Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Miniaturizace po japonsku: První kilometry s Mazdou 2

Japonská automobilka projevila odvahu: vzala starý model Mazda 2, zcela změnila jeho vzhled, zmenšila jej, odlehčila karoserii a neoficiálně i cenu. Vydala se tedy opačným směrem než většina konkurence. Centimetrů dokonce oproti předchůdkyni ubylo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Andee

Design x cena

Je úsměvné, jak cena tlačí designéry do kompromisů a pak jsou všechny vozy jen kombinací několika velmi podobných částí a tvarů ;-)

0/0
25.6.2007 9:42

ondra112

Re: Design x cena

Je usmevne, jak toto resi jen ti, co na to nemaji. Mne to prijde jako velice pohledne auto, narozdil od evropske konkurence. Nebo jezdis ve Fobii? (Y)

0/0
25.6.2007 10:11

Andee

Re: Re: Design x cena

Uklidni se, paranoiku. Nejezdím ve Fabii a Mazdu 2 jsem svým příspěvkem taky nekritizoval. Mimochodem, když se na ni pořádně podíváš, zjistíš, že má s Fabií mnoho společných rysů, částečná podobnost je i s novým Cliem a našlo by se toho jistě víc. Pointa byla úplně jinde, ale to bys musel nejdřív otevřít oči.

0/0
25.6.2007 10:32

ondra112

Re: Re: Re: Design x cena

Neni to jen o fotkach... Mozna najdes par podobnych rysu, ale napr. dilenske zpracovani, podvozek i motory jsou od sebe kvalitativne na mile daleko.

Renault po boku se Seatem je hruza a katastrofa. Mel jsem tu cest vlastnit Nissany za ery ciste japonske a potom po spolceni se s Renaultem. Skoro skoda mluvit. Takze nejakym Cliem se tady moc neohanej ;)

0/0
25.6.2007 11:27

Andee

Re: Re: Re: Re: Design x cena

Nevim, kdes zase vyhrabal dílenské zpracování či kvalitu motorů a podvozků, ale já mluvím jenom a pouze o DESIGNU auta 8-o Ale když už jsi to načal, co se týče motorů, tak na japonské produkci chybí takový ten "evropský" low-end, to je pravda, ale zase se to odráží v ceně. Fiat dělá benzínové i dieslové motory na úrovni Japonců, totéž lze říct o HDI z koncernu PSA, FSI motory od VW jsou taky špička, o BMW, či Mercedesu ani nemluvě...liší se jen prodejní strategie a zatímco japonská auta jsou rovnou s "vyšším" motorem v základu a o něco dražší, evropská začínají s horší motorizací, ale zase cenou níž.

0/0
25.6.2007 13:32

ja

Re: Re: Re: Re: Design x cena

Mne se zda ze lzes.

Seat je VW s vlastni karoserii. Podvozek motory jsou stejne jako VW nebo Skoda.

Nissan. Jak se mohla zhorsit kvalita kdyz Nissan dela svoje vozy jako driv ve stejnych fabrikach se stejnych dilu.

Zajimave taky je ze pred spojenim s Renaultem Nissan padal na hubu a dnes prosperuje. proto ze sel s kvalitou dolu?

Kecy na adresu Renaultu už ani neni treba komentovat. Kdejakej pubertak chce ukazat jak je in v motorismu a tak si kopne do Renaultu. Trapne.

0/0
26.6.2007 18:49

Andee

Re: Re: Design x cena

A pro klid tvé duše - jezdím autem o kategorii výš. Ale i kdyby ne, tak bych si opravdu nemusel honit ego na autech ;-)

0/0
25.6.2007 10:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.