- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Letnari, az to pred vama na snehu nekdo zaslapne v zimnich pred prechodem, tak mu skoncite v kufru.....
Všem skalním příznivcům zimních pneumatik doporučuji srovnání zimních a letních pneumatik v zimním období v Auto TIPU č. 22, z litopadu 2006. Možná budete muset svá tvrzení poněkud korigovat.
to je jen dobrej kšeft pro pneuservisy.
1,- když jsem v r 1977 dělal ŘP, učili jsme se, že v zimě máme snížit tlak v pneu o 1/4 (zimní gumy neexistovaly) - a ono to funguje, nikdy jsem neměl problém (žiji v Krušných horách a jezdím denně stovky km)
2,- když je silnice v zimě promrzlá, je na ní sníh nebo ledovka, musím podle toho jezdit.
3,- mezi mladýma řidičema je rozšířený nebezpečný názor - nazuj zimní gumy a můžeš jezdit jako v červenci - a to je velikej omyl. To už jsou podhuštěné letní gumy bezpečnější.
A teď se do mě můžete pustit
čím jezdíš a jeké na tom máš ty letnězimní gumy?
Já jezdím na zimních gumách i v létě a nemám problém s přezouváním. Kdo najede okolo 10 000 ročně jako já tak neopotřebuje gumy dřív než mu zpuchří. Moc se to neví, ale pneumatika cca za 4 roky zřídne a měla by se vyměnit ať je ojetá nebo ne.
Pokud jezdíš jako slimák a moc toho nenajezdíš tak je to asi jedno, ale pokud jezdíš hodně a občas nějakou tu zatáčku trochu řízneš tak to nepřipadá v úvahu. Já dal zimáky z auta pryč a už je asi letos vracet nebudu. Na ekonomický aspekt kašlu, auto prodávám za rok na jaře a to mi určitě ještě vydrží, i kdybych je tam měl pořád, protože mají najeto asi jen 15000, ale mizerně se na nich za mokra jezdí. Na kočičích hlavách si člověk připadá jako na ledě. To si ty dva dny co možná bude letos sníh vezmu raději domů služebák.
Tohle musel vyplodit ten "odborník" ing. Špička z Automotoklubu ČR. Akorát ještě chybí poznámka o svícení i za plného světla za těchto "jarních dnů". Informační hodnota článku = 0.