Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

C: nejdůležitější mercedes se za svaly nestydí

Časy se mění. Doby, kdy mercedesy slušely nejvíce pánům od padesátky výše, jsou minulostí. Auta s hvězdou na kapotě dnes srší dynamikou a moderními technologiemi. Filozofii mění od nynějška také řada C. Umírněný konkurent BMW řady 3, Audi A4 a lexusů ukazuje drápy a chce sportovat. Premiéra se plánuje do Ženevy začátkem března.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Meck IV.

krááása

takovou káru bych si nechal líbit!!!:-);-):-P

0/0
23.1.2007 19:24

PetaP

lepší průměr

Hmmm, sice nic extra, ale dá se na to dívat R^

0/0
23.1.2007 14:40

uran235

je fakt peknej

0/0
22.1.2007 20:32

R....

Rozporuplné

Myslím ze je to pekny a technicky naslaply auto, ale nektere detaily se moc nepovedly. Je pravda, ze predni svetla jsou jak z astry predesle generace a ten volant je tedy extremne odpudivy... Celkove hezky, ale zadnej odvaz. V e skutecnosti snad bude vypadat mnohem lip...

0/0
22.1.2007 14:29

gagaryn

***oo

Mě se líbí R^ celá Helena Vondráčková.

0/0
22.1.2007 13:31

LemonX

NEMUZU SI POMOCT

Nemůžu si pomoct, ale přední světla jsou jako když je vytrhnou z Opel Astra G, a zadní zase jak ze starého Audi A4.:-©:-©

0/0
22.1.2007 13:06

bohuš

meďák

nevypadá to úplně blbě, ale že by to byla nějaká pecka? Jestli chtěli zavařit bavorákům a audinám, tak to se myslím moc nepovedlo, ale uvidíme, třeba to konzervativní zákazníci ocení. Ale já mám pocit, že by to zase slušelo lidem nad 50 let, jakkoli se v článku tvrdí opak.:-/

0/0
22.1.2007 12:37

v

hmm

mně se ten design líbí. ale ten vnitřek mi přijde nějakej nemastnej neslanej. navíc středovej tunel je částečně podobnej opelu, alespoň podle mě

0/0
22.1.2007 11:50

FastDriver

Na mergla to nevypadá zle

jenže když to bude v nějaké slušné konfiguraci s 6-válcem a v kůži bude to stát tak 1.5 míče a to je docela dost. Navíc v poslední době problémy s kvalitou...no nevím nevím...

0/0
22.1.2007 10:11

bullshit

Re: Na mergla to nevypadá zle

to doufam páč kára pod mega a půl neni kára...R^

0/0
22.1.2007 10:55

kuk

Re: Re: Na mergla to nevypadá zle

Tak mi rekni do voci, ze tvoje felda neni kara! ;-€

0/0
22.1.2007 11:21

bullshit

Re: Re: Re: Na mergla to nevypadá zle

lehni a neštěkej ;-)

0/0
22.1.2007 13:55

Blondýn

Re: Re: Na mergla to nevypadá zle

Co děláš dneska večer? V

0/0
22.1.2007 12:42

Hondzik

Re: Re: Na mergla to nevypadá zle

zejo? BMW 3 za 1499999 neni kara:) ;-D

0/0
22.1.2007 13:44

Mike

A4

No tak ta nova C-klasse nevypada nejhur, ale myslim, ze kdo se bude smat naposled, tak to bude Audi s novou A4. Trojkove BMW je vzhledove dosti odpudive, i kdyz jizdni vlastnosti ma vyborne. C vypada lepe, ale Mercedes si z nejakeho zahadneho duvodu neuvedomil, ze mu ujel vlak a lidi uz nejsou ochotni platit vice jen kvuli znaku na kapote, kdyz kvalita pokulhava za konkurenci. Taky ze prodeje jsou rok od roku horsi. Takze Audi staci v podstate drzet svuj standard, tj. vyborna kvalita zpracovani a nadcasovy design a ma asi vyhrano.

0/0
22.1.2007 9:08

Mak1

Re: A4

Nadčasový design ? Mně příjde A4 nudná. A3 i A6 jsou designově o dost lepší

0/0
22.1.2007 10:54

Mike

Re: Re: A4

to je asi pravda, ale ja mluvim o nove A4 a co sem zatim videl spy photos, tak jestli to neposerou manažeři, tak designově to bude lahůdka

0/0
22.1.2007 13:53

Baden.Baden@seznam.cz

Pekny, ale asi zase jeste poruchovejsi nez predchudci...

Jsem taky dost konzervativni, ale co se tyce designu, tak ujel 3er  nebo A4 dost daleko... Bohuzel sdilim stejny nazor o spolehlivosti s kolegou a pristup fesaku z Chodova snad ani nepopisuji neb jsem stara skola a sproste mluvit se nema...

0/0
21.1.2007 23:51

ygg

Jsem...

fakt takový zaprděný konzervativec, nebo je tohle, pobně jako nové bavoráky, z hlediska vnějšího designu krok .. ne zpátky, ale do pr.ele?????

