Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejhorší řidiči jsou v Praze, o život jde na jižní Moravě

Nejvíce nehod se loni stalo v Praze. Nejčastěji umírají lidé na jihu Moravy. Kde se nejvíce bourá prozrazují policejní statistiky za loňský rok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Harry Ventil

Rozporuplná tvrzení!

Kdo si tento článek přečte v klidu, zjistín že obsahuje téměř pouze vzájemně si odporující tvrzení. Autor komentuje údaje zaujatě, patrně podle místa svého rodiště.....

Prostě zkrácený a naprosto neobjektivní rozbor i komentář!!!Rv

0/0
15.1.2007 3:41

Pecaf

To je zase nadpis...

... příště napište článek, který bude mít nadpis třeba:

Nejhorší lyžaři jsou v Krkonoších

0/0
12.1.2007 12:59

kunde

Re: To je zase nadpis...

nebo že nejvíce potopených lodí bývá na moři.

0/0
12.1.2007 13:16

dan

Re: To je zase nadpis...

;-DR^

0/0
12.1.2007 14:42

Todd Bertuzzii

Re: To je zase nadpis...

Je otázka jestli v Krkonoších taky lyžuje většina obyvatel Krkonoš :-P

0/0
12.1.2007 20:06

Petr

Praha

Co do poslusnosti na silnici jsou v Praze ridici OK, co se tyce znalosti dopravnich predpisu jsou nahovno, staci zmenit prednost nebo krizovatka bez oznaceni a z prava vam prednost nikdo neda... (napr. povestna ulice u hlavaku a krizovatka tesne za velkym prechodem pro chodce)...

0/0
12.1.2007 12:53

Michal

Nejlepsi ridici jsou v Antarktide

Jen jedina dopravni nehoda za poslednich 10 let. Meli bychom se poucit!!! Navrhuji zavest povinne snezne skutry a rolby misto nasich tak nebezpecnych aut! ;-D

0/0
12.1.2007 11:44

kunde

ještě k té Praze

na 34 689 nehod je 56 mrtvých. To je s přehledem nejmíň ze všech krajů. Viz

http://www.mvcr.cz/statistiky/doprava/2006/12_2006.doc

0/0
12.1.2007 11:08

kunde

to je přece blábol

Jako že v místě s největší hustotou provozu je nejvíc nehod znamená že tam jsou nejhorší řidiči?? :-©

0/0
12.1.2007 11:00

Jonathan 007

Re: to je přece blábol

A k tomu je tady tak 30% "moravských pražáků" . . . . . :-P

Nikoho jsem se nechtěl dotknout a jestli se mě to povedlo, tak omluva.:-)

0/0
12.1.2007 12:16

pp

Re: to je přece blábol

Potrefena husa kejha - holt nejvetsi prasatka za volantem jsou z Prahy a neco podobneho i z Brna. Oni jsou dobri ridici s reflexi Schumachera, takze proc 50 v obci?

0/0
12.1.2007 12:57

kunde

Re: Re: to je přece blábol

Vážený, já jsem přeci nic takového neřekl. Svou reakcí jen dokazujete že jste stejný primitiv jako ten kdo tenhle vymyslel ten nadpis. Kupodivu ale je mezi pražskými "Schumachery" jak říkáte nejmíň mrtvých...To je zvláštní co?:-)

0/0
12.1.2007 13:15

NoComment

Re: Re: to je přece blábol

Tak proč vy slušnáci poctivý jezdíte autem do Prahy?

