá, dravá, na nic si nehraje a hlavně to bezpečí, to bezpečí.. ááá, slint
Krasny design, jen mi az moc pripomina tvary Forda S-Maxe.
v dnešní době až na malé vijímky všechno něco připomíná
Volva jsem měl rád a vždycky mít budu( samo že Mazda u mě vede) ale na druhou stranu když vidím stav šéfovo 70tky která co chvíli klekne a světlo stojí přes 10k je to smutné...
Máš pravdu,jsem volvista-mám asi pátý volvo(nyní xc90), ale ten servis a ceny,to je hrůza.Navíc tam nejde většina závad opravit, musí se měnit,často daleko větší celky.Teď aktuálně mi odešel display palubního počítače a musí se vyměnit komplet budíky(je to jeden kus)!!!A to celé výměnným systémem za cca 30 tisíc. Ale stejně moje příští auto bude zase Volvo.Znáte ten pocit,když mozek říká něco,ale srdce si nemůže pomoct a udělá opak...
Designove i technicky. Musim rici ze od te doby co Ford prebral Volvo tak to je lepsi a lepsi, akurat Fordu se nedari. Mel jsem kdysi 740GLE a nemohu na to auto rict spatne slovo. Volvo je fakt spicka.
To s Fordem nema nic spolecneho, Volvo pod nej patri od r. 1999, do hodne veci se sere, ale do designoveho vyvoje mu Ford nezasahuje.
Pokud sis nevsim, tak hlidani odstupu a automaticke brzdeni ma MB od nejaky rok nebo 2 heh. A Volvo je taky ledacos, ale levne ani omylem.