- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kouknete na http://jaknatoo.blogspot.com/2006/11/na-od-roku-2011-opt-symbolick-sted-svta.html
take tam je zajimavy clanek O stavbe dalnic inspirovany asi dostavbou D11 k HK
Dalnice - Motorway - Dálnice D11 Praha - Hradec Kálové
http://jaknatoo.blogspot.com/ dalnice by mohli stat mozna cca 1/2 a pritom byt postaveny mnohem rychleji !!! dokonce i za prvni republiky to slo asi rychleji nez dnes (skoro po 100 letech! jen skoda ze prisla valka)
a uvidite, za aku cenu dosahuje tie nizsie naklady, zdevastovana krajina, nedychatelny vzduch, otravene rieky, nad pekingom je smog ovela horsi ako bol ten za socializmu v severnych cechach a v prahe, je len otazkou casu, kym sa tieto "moznosti" vycerpaju, rovnako maju nulovu starostlivost o bezpecnost pri praci, na tom sa predsa da tiez dost usetrit, dokedy budu cinski pracujuci ochotni pracovat v podnikoch, v ktorych umieraju pri pracovnych urazoch tisice ludi, cina sa tiez meni, uz to nie su ludia, s ktorymi sa da robit cokolvek a budu tlacit na vyssiu zivotnu uroven = vyssie naklady producentov, takze stay calm
To co píšete můžu jen potvrdit, jezdím tam často. Ale Čína je veliká a všechno to bude ještě nějakou dobu trvat. Zatím jsou před těma fabrikama zástupy zájemců o práci, kteří přijeli ze zaostalého zemědělského západu Číny. Zatímco se z toho bude Evropa vzpamatovávat (a při doposud předváděné (ne)aktivitě Bruselu si nedělám iluze) číňani doženou ztrátu, kterou teď mají a pak už bude pozdě. Své by o tom mohli vykládat například evropští výrobci jízdních kol a jejich komponentů, ti něco podobného zažívali a i přez prosazení andidumpingových opatření svůj boj v podstatě prohráli.
Myslím že čínské auta mají perspektivu, zatím jsou to šmejdy, ale to oni časem zlepší a okopírujou. Však taky na korejce se hledělo s despektem a dneska mají zajimave auta viz Kia Ceed. Holt škoda bude mít ostrou konkurenci při svých poměrně vysokých cenách.
Ja bych doporucil autorovi, at si zopakuje pravopis. Zejmena slovosled...
Pár lidí by si to koupilo místo Logana nebo Thalie, občas by se v tom někdo zabil a těch problémů by bylo do roka tolik, že by si reklamu udělali sami. Ostatně jako jakýkoli jiný čínský výrobek
"Ostatně jako jakýkoli jiný čínský výrobek"
Schválně, kolik součástek v tvým compu je made in China? Kdo vyslal do vesmíru družici s posádkou? Mysli! 1,25M lidí, to se už najde dost chytrejch a pracovitejch.
Nebo si myslíš, že vyrábějí auta proto, aby prodělali?
Do 5 let číňani budou produkovat konkurenceschopné a kvalitní automobily. Pak si ho v klidu koupím.
jenom abys za deset let mel na nejaky auto penize globalizaci nevyhraje ceskej honza, ale stovky milionu lidi v cine a indii
Evropa se (zaplaťpánbů) zatím brání, ale jak dlouho ?
Kdo ví, třeba pokud výsledky seatu ještě rok, dva budou vypadat jak vypadají a čínské automobilky budou mít šanci je koupit, jiné fabriky nemají peníze
Ja osobne bych byl klidnejsi, kdyby ty sve napady Cinani realizovali v Evrope, za evropske platy a evropske pracovni podminky, s evropskou ochrannou zivotniho prostredi a s danema placenyma v Evrope.
Nejprve píšete, že Čína buduje nové závody v Evropě a pak píšete, že se zajímá o továrnu určenou k zavření. zajděte do vrátnice ať Vám vysvětlí rozdíl.
Jinak jedna věc je si koupit tričko z Číny, druhá věc koupit si auto v němž je možno ztratit život. Navíc střední třída za 550.000 není žádná láce.