Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Odborníci: Zimní gumy nezouvejte

Pracovníci autoservisů se stále častěji setkávají s řidiči, kteří kvůli mimořádně teplé zimě přezouvají z aut zimní pneumatiky a mění je za letní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kubla

8. 2. 2007 21:27
Zima nebude?

Nebude zima? Ja na to nespolihal, obul jsem se poprve na http://www.pneutobiasz.cz a nelituju. Kopec jak prase, retezy jsem nepotreboval. I byt na jedinej den, kdyby byla zima, tak se muzes zabit... ja na to nikdynespoliham. Tak vobujte

0 0
možnosti

Elektronek

22. 1. 2007 11:19
"Pokud bude ridic jezdit rozumne"

Pokud bude ridic jezdit rozumne, muze jezdit i na letnich

0 0
možnosti

bib

22. 1. 2007 13:58
Re: "Pokud bude ridic jezdit rozumne"

Pěknej nesmysl. Rád bych se podíval, jak na namrzlé či zasněžené vozovoce jedete na letních opatrně. Při šlápnutí na brzdový pedál jste jen hříčka osudu. A svojí "opatrnou" jízdou nasíráte všechny za vámi, protože jste ten, za kým se vytvoří kolona, protože jede jako připo..nej.

0 0
možnosti

Jan

21. 1. 2007 23:01
nerozumim

Porad mi nikdo nevysvetlil, proc jsou zimni pneumatiky tak straslive  ale tak straslive spatne na mokru, mokrych kostkach a vubec navlhle vozovce. Mam uplne nove Dunlopky, vubec ne zrovna nejlevnejsi, ale v Praze je to s nima o strach. Na letnich by to byla rozhodne bezpecnejsi jizda. Brzdeni, rozjizdeni, to vse dela problem. Ja fakt nevim. Jsem nastvanej, ze  nekdo vubec seriozne uvazuje o predepsani techto pneumatik povinne. Mate podobne zkusenosti??

0 0
možnosti

bib

22. 1. 2007 13:56
Re: nerozumim

To je tím, že Dunlopy jsou obecně tvrdší a jsou vhodnější pro určité typy vozidel, především pro vozidla s vyšším obsahem a kroutícím momentem. Nicméně toto vám měl poradit prodejce. Jenže vy jste narazil na neumětela, nebo na člověka, co chtěl prodat za každou cenu. Chyba tedy není v pneumatice.

0 0
možnosti

niz

21. 1. 2007 14:26
Hlavně nepřezouvat

Přezouvat na letní je hrubej nesmysl. Teploty i přes to slunce byly až na pár dní pro zimní pneu vyhovující. Jsou do 10 stupňů a tak nijak netrpí a ani se nijak zvlášť rychleji neojíždí a především mají lepší jízdní vlastnosti. Většina z nás jezdí především ráno a to se teploty pohybují lehce nad nulou. Čili jednoznačně zimáky vedou. Samozřejmě to platí, pokud máte kvalitní pneumatiku. Nebavíme se o různých šuntech z Marketů, protektory, čínské pneu a podobně....

0 0
možnosti

Jirrka

21. 1. 2007 11:25
Jsem zvědavý,

jestli budou ti samí lidé za týden, po napadnutí sněhu, přezouvat zpět na zimní ;-D

0 0
možnosti

Alfik

19. 1. 2007 17:53
oteplování

Jen jsem zvědav, jak se k případným změnám postaví výrobci pneu a servisy, kdyby oteplování pokračovalo tak nás začnou přesvědčovat, že zimní jsou už vhodné od 10 nebo 12°. Ale sám věřím, že letošní zima je výkyv podobně jako opačný byla ta minulá. Ovšem tento způsob zimy mi tedy vyhovuje. Ideální by bylo 3 cm sněhu týden před vánocemi, dalších 5 cm 23.12., potom ještě malinko pocukrovat kolem Silvestra, celých těch 14 dnů teplota tak -2° a kolem Tří králů by to mohlo začít polevovat.

0 0
možnosti

regazzi

19. 1. 2007 10:55
Autore

prosim vas, cetl jste po sobe to veledilo ? Tri odstavce po sobe o tom samem, stejna slova, stejne vety....vy jste na hodinach slohu zjevne chodil za skolu, ze ?

0 0
možnosti

iuos

19. 1. 2007 8:14
hmm

"Letní pneumatiky totiž nemají potřebné vlastnosti ve chvíli, kdy automobil vjede například na jinak prosluněné silnici do stínu, kde je cesta promrzlá." - znamená to, že když pojedu po "ohřáté" silnici za zimních, který nejsou na takovou teploty konstruovány a pak vjedu do stínu, kde to bude oslizlý, tak se najednou ty zimní přehodí do "zimního režimu" ?? :-):-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...