0/0
12.1.2007 17:50

Ravo

Demagogické duo

Jan Vaca, Lucie Kořistová vezmé údaj o počtu nehod v místě s nejhustším provozem a vytvoří z toho nadpis o nejhorších řidičích. Takže nejlepší řidiči jsou zřejmě tam, kde žádná auta nejezdí neboť tam bude nejmíň dopravních nechod...8-o

0/0
12.1.2007 9:53

kik

Praha versus zbytek republiky

Nejsem Prazak, jen tady uz radu let pracuju. Pokud ale sedim za volantem, musim priznat, ze v Praze se citim bezpecneji nez treba v Pardubicich ci HK, protoze ridici jsou diky velkemu provozu pozornejsi. A pokud mam navic mimoprazskou SPZ, tak jakoby pocitali s tim, ze Prahu neznam a jsou i ohleduplnejsi. A to i vuci ridicum MHD - na rozdil treba od HK, kde ridic obcas ceka i nekolik minut, nez ho nekdo necha vyjet ze zastavky. Bohuzel ale prazsti ridici pocitaji pri svych cestach s tim, ze se i ostatni budou chovat stejne. A to je prave ten kamen urazu.

0/0
12.1.2007 6:43

pol

Re: Praha versus zbytek republiky

Jo to určitě, hlavně pokud máš brněnskou značku, garantuji ti že bys do minuty změnil názor, je to pro ně něco jak červená barva pro býka;-D

0/0
12.1.2007 13:15

kik

Re: Re: Praha versus zbytek republiky

Mas smulu, mam tam H.

0/0
12.1.2007 14:31

jaja

Re: Re: Praha versus zbytek republiky

Ja jsem rodilej prazak, do 30 jsem tam zil. Ted jsem seprizenil do Brna. "Domu" do Prahy tak jezdim s "B" na reg. znacce, a zadnej rozdil nepozoruju. Takze ono to bude asi v necem jinem, zejo, mezi pedalama a volantem?

0/0
13.1.2007 16:59

Harry Ventil

Re: Re: Praha versus zbytek republiky

Ono je to tak trochu půjčka za oplátku....Pár blbců se najde všude...! Určitě si ale žádný Brňák nemůže stěžovat, že mu v Praze zaparkované auto za chvilku ojeli klíčema, že? A je to všechno zbytečné, a pubertálně přiblblé!;-€Rv Já si ale na Brno stěžovat nemohu, mimo policie, jsou tam většinou(!) normální slušní lidé...Asi proto, že se tam také chovám slušně, jako na návštěvě, nejsem tam přeci doma:-)! Za to na "normálních" vesnicích cítí člověk s pražskou RZ od místních jakési znechucení a nevraživost! Rodilých Pražáků, jejichž rodiče a prarodiče se narodili v Praze, je nyní  zhruba v Praze  40%;-D!

0/0
15.1.2007 4:07

Kark

Re: Praha versus zbytek republiky

Souhlas, taky jsem pár let dělal v Praze a i přes ten hrozný provoz se mi tam jezdilo dobře. V pitomý MB trčím na vedlejší než mi dojde benzín, v Praze druhé třetí auto pustí. Možná je to i v tom, že ten kdo jede po hlavní si uvědomuje, že za chvíli bude na vedlejší on. Jezdím hodně po celé republice, ale Praha mi přijde na pouštění nejlepší. Někdy je to tam boj, na zácpy si člověk zvykne. Co mi vadí nejvíc, že přestávají či už často přestaly fungovat zkratky a různé "vyhejbačky" zácp. Už i ty vedlejší trasy jsou buď plné nebo pokažené zjednosměrněním, příčnými prahy, omezením na 30 nebo 20 atd.

0/0
12.1.2007 23:47

lokokoko

Prazaci jsme a budeme

Prazaci jsou borci a maji pravo jezdit jak chteji,mame absolutni prednost, vsude a vzdy, takze vidlaci bacha na to a nezapomen, ze Praha je vsech Cechu raj!!!!!

0/0
12.1.2007 0:21

c_urt

hmmmmmm

To zas je jednou opravdu vypovídajicí ukazatel..... Srovnávat  absolutní počet nehod, bodů, adt v krajích s různým počtem řidičů..... Kraje s několikanásobným počtem řidičů asi logicky musej mít větší počet nehod...... Ach jo. Stačí zapojit něco víc než jenom prodlouženou míchu.

