- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trestnými body? Sotva, když není ve hře bezpečnost. Nanejvýš stejnou pokutou, jakou by dostali např. za pálení plastového odpadu na zahradě...
U nás jezdí po dálnicích spousta aut, krerá udělají sotva 80 km/h a přitom produkují tolik škodlivin, že se to dá nazvat chemickým poplachem! Pochybuji, že např. takové BMW nebo MB škodí životnímu prostředí při rychlosti 200 km/h více...
Tak ekoteroristi už nám chtějí i diktovat, kolik budeme jezdit jo? Za chvíli nám předepíšou kompletní denní jídelníček a také program, tak aby to bylo všechno správně zelené (podle nich samozřejmě). Je zarážející, jaký vliv tato miniaturní část společnosti má na dění v celém světě.
Celkem mi to připomíná hned několik románů, kde se právě režimy založené na restriktivní zelené politice staly základy těch nejhorších totalit. Ano fikce, zatím.
Je mi celkem jedno, o kolik emisí je tam více, spíš mi vadí, že tam lidi jezdí jako vrazi a už jsem to obešel, že bratr s kamošem jeli autem přes Německo do Dánska a já jel s kámoškou autobusem, protože jsem nechtěl riskovat, že nás něco zabije. Ano, pokud máte BMW, Volvo XC90 nebo jiný "tank" pak není problém, ale bál bych se tam třeba s Octavii combi 1.9 diesel
bože ty jsi ale hlupáček
Když se vezme že to rychlejší jede 200Km/h a to pomalejší 130 a při tý rychlosti rychlejší vypouští o 1/3 víc emisí tak na 100kilometrech to rychlejší vypustí cca. 87% emisí toho pomalýho.(kvůli tomu že tu dráhu ujede rychlejc, cca 46min:30min) Soudruzi by měli zveřejnit čísla ze kterejch vychází, těch 200 sem střelil od boku ale i když se to číslo trochu změní tak ten rozdíl bude malej
Rek bych, ze spotreba se udava prepoctena na vzdalenost a ne na rychlost, takze tento vypocet je totalni nesmysl...
USA na emise kašlou,Čína a Indie v následujících letech vyprodukují takovejch emisí,že je naprosto jedno,kolik budem jezdit po dálnicích.Nakopat ekology,humanisty a socialisty do prdele a nenechat se vydírat jejich nesmyslnejma požadavakama,nebo Evropa nemá v dnešním světě šanci ekonomicky konkurovat.
Coze??? Naopak USA maji na emise mnohem prisnejsi limity, nez Nemecko v EU. Spousta Nemeckych aut se v USA nesmi prodavat, protoze neprosla ekologickymi limity... I v nejrozvinutejsi a nejprumyslovejsi casti USA - kalifornii.
To nejsou ekologové, ale ekoteroristi... slušně řečeno
Socanská EU je cesta k světlým zítřkům.Ve Francii budou bezdomáči dostávat zadarmo byty,v Itálii budou africkým uprchlíkům vypláceny štědré dávky,v Německu se bude jezdit ekologicky a my pak eurohujersky všechny tyto geniální nápady taky převezmeme
Zalozte si prosim vlastni stat, kde bude vsechno zkazano, kazdy bude druheho z hloubi duse milovat a budete delat sbirky na to i ono.
Nebo jeste lepe, jedte do ha#zlu! Pokud mozno na volskem povozu, ktery je ekologicky a rychleji nez 120 nejede.
Však ať jezdí, já jim v tom nebráním.
Já sem rád že je v německu neomezená. Jednou měsíčně se jedu do německa pořádně projet. Mám 1.2 HTP a v německu si to pálím 170 - 190 km/hod kopec nekopec ! U nás to musím škrtit na 130 - 140 km/hod.