Mně se stávající C líbí o moc víc, stejně jako tomu bylo u předchozích modelů BMW. A když už jsme u toho, je tu někdo, komu se třeba líbí víc nová Fabia a Octávia než ty původní modely? Myslím pouze vnějšek..unitř je třeba O II fakt někde jinde než O I.

0/0
21.1.2007 23:37

syselpolni

Re: Jsem...

Já bych to řekl asi takto: není to tak hrozné jako u 3ky BMW, to opravdu vypadá jako by bylo navrženo v Korei. Ale chce to vidět naživo. Mě se nelíbí třeba ty obrovské blinkry v zrcátkách a zrcátka vůbec, na druhou stranu by jejich odlehčení asi špatně ladilo s kastlí,která je proti odcházejícímu modelu mohutnější (což se mě líbí). Interiér mě také moc nesedne, kde je doba ladných křivek kde palubní deska přechází plynule do středového panelu. Toto je jak nějaká plastová skládačka. Volant je také hrozný.

0/0
21.1.2007 23:54

Drussbarb

Re: Jsem...

No v případě Mercedesu máš asi pravdu ... :-/

0/0
22.1.2007 10:55

Petr

Poruchovost

Měl jsem poslední céčko, 2x do měsíce bylo v opravě, mercedes mi po 2 letech vrátil peníze s podmínkou koupě nového vozu, po roce jsem prodal do 3A, desítky oprav, aroganci a lidskou blbost zde nebudu popisovat, Mercedesa už nechci!!!

0/0
21.1.2007 23:31

syselpolni

Re: Poruchovost

Já mám na céčku aktuálně 130tisíc a do servisu jezdím jen na pravidelné prohlídky (220CDI). Auto používám denně, projeto má polovinu Evropy. Jediná oprava byla po 65ti tisících km přední náprava, která ale trpí u všech novějších aut s těžkým dieselovým motorem. Kdybych měl dát na to co se o Mercedesech dozvím na diskuzích tak bych si jej nikdy nekoupil, zkušenosti lidí jsou rozdílné, ale to Tě může potkat u každé značky. Mě třeba nesmí do domu Subaru a jaká je to pro spoustu lidí modla.

0/0
21.1.2007 23:42

Hondzik

Re: Re: Poruchovost

kazdy ma svou zkusenost...ale pokud musis delat u mercedesu opravu predni napravy, kvuli tomu ze naftovy motor je tezky...tak trochu konstrukteri zaspali...a kdyz je to auto za mega a vic...tak to trochu vypovida.......

0/0
22.1.2007 8:07

cihon

Re: Re: Re: Poruchovost

nesmis si kupovat mercedesy okrove barvy dovezene ze SRN za uzasnou cenu a s garantovanymi jen 300 tisici km na tachometru (rozumej pouzity taxik). To by jiny auto uz nejezdilo. Myslim ze MB si z jedne zeme o velikosti jednoho vetsiho cinskyho mesta vrasky nemusi delat.

0/0
22.1.2007 9:37

spartaman

Re: Re: Re: Re: Poruchovost

Jestli se nepletu, tak v SRN mají taxi vozy barvu slonové kosti.

0/0
22.1.2007 9:52

v

Re: Re: Re: Re: Re: Poruchovost

to on myslel obrazne.

0/0
22.1.2007 11:46

Hondzik

Re: Re: Re: Re: Poruchovost

;-D;-D no jo no, kdyz ja jsem toho medaka musel mit a ze ma 300t na tachometru? nevadi stocim si to na 100t a bude jako novy:).....no a jak mluvis o tom taxiku....to je jeden z duvodu proc se mi MB nelibi...proste taxi auto nic vic nic min...jedte do Vidne a uvidite same ecka...fuj...proste jak v praze passati....ikdyz v te Vidni je to jeste horsi.....jinak ja jsem na jine auta...supra, evo( mnam---v garazi), skyline...uz aby byl...me moc nezajima pohodli a luxus...alke techniku co je pod kapotou( aniz bych chtel hanit MB a jeho techniku) ale vem si AMG ja evo dame nejakou trasu ...a....nemam auto k cestovani, na dov....nepotrebuju...ja mam auta rad z lasky, k odpocinku....a nedela mi problemy jezdit do firmy vlakem, kdyz neco potzrebuju tak si vezmu naky ochcavku co mam pro obchodniky...

0/0
22.1.2007 13:52

Hondzik

Re: Re: Re: Re: Re: Poruchovost

sorry za chyby ale nejak nekontroluju co pisu.:))

0/0
22.1.2007 13:54

m123m

Re: Re: Poruchovost

Mám třetí E za sebou, jezdím denně, neměl jsem žádný problém, absolvuji jen pravidelné prohlídky. Teď mi zdarma již po záruce vyměnili kulové čepy na přední nápravě aniž bych měl problémy. Jinak nové C, elegantní klasika. 

0/0
22.1.2007 13:22

plexis

Re: Poruchovost

ja mam cecko porad, do servisu jezdim tak maximalne na pravidelnou prohlidku a vymenu pneu...a jezdi uzasne

0/0
22.1.2007 9:26

cihon

Re: Poruchovost

jen estli nekecas.:-©

0/0
22.1.2007 9:33

Balvann

no

3er bude mít problém. A to znamená akce,akce,sleva:-)

0/0
21.1.2007 22:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.