Diskuze

Každý druhý jihočeský autobazar šidí

Každý druhý autobazar na jihu Čech šidí zákazníky. Zjistili to kontroloři České obchodní inspekce, kteří vyrazili do prodejen ojetých automobilů. Ze šesti autobazarů byly přesně v polovině nedostatky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mirek od lesa

1. 2. 2007 16:01
Bazar je turecké slovo

a turecké zvyky tam vládnou. Zapomeňte tachometr, raději se rozhlédněte po autě, jestli někde nezůstala nálepka třeba se zprávou, že příští výměna oleje je při 382000 km. Pak je totiž stav tachometru 118 tkm dost nevěrohodný.

Servisní knížku, tedy originál, získáte zřídka třeba i v Německu, pravidlo je druhopis s řadou stejných razítek a různých propisek. Pokud se i razítka mění, možná je jich tam pár vyrobených z bramboru.

Hlavně musí při startování zasvítit airbagy a zase zhasnout, oblíbená oprava havarovaných vozů spočívá v demontáži rušících žárovek.

Nataženou harmoniku za předním nárazníkem nebo za zadními sedadly je nejlépe vidět zevnitř, zvenku se nakydá dvousložková pryskyřice se skleněnou tkaninou, všechno O.K.! Takže vzadu kobereček ven, vpředu posvítit od motoru na příčné vzpěry. Prosezené sedadlo řidiče (srovnáme s pravítkem položeným na sedačce spolujezdce) je tak od 100 tkm pravidlo, ohmataný a měkký volant v místech, kde se drží, také. Omleté nebo nové gumy na pedálech?

0 0
možnosti

balis007

10. 1. 2007 12:56
koupš ojetého auta

V pátek si chci jít koupit auto...ojetý VW Golf III dovezený z Francie..bazarista uvádí r.v.1997 a najetych 120 000km...Co vy na to?Na co si mam dat bacha?

0 0
možnosti

Mirek od lesa

1. 2. 2007 16:13
Re: koupš ojetého auta

zcela výjimečně by to mohlo být. Pravidlem však je, že na začátku auto užívala firma, která za rok najela 200 tkm, další uživatelé pak bývají soukromníci, ve Francii typicky 20 - 25 tkm za rok. Desetiletý Golf by měl mít v průměru tak 250 tisíc nebo i dost víc. Brzdové kotouče vpředu drží tak asi 120 až 130 tkm, takže by měly být už dost sjeté. Jsou-li nové, pak má auto podstatně víc. Také alternátor je po asi 160 - 180 tkm v čudu, je-li nový, nebo zánovní, má auto přes těch 180 tkm.

Měření komprese je také užitečné, při 120 tkm by měly mít všechny válce ještě dobrou kompresi. Kolem 200 tkm se ty hodnoty začínají zřetelně rozcházet mezi předním a zadním válcem (různé teploty).

Golf III koroduje hlavně kolem reservního kola, tam je také vidět, kolik nárazů zezadu přežil.

0 0
možnosti

Jarda Jágr

3. 1. 2007 11:55
AAA AUTO Praha - vysoká škola leváren :)

Na jihu čech se sice šidí, ale co teprv takové AAA AUTO Praha. To je teprv vysoká škola leváren ! ;-D

0 0
možnosti

Aktom

28. 12. 2006 12:58
Autobazary to je to samé co byli dřív koňský handlíří !!!

Prostě je jen jiná doba, ale metody jsou stále stejné, a to nejen u nás, ale všude na světě. Tak to bylo je a bude.Tečka.:-);-D

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

27. 12. 2006 10:02
Tak se pěkně rozpočítejte

První, druhý, druhý, druhý, druhý ...

0 0
možnosti

hugo

27. 12. 2006 8:58
auta

Tady se nedá věřit ničemu, malej bazar velkej bazar vždycky tam člověk najde nějakou jebku, aaačkaři to jsou vůbec šupaci, baby brách tam prodávál auto a to si pro něj přijeli, zkoušeli hybat s cenou ale nakonec dostal co si řekl, jen zkontrolovali laky, jestli to nebylo bourany a že tomu mlátí kopresor na klimu ho netrápilo ani trochu, a palamany plasty na kaslíkach taky ne :-©

0 0
možnosti

Martin

26. 12. 2006 18:59
Felicie

Bohuzel u nas chybi sankce za tento typ podvodu.V jinych statech se do TP pise aktualni stav km v dobe prodeje.Bohuzel..Taky jsem to udelal.Mel jsem Felicii.rv99.pravidelny servis.Velmi zachovala,ale najeto skoro 300tis.Nechal jsem to v bazaru 3mes s doklady o tom co vse se menilo a nic..Pak tam bylo zazracne 149tis a autoi zmizlo do 2týdnů...Těžko prodáš auto,pokud chceš být poctivý.Mezi těmi málo ojetými vozy kolem je to takřka nemožné...

0 0
možnosti

von Kleist

27. 12. 2006 0:27
Re: Felicie

Sankce za to nechybi - je to podvod jako kazdy jiny. Jen je problem v dokazovani.... Bazarnici jsou casto lumpove, treba jedes na zkusebni jizde s bazarnikem a on komusi telefonuje - mimo jine "...... ne, to neni problem, udelame to jako, ze jste prvni majitel..." klidne pred zakaznikem...

0 0
možnosti

janyh

25. 12. 2006 21:50
běžná praxe bazarníka

než dá bazarista auto do prodeje tak ho přezuje na sjetý gumy, vyndá z něj koberečky, lékárničku a povinnou výbavu. to prodá bokem a raduje se jakej je výtečnej obchodník. trochu mi to připomíná našeho kolegu v práci co krade toaleťáky....:-©:-©

0 0
možnosti

Petr

26. 12. 2006 4:55
Re: běžná praxe bazarníka

Jeste bych dodal, ze lite kola vymeni za plechace, vybrakuje radio a zadni repro a zbyle diry vydava za "pripravu na radio".Rv

0 0
možnosti

petrmalyx

25. 12. 2006 21:41
to je ale pomer

na jizni morave 13procent, tady polovina... Proc se mi jen zda, ze si tyhle cisla nekdo zaplatil... no, asi budu jen paranoidni... jenze kdyz jsem paranoidni, jeste neznamena, ze po me nejdou!

0 0
možnosti

rudastraka

25. 12. 2006 18:25
pretaceni

a neni to nahodou tak, ze tachaky pretacej ti co tam auta davaji????

0 0
možnosti

zluva

25. 12. 2006 21:15
Re: pretaceni

to je tak, ze to pretoci ten kdo o do bazose dava, pak to pretoci bazarbik a naknec ma auto -15 000 km .-)

0 0
možnosti