Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

České silnice se blíží kolapsu

Blížící se konec roku je ideální příležitostí k nejrůznějším bilancím. Jaká je "kondice" české silniční a dálniční sítě?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

xble

27. 12. 2006 23:44
je to o lidech...

Až někdy redaktoři dostanou zaplaceno a vyrazí do jiných zemí v Evropě i v zámoří, tak zjistí, že u nás žádný kolaps nehrozí. Pořádné zácpy tady vlastně ani neznáme.

0 0
možnosti

moderate

28. 12. 2006 0:02
Re: je to o lidech...

Ale to, že zatížení D1-čky chce reálně tři pruhy (a před Prahou 4) a že je potřeba vybudovat paralelní R-ko přes HK, to vidí úplně každý, kdo jezdí.

0 0
možnosti

jirka

27. 12. 2006 22:49
ne jen silnicni sit v CR

stavba dalnic silnic ... :

http://jaknatoo.blogspot.com/2006/12/dalnice-motorway-dlnice-d11-praha.html !

rychlost stavby, cena stavby ...  R^

0 0
možnosti

kája

27. 12. 2006 22:36
kolaps s desetinou aut ?!

na našich silnicích je denně jen desetina registrovaných vozů a už se mluví o kolapsu...;-D

0 0
možnosti

abrakadabra

27. 12. 2006 22:18
BEZPEČNĚ se starým autem

Když tak čtu o kolapsu,řikám si, že když je pak nějaká bouračka,kdo to nejvíc odnese-no přece řidiči ve starých plechových rakvích.A jedním z nich můžu být i já(mám š120).Nejsem žádná sociálka,ale na nové auto hned tak mít nebudu a asi hodně lidí v týhle zemi nemá chuť dát třeba za ubohou voholenou Fábku Junior 228 tis. No a kdo má věřit autobazarům,které zakrývají vady,přetáčí kilometry a podobně šidí.Je tedy normální způsob jak jezdit bezpečně? Kdyby s tím naše vláda chtěla něco dělat,tak nějak zvýhodní možnost dostat se k novému nebo zkrátka BEZPEČNÉMU autu pro větší část řidičů.Jediné co všichni dokáží,je bědovat nad přestárlým vozovým parkem.Ale každý nežije v Praze,aby si mohl vozit prdel v nových nebo zánovních autech.Tak proč někdo neumožní prodej samostatných skeletů např. Fabie nebo jiných bezpečných aut.Motor nebo převodovku a vše ostatní si tam pak může každý zabudovat třeba ze starý stodvacítky a jezdit neekologicky,ale aspoň bezpečně???

0 0
možnosti

no to je teda názor!

27. 12. 2006 23:44
Re: BEZPEČNĚ se starým autem

Příteli, proberte se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 0
možnosti

Ufi

27. 12. 2006 21:16
to chce klid,

až dojde ke kolapsu, tak se holt část lidí co jezdí do práce autem přesune zpátky k hromadný dopravě, kterou maj někteří u nosu (že sídlišťáci v praze :o) ), páč jim těžko bude zaměstnavatel tolerovat každodenní pozdní příjezdy a holt si připustí že jsou stejný "socky" jako ty desetitisíce ostatních co hromadou jezdí a kterými momentálně opovrhují. no a nám co musíme autem, se konečně na silnic uleví. a já to přivítám, páč mám na starosti techniku na rozloze 150x200 km na 40 místech a uprostřed je bohužel praha, takže přeprava sem a tam je na pytel.

0 0
možnosti

J

27. 12. 2006 21:45
Re: to chce klid,

nj, jenze to by ta socka nesmela jezdit uplne stejne pozde a casto draz nez to auto. Napr lokalni presuny v Teplicich resim bud pesmo nebo autem, jelikoz oboji vyjde casove i financne lip, nez MHD. O Praze radsi nemluvim vubec, jelikoz navsteva prazke MHD je zazitek, na ktery se nezapomina. Ne kazdy si muze dovolit prijit do prace ovonen zvratky a potrisnen lidskymi exkrementy. A to ze se do prace chodi +- autobus, hodina zadna mira je celkem v Praze standard uplne vsude. V Praze se vcas proste chodit neda, to by clovek na miste musel stanovat den predem.