0/0
12.1.2007 0:17

McMatej

Pozdrav

Tak se chlapci nehádejte. Posílám pozdrav z Plzně. ;-D:-P

0/0
11.1.2007 22:33

DaM

Vazena iDnes, ...

... velmi bych ocenil, kdybyste prestali naprosto okate lhat, a to uz v nadpisech svych clanku. To, ze se v Praze stane nejvetsi pocet nehod, zdaleka neznamena, ze v Praze jsou nejhorsi ridici. To muzeete tvrdit az v momente, kdy bude jasne, KDO v Praze tyto nehody zpusobuje. A verte mi, ze v ve velke mire jsou to prave ridici jinych kraju, kteri nejsou na husty prazsky provoz zvykli, stale neco hledaji, a proto take vice bouraji. A pokud Vam ani toto primitivni vysvetleni nestaci, muzete rovnou do redakce angazovat opice. Kvalita clanku zustane stejna (mozna se i zvysi) a soucasne Vam klesnou provozni a mzdove naklady.

0/0
11.1.2007 21:19

Jana

Re: Vazena iDnes, ...

to moc prozivas.si mas velky srdceV

0/0
11.1.2007 21:36

MrScully

Re: Vazena iDnes, ...

Sice s namitkami souhlasim a jsem si jist, ze v Praze jsou ridici spise kvalitnejsi nez v ostatnich krajich, nicmene stejne tak jsou arogantnejsi. Takovy mysky a jiny prasarny, ty jinde nez v Praze fakt neuvidite, nebo alespon ne v takovem mnozstvi.

0/0
11.1.2007 22:03

mpes

Re: Re: Vazena iDnes, ...

Voni spěchaj, vole ;-D

0/0
11.1.2007 22:39

Ravo

Re: Re: Vazena iDnes, ...

Inu, to víš, na vesnici se špatně předjíždí zprava, kdýž tam máte jen jeden jízdní pruh pro oba směry ;-D

0/0
12.1.2007 9:56

Hondzik

Re: Vazena iDnes, ...

blbost...v praze je nejvic nehod proto, ze je tam nejvice aut a nejhustsi provoz...to je snad logicky ne? a ze prazaci se tam umeji nejlip pohybovat je snad taky jasny, zijou tam, jezdi pora ve stejnych zacpach, tak uz vedi jak se maji chovat....a jestli je kazdy tukanec nehoda tak budiz...horsi je kdyz prazak jede mimo prahu....je zvykly jezdit od 50 do 100 na spojce...tak se vse snazi dohnat a jezdi na norm. silnici 130....a to uz je problem, protoze nejsou zvykli jezdit takhle rychle....tak ani tak jezdit neumi...proto mam z nich vzdy svandu...a ted me sezerte:)))

0/0
12.1.2007 7:26

Jirrka

...a nejhorší novináři jsou v MF Dnes/Idnes

:-©Rv

0/0
11.1.2007 21:01

Lada z Prahy

...

no jo cjzlaci...

0/0
11.1.2007 20:12

mereja

Kolik Pražanů zaviní nehodu

Neví někdo přesně kolik řidičů registrovaných v Praze má podíl na nehodách v Praze.

0/0
11.1.2007 19:57

Jarda

Vidláci v Praze

Kdyby pražské silnice nebyly přeplněné vesničany, kteří nejsou schopni jezdit v hustém provozu, bylo by to tu s dopravou podstatně lepší!

0/0
11.1.2007 19:55

honza158

Uf

Co to ma byt zase za blabol ??? Autori tohoto slintu patrne uz nemaji zadnou soudnost Rv Uz jistou dobu se v teto "auto" rubrice objevuje vrchol novinarske hromady lejn :-©

0/0
11.1.2007 17:51

Sofer

Co to je...

vychodocesky kraj, to je jako kralovehradecky kraj + pardubicky kraj??:-P

0/0
11.1.2007 17:42

svazak1

Re: Co to je...

v clanku je naprosto jasne a zretelne uvedeno, ze se to pocita podle stareho krajskeho systemu...

