Diskuze
V Praze chybí 250 semaforů
Děkujeme za pochopení.
nelde
Kulaťák
Platí základní pravidlo: Pro každé množství aut je optimální nějaký tvar a řízení křižovatky. A na Kulaťáku je těch aut až moc, takže kruhový objezd už není vhodný. Nejjednodušší řešení je přestavět na semafory.
inkvizitor
prážáci
hlavně většina pražáků jsou řidiči na h***no a není schopna bez semaforu projet jakoukoliv křižovat...
DaM
Re: prážáci
Jak vsichni vime, prazsti ridici maji diky kazdodennimu hustemu provozu mnohem rychlejsi reakce a behem rizeni jsou v mnohem vetsi pohode, nez kdokoliv z maleho mesta ci vesnice. Vim, ze uznani tohoto faktu muze nekoho bolet ci mu byt neprijemne, ale je to proste fakt. Muzete se proti tomu bourit, mit namitky, ale to je tak asi vsechno, co s tim muzete delat
wildge
Kulatak
1. zrusit dva jizdni pruhy a udelat jeden pekny.
2. oddelit silnici od chodniku ploty/svodidly se zeleni
3. Udelat podchody ke vsem nastupistim a zrusit prechody.
Ja krizovatka je fakt desna.
QT1
Re: Kulatak
A na kulaťáku je málo podchodů??? Stačí tam pokutovat chodce, kteří nedodržují povinnosti dané zákonem 411/2005 (a jehož jsou často největšími zastánci). A pak fackovat ty novináře, kteří píšou, že chodci mají přednost, ale telátkům čtenářům nevysvětlí, že český zákon je neochrání proti následkům zákonů fyziky...
Možná by bylo lepší nechat tam jen jeden pruh, většina lidí co tam projíždí ty dva neumí používat a většina vidláků ve vnějším nepustí nikoho z vnitřního, takže se tam řidič z vnitřního musí natlačit (a pak ten mamlas z vnějšího stejně odbočí do druhého (levého) výjezdového pruhu..
Dále je třeba pokutovat všechny chodce, co tam lezou mimo přechody (a to je tam přechod skoro všude), platí pro ně povinnost 50 m od přechodu. S tím, že to jsou většinou gumy nebo zamyšlení studenti se asi nic dělat nedá. Gumám to snad dát rozkazem a studentům udělat školení jako na základce. Malé děti se tam umí chovat líp...
Kevin Costner
...
Spíš mám pocit, že se objevuje stále více semaforů tam, kde nejsou vůbec potřeba. Třeba na jednom úseku Bucharova - Radlická je na dvou kilometrech 16 semaforů, 4 z nich jsou podle mě zbytečné...
Alter.Ego2
Re: ...
Přesně tak. A fungují i v noci, aniž by tam kdokoliv jezdil. Takže, když člověk přijede z vedlejší, čeká půl hodiny jak na ztracený vartě, než mu padne zelená.
bmichal.cz
Praha ...
V Praze toho chybí :))) ... http://www.silnicnizakon.cz
erben3
.
250 semaforů za 10 let.... to máme 25 semaforů / rok... A rychleji by to fakt nešlo
Pecaf
Kulaťák
Jojo, "Kulaťák" v Dejvicích je zvěrstvo nad zvěrstva. Fakt nechápu, proč není podchod udělaný až k té tram. zastávce na výjezdu na Prašný most. Lidi tam na ostrůvek přebíhají jak šílení (upřímně, občas se jim ani nedivím) a ve večerních hodinách je to tam teda hodně "o ústa". Klidně by mohl být podkopaný celý kruhák a nemusely by tam být žádné přechody a byl by klid.. kdyby.. kdyby..
Pepa z depa
Re: Kulaťák
Podkopat a udělat podchody? Souhlasím, ale bohužel jdete "proti větru". To teď není IN. V Plzni se bude dělat opačná věc. Křižovatka Americká x Sirkova má podchody včetně obchodů, eskalátorů a výtahů pro invalidy. A teď se budou stavět přechody pro chodce. Proč? Protože tam lidé tu a tam přebíhají a údajně proto, aby se křižovatka "zlidštila". Že se to dělá pro lidi, aby nebyla preferovaná automobilová doprava. Preference lidí před auty. Ale ještě mi nikdo nevysvětlil, proč si ta nezodpovědná auta jezdí sama po městě? On je neřídí člověk? Není to náhodou preference určité části lidí před jinou částí?
Grosssák
250 míst?
Jestli ono to nebylo náhodou tak, že někdo chtěl postavit 250 semaforů, tak se hledalo a hledalo, až se našlo, kam s nimi... To bude zakázka pod heslem: dáme lidi do klece. Co na tom, že se zapomenou rozhlížet, protože všude na ně bude svítit návěstidlo? Co na tom, že to bude všechny zdržovat a to hlavně v noci, protože semafory přece musí běžet bezdůvodně pořád... Neříkám, že nejsou místa, kde je semafor opravdu potřeba, ale tohle je ŠPATNĚ.
marzena
Re: 250 míst?
presne tak.. at radsi zacnou fizlove neco delat a davaji ostre pokuty za nedani prednosti chodci na prechodu a soucasne pokuty chodcum za prechazeni na cervenou a mimo prechod.. myslim, ze by to melo mnohem vetsi efekt, nez megalomanska stavba semaforu na mistech, kde je stejne budou chodci vetsinu casu ignorovat a chodit na cervenou..
TomášM
Semafory nechybí
naopak. Jezdím denně po Praze už několik let a nemohl jsem si nevšimnout, že když někde semafory nejdou, tak je celková situace v širém okolí daleko lepší než když jdou....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.