- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cau mam 1.6Mpi rv.1999.Vybava 2x airback,abs,okna v el,posilovac,klima,elektony 14 origo.skoda,kuze volant,rad.paka a rucka,alarm,central.Jestli tady nekdo pise,ze se nada koupit slusne auto s vybavou aza75tis.kc,tak pekne keca.Mam ji 3mes.provedeni sport-line.
nemusiš ji pak odvažet do šrotu.
rozpada se sama. horši auto sem ješte neviděl fakt HNUS
Po větším dešti mám v dolní časti vlhké čalounění dveří. Škoda Felicia, nemohu přijít na to kudy tam může zatékat.
Zkuste zkontrolovat těsnost lišt, které "utírají" při stahování skla.
Druhá možnost, když prší s větrem takřka "vodorovně", je nad prahem, případně pod plastovým krytem prahu. To by se vám mohlo stát třeba i v myčce u bočních trysek.
to chce každý rok pěkně vystříkat dutiny - vazelínaA00,trafo olej,tech. benzín,tlak 6-8atp ačudí se i z popelníku sice cca 3 dni po vystříkání šmudí, ale bez koroze. mám fildu z roku 1996 a netknutá !!!!!!
Mám Felicii 1.3 z roku 1997 garážovanou a rezne mi jak blázen. První začali reznout zadní pátý dveře v roku 2000, potom prahy a blatníky 2001 vejfuk šel po čtyřech letech. K autu se chovám celkem dobře, ale ta rez mě dostala. Nejsem závodník, nejsem dýler a ročně najezdím 10 tisíc.
Nevěděl sem že se musí všechno natírat vazelínou jak tady hodně lidí píše, neni to ani v manuálu od výrobce.. Jinak jsem spokojenej až na tu rez.
je posledni dobrou skodovkou ve sve tride.
prosím. Přemýšlím nad svým prvním autem a vidím to na Mazdu 323 1.5, 90 koní. Najeto 210k km. Za 30-35k. Je to moc velká blbost?Uvítám i veselé a vtipné příspěvky
Japoncem nikdy nic nezkazíě. Bohužel jsi neuvedl rok výroby, takže těžko soudit. Jinak připrav se na dražší servis i díly, pokud však máš známého "garážistu", asi nebudeš mít problém. Bál bych se těch najetých km, to je pro tento motor již opravdu hodně. Záleží na stavu auta a jeho údržbě, jinak jako první káru proč ne...
I ten nejobyčejnější logan je proti favoritu 1 a 2 superluxusní bezpečný vozítko.
kupil jsem za v NL za 500e. Jak kerisi rikal: nez se zahreje-prazdna nadrz. Jinak, ted v zime po meste 10l. Dalnice 7.7l. Podvozek=hruza, mel jsem kdysi Golfa 88 1.6 nafta, jine kafe. Podvozek nesrovnatelny.
Jinak chci rict, ze je to pekna kuwa, ale za ty prachy ji podrzim, nez zjistim co bych chtel. Poradte dizla do 150tis.
S Feliciji jezdim 2500-3000 km mesicne. Spousta lidi ji tady kritizuje, ale podle mne je to neznicitelne auto. Jako sluzebni na jezdeni po ruznych okreskach myslim dokonale.1,3MPi je ale opravdu spatne vyreseny motor. Nema vubec silu a predjizdet se s nim da jedine tehdy, kdyz je uz auto opravdu dost rozjete a ma tak 3tis otacek. Jinak hluk v interieru a koroze uz k tomuto auto docela patri. Ale docela chapu logiku vyrobcu. Prece nebudou delat v dnesni dobe auto, ktere vydrzi 30 let Felicije ma sice spoustu nedostatku, ale co by jste za ty prachy chteli...
S poslední větou nesouhlasím. Vzhledem k použité technologii (která je koncepčně prakticky shodná s Fáčkem) se jedná o suverénně nejdražší auto ve své kvalitativní třídě...
Ale když to někdo chce kupovat, proč ne... má to přece "levný náhradní díly"