0 0
možnosti

Ebo

27. 12. 2006 17:26
..huž aby to bylo

..když se mi tu ráno stěhuje pod okny sídliště z 20K obyvateli do města, a pak večer zase zpátky, tak si říkám, že by fakt stálo za to pro soukromé osoby zvednout cenu benzínu na pětikilčo za litr.. sám mám auto, ale jezdím s ním, jen s těžkým nákladem a nebo na vzdálenosti 20Km + 

0 0
možnosti

tom

27. 12. 2006 18:29
Re: ..huž aby to bylo

ty ses ale rozumbada!(Y)

0 0
možnosti
BP

pavelthelong

27. 12. 2006 15:53
smesne

ptam se jaky kolaps - kdy kdo v ceskych pomerech neco podobneho zazil ? jezdim rocne

zirka 40 Tkm, z 2/3 po nemeckych dalnicich. Zazil jsem situace s nekolikahodinovou

zacpou diky naledi, byly i zpravy o tom, ze kvuli naledi v Poruri

museli lide na dalnici prenocovat a teprve druhy den se zacpa o delce vice nez 60 km rozjela. U Kolina n/R. jsou 2xdenne-rano a vecer- fronty trvajici 30-60 min. Takze nedelni fronty vikendaru z jiznich Cech na D1 a na benesovske jsou kolaps? Smesne!! Zkuste si pres den projet Milanem nebo Londynem. Prejde vas humor.....

0 0
možnosti

Mladá Fronta na banány

27. 12. 2006 16:03
Re: smesne

Prohnilou kapitalistickou cizinou nás nestraš.

Pražáci chtějí dokončit komunismus. Potřebují tedy dotace do městského okruhu i do hrobesky.

Česká verze kapitalismu s bolševickým ksichtem (promiňte pane prezidente, nemyslel jsem to osobně) je o tom, že ti vyvolení brečí a okrádají ty méně vyvolené.

0 0
možnosti

gogol

27. 12. 2006 15:48
Otazkou neni kolik pruhu pridame, ale jak to udelat aby jezdilo mene aut.

Hodne hrube vysvetleni. Snizim-li pocet kamionu a aut na polovinu, nemusim stavet dalnice za 100 miliard a usetrene penize mohu pouzit na dotaci verejne dopravy. Konecne - staveni dalnic pro vice aut je DE FACTO dotace tech co auta pouzivaji.

Pokud ale uz penize do silnic tecou, mely by jit do jejich kvality a to jak povrchu tak znaceni. Jiste kazdy vite, jak se pred vami pri prechodu hranic do Nemecka "rozsviti" cesta. Protoze vodorovne znaceni nejen existuje, ale je take obnovovano.

0 0
možnosti

Mladá Fronta na banány

27. 12. 2006 15:58
Re: Otazkou neni kolik pruhu pridame, ale jak to udelat aby jezdilo mene aut.

Jasně, osobní doprava na železnici, páteř komunistické politiky.

Ročně se na spotřební dani z PHM a části DPH připadající na tuto daň vybere cca 60 miliard.

Pro srovnání ČD mají tržby z osobní přepravy ročně 5 miliard, jen osobní náklady v osobní přepravě jsou cca 14 miliard. Energie a další provozní náklady budou víc než 10 miliard, investiční výdaje raději nepočítejme.

Než začnete žvanit o "dotacích těch, kdo auta používají" (patrně z peněz těch, kdo jezdí hromadnou? ;-))) uvědomte si, že 30 Kč za litr benzinu je 15 Kč daní.

0 0
možnosti

MekyCaba

27. 12. 2006 15:04
České silnice se blíží kolapsu

Kamiony nejezdí opravdu po silnicích pro nic za nic.Vozí na př.ty podělané jogurty od nás do Německa a jiné stejně podělané jogurty z Německa k nám.

0 0
možnosti
DG

datel.gambler

27. 12. 2006 15:50
Re: České silnice se blíží kolapsu

ale to je jen zlomek. Taky tady jezdi za*sraní rumuni, bulhaři a turci, kteří určitě nevozí jogurty ani od nás, ani pro nás a dělají tady největší bordel ;-O

0 0
možnosti

šarlatán

27. 12. 2006 13:38
příčiny jsou 2

První je příliš levný benzín. Druhá je po*raná Evropská unie, kvůli které si ani nesmíme zdražit krátkodobé dálniční známky pro kamiony a jsme nuceni kupovat portoublé a drahé "řešení" zvané elektronické mýto.

0 0
možnosti
FD

FastDriver

27. 12. 2006 13:46
Re: příčiny jsou 2

To první je nesmysl. Aut neubyde, i kdyby benzín stál 50 korun, spíš bych to viděl na moc levnou naftu, to způsobuje levnou kamionovou dopravu, která je ve většině případů příčinou kolapsu. Naftu zdražit na dvojnásobek a dotovat hromadnou dopravu, sanitky, hasiče atd. To se mi zdá lepší.

Z druhým bezvýhradný souhlas.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!