0/0
11.1.2007 17:48

tommejto

Plně souhlasím

Když jezdím po silnicích čr, tak auta a písmenkem A na spz jezděj jako by jim ta silnice patřila. Někdy je mi z toho až na :-©. Neříkám že tak jezdí všichni pražáci, ale tak 80% Rv

0/0
11.1.2007 17:23

pomejto

Re: Plně souhlasím

A me je zase na bliti z tebe. Samozrejme, vsichni Prazaci jsou svine a zerou maly deti, jezdej jako prasata, ostatni (predevsim Moravane) na ne musej makat (chachachachachaaaa tomu se vzdycky smeju nejvic, pri predstave kolika darmozroutum platim z dani podporu v nezamestnanosti), jsou arogantni, nemluvej poradne cesky a jsou to vsechno debilove. Jak jinak.

Jo, a navic maji metro, ktery si vubec nezaslouzi.

0/0
11.1.2007 17:31

svazak1

Re: Re: Plně souhlasím

nezbyly ti od vcera nejaky deti k veceri? nechce se mi dneska uz shanet cerstvy....

0/0
11.1.2007 17:49

pomejto

Re: Re: Re: Plně souhlasím

;-DR^

0/0
11.1.2007 17:51

tommejto

Re: Re: Plně souhlasím

proti Praze a pražákům nic nemám, jen mě vadí, jak se převážně oni chovaj na silnicích!

0/0
11.1.2007 18:02

mpes

Re: Re: Re: Plně souhlasím

no, někdy se chovají "divně" - mimo prahy se chovají pomalu hůř než ti vidláci z venkova v praze, ale na druhou stranu když musím rychle a intenzivně přibrzdit, s pražákem za zády se nebojím, že by to neubrzdil...

0/0
11.1.2007 20:31

svazak1

Re: Plně souhlasím

nojo ty vesnicane. Az zacnes jezdit na dalnici 130 jako ostatni a ne 70 tak ti nebude pripadat ze to prazaci kali. Coze? Tobe ten trabant nejede 130? Tak to ale hochu nesmis na dalnici....

0/0
11.1.2007 17:47

crm6

Re: Re: Plně souhlasím

A je to tady. Kdo má trabanta, je blb, primitiv, nižší bytost. Ty máš lepší auto, jsi tedy nadčlověk, king, nejlepší řidič na světě.

0/0
11.1.2007 17:58

ce groupe asocialle

Re: Re: Re: Plně souhlasím

pokud se nekdo cpe tricet let starym krapem na normalni silnice, tak opravdu neni s jeho inteligenci neco v poradku ;-D

0/0
11.1.2007 20:02

tommejto

Re: Re: Plně souhlasím

Trabanta nemám a podálnici 130 jezdim, nejsem žádnej vesničan a ty mi seš uplně ukradenej, ubožáku

0/0
11.1.2007 18:00

Todd Bertuzzii

Re: Re: Re: Plně souhlasím

R^;-D

0/0
11.1.2007 18:49

mpes

Re: Re: Plně souhlasím

já jezdím po dálnici většinou tak 120, ale nemám pocit že bych byl brzda a nebezpečný. Myslíš si opak?

0/0
11.1.2007 20:33

regazzi

Re: Re: Re: Plně souhlasím

ano

0/0
12.1.2007 9:07

mpes

Re: Re: Re: Re: Plně souhlasím

no tak to mi teda vysvětli, proč bych měl být brzda? Protože VŠICHNI jezdí 130? Až na ty kamiony a 90% ostatních osobáků, že? ;-)

0/0
12.1.2007 21:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.