Diskuze
Ministr navrhuje povinné zimní pneumatiky na sněhu
Děkujeme za pochopení.
NI
NAŘÍDIT
to vlastně nejde,protože by se provalilo, že neexsistuje zimní pneu na kamion,přesto že se s tím neustále argumentuje a hází odpovědnost ze silničářů na kamionáky.
NI
Pořád
by někdo něco nařizoval, to je svoboda??? Samozřejmě ,že jsou zimní pneu lepší,ale každý má mít možnost volby. A co kdyby někdo kontroloval,jak se využívají prostředky ,vynaložené na ůdržbu silnic ?
Lékař pensista
Moc rozumná slova to nejsou
My důchodci na to nemáme...
Maminka když spadla a poškjodila si tepnu, tak prý at přijede autostopem..
No na delší trasy by každý měl zvážit sám..
Mr. Dance
Re: Moc rozumná slova to nejsou
Teda jestli jste lékař a nemáte v důchodu ani 4 000 Kč na zimní pneu (který vám vydrží několik zim), tak jste musel být asi hodně levej.
BIB
Hmmm
Konečně trochu rozumná slova z ministerstva dopravy. Používání zimních pneumatik je jednoznačně plus pro všechny, kteří si cení svůj život nad pár korun. Nicméně autorovi článku bych jen doporučil, aby si prostudoval problematiku, než se začne neodborně vyjadřovat. Zimní pneumatiky pro kamiony extistují (vyjma návěsů) a existují i modely, které jsou určené pro středoevropské klimatické podmínky. Jinak pneu speciálně pro skandinávské země existují. A označení "m+s" je jediný ujednocený znak zimních pneu - výjmkou jso pneu off-road a nákladní pneu, kde se tyto značky bohužel objevují i na letních typech. Prostě výjmka potvrzující pravidlo. Ale takhle to dopadá, když o pneumatikách píší amatéři, jako je autor článku....
ttrapl
Policie
A co takhle po napadnutí sněhu si stoupnout ke kopci a sledovat které auto má problémy kvůli špatným gumám a rovnou je odstavovat jako momentálně nezpůsobilá k provozu + nějaká pokutka za ohrožování okolí.
I letňáky můžou být v kalamitě OK, když na ně hodíte řetězy
Andee
Cena
Nejvíc se mi líbí borci, co brečí kvůli penězům. Ale pokud ojíždím pneumatiky, tak mě to na osobáku přece stojí zhruba desetník na kilometr a je jedno, jestli jedu letní nebo zimní, ne? Takže ve finále to vyjde úplně nastejno. Životnost pneu je cca 50 tisíc km (podle auta, kvality atd.), ale hlavně TŘI roky, pak směs zestárne a už nemaj takový vlastnosti. Takže si