- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není lepsi auto než americký, dost místa pro rodinu, 300 koní, ne ty krabičky od sardinek, kde střešní box by měl bejt v základu, aby se tam něco vešlo, pro mě za mě ať nikdo neopravuje silnice, neodklízí sníh, jedu furt, jinak americký automobilky do toho dost šlapou,proto se EU schovává za cla a poplatky.A tohle bude bomba jako třeba nová cCorvetta nebo Escalade.
My, co máme koule vlastní, nepotřebujem auto s koulema
Ale jinak máš recht, jsou to pěkný kousky.
Je to americký auto takže umí jezdit jenom rovně. To na obrázku 9 je kufr nebo motor? Nebo obojí zároveň? A jestli motor, tak co to je za kapotu? To je ten motor tak mizernej, že ho musej schovávat? Potom interiér. Proč maj sedadla v sobě díry? Že by příprava na multifunkční WC? 4bodový pásy sou sice hezký, ale moc to nezachraňujou. To, že sou sedadla v zadní řadě plochý jako ve vlaku 3. třídy sem eště sto přehlídnout, ale že ve předu nemaj sedadla ABSOLUTNĚ žádný boční vedení a navíc to vypadá, že budou pěkně tvrdý a nepohodlný díky těm díram tam, co vypadaj jako z kovu, takže to navíc bude eště studit... Hlavový opěrky mi přijdou originálně vymyšlený, ale na kolik budou držet na místě a neviklat se, toť otázka... Hranatej volant je asi o vkusu, ale nevim jak se s tim teda bude větším lidem zatáčet, aniž by si nedrhli o kolena. Ty dva titěrný budíky, co se krčí za volantem vypadaj jak ladící stupnice na starym ruskym rádiu.
Dále nevidim ŽÁDNÝ jiný vybavení, co třeba to blbý rádio, ovládání ventilace nebo páčka ovádání stíračů. (Jestli je to vůbec má). No a to sem eště neviděl cenovku... Takže nic moc podle mě...
Predevcirem jsem mel na sluzebni ceste pronajmuty z pujcovny Ford Mondeo 2.0i (dosud posledni model), uz dlouho jsem nejel v takove plecce (r.v.2006, najeto jen 5900km)...vibrace predni kapoty, nedrzelo vnitrni zrcatko, mizerna svetla, mizerne brzdy, mizerny tah a hlucny motor, mizerne a nejiste vedeni vozu, katastrofalni ovladani prevodovky, naklaneni, houpani pri brzdeni, uz chapu proc Ford krachuje, fakt v dnesnim svete konkurence neni pro takovou zcela zbytecnou znacku misto
Je Ford a Ford - americký Ford vyrábí trošku něco jiného
Feraille Ordinaire à Réparation Difficille...cesky Obycejny Srot s Tezkymi Opravami
a co dneska ve vybave neni nachylny k poruchám? nepište prosím Š.Octavia nebo Fabia v těžkým základu
kráása krááása .. stejně jako Ford Mustang a Ford Shelby
Neřekl bych, výše zmíněné jsou mnohem pěknější.