Diskuze
Genialní Ferdinand Porsche, rodák z Vratislavic
Děkujeme za pochopení.
Slavo KE.
diskuse o FP
ahojte Bratia češi citam celkom pekne si tu koketujete ale ani jeden nema pravdu nic nove ste neobjavili myslim hlavne je to ze je po vojne tak rozoberame co bolo prve vajce alebo sliepka? ale viem urcite ze podstatne je to ak by niekto z vas mal teraz v garazi to tzv.Porsche urcite nerozoberate porsche verzus ledwinka je tak,?majte radsej clovek cloveka radsej a nech dokazete aspon to co nejaky PORSCHE.ahooojte
jarda
POrsche
dalsi clanek pro srovnani je tady na tech strankach. http://www.svetveteranu.cz/portret-ferdinand-porsche.html
ja
cech???
Prof. Dr. h.c. Ferdinand Porsche (September 3, 1875 – January 30, 1951) was an Austrian automotive engineer. Porsche was born to a German speaking family in Maffersdorf (Vratislavice nad Nisou), Bohemia, Austria-Hungary.
takze, mily polointeligentni cechackove, Ferdinand Porsche byl nemec a ne cech! Zas ten debilni cechackovsky narcismus! Nejste stredem vesmiru, nejste nejchytrejsi, nejste nejhezci, nemate nejatraktivnejsi holky, nejste nic, jen mate plnou hubu kecu o sve dokonalosti.
pavelthelong
Re: cech???
mily Ty, pokud jenom trochu umis cist, tak pises, ze byl narozen v Cechach, ve state Rakousko-Uhersko, v nemecky mluvici rodine. Formalne vzato, byl RAKUSAN narozeny v Cechach, nemecke narodnosti. Pokud se nemylim, kazdy afroamerican, hispanec nebo indian narozeny v USA si rika American. Pokud to tedy vezmeme do dusledku, tak tu do 28.X.1918 byli pouze Rakusani a zadni Cesi. A otazku, jestli Franz Kafka byl Cech nebo Nemec nebo Zid, si strc laskave........za klobouk, ano ?
.
S talentem raději zdrhnout, doma nechat nadané tuneláře a profesionální amatéry
Názorný příklad, jak zdrhat z Kocourkova a upatnit svůj talent raději v cizině - Forman, Kundera, Porsche, Lendl, Navátilová, Antonín Dvořák...a desítky jiných, kteří doma nedostali prostor
hugo
Re: S talentem raději zdrhnout, doma nechat nadané tuneláře a profesionální amatéry
jsem měl doma jeden pokoj, je to dostatečnej prostor nebo mám taky vycestovat
Baggerfuhrer
beru zpet
Tak koukam, ze Ferdinand je opravdu hodnocen jako "stihac tanku." I kdyz jeho "stihani" mno, ehm.
Baggerfuhrer
Ach jo, jakej stihac tanku ?
"Stihac tanku" Ferdinand byl mastodont s dvaceticentimetrovym celnim pancirem, postavenej jako z nouzectnost na nevyuzitych podvozcich prototypu tanku Tiger, zadnej stihac tanku, to uz spis samohybna houfnice, stihace tanku byly podvozky beznych tanku, na nichz byly nastavby se silnejsi a vykonnejsi zbrani, nez puvodni tank mel, obvykle bez otocne veze (Marder, Hetzer, Nashorn). Kdyz uz Porsche, chybi tady jeho prototyp věže do tezkeho tanku Tiger 2, ktery konkuroval věži Henschela. Ferdinand nebyl nijak uzasna zbran, nemel obranu proti pechote a mel vubec problem sam dojet do prostoru boju, diky sve hmotnosti a poruchovosti (Porsche zkonstruoval slozity system pohonu, kdy motor tanku vyrabel elektrinu - hle, viz brusle se svetly - a ta pohanela pojezdova kola(!). Ovsem pokud uz se Ferdinand dostal na palebny post a neochrozovala ho pechota, kraloval.
Rotující Adalbert
Re: Ach jo, jakej stihac tanku ?
Ferdinand byl proste jen neprakticky, megalomansky bojovy prostredek. Za cenu jednoho se dalo vyrobit urcite slusne mnozstvi napr. Stug III. Nemcum to vubec v tomto ohledu moc nemyslelo...
Kuba
no....
Nechci tady dělat chytrýho, protože mě Porsche zas tak nebere, ale není to náhodou tak, že ten legendární Porscheho Brouk je vlastně jenom okopírovaná Tatrovka, kterou navrhnul jistý pan Ledwinka? A mimochodem, ten stíhač tanků se taky zrovna neosvědčil, vojáci od Kurska by to potvrdili....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej bytu 3+1 v Kojetíně
Nová, Kojetín - Kojetín I-Město, okres Přerov
2 690 000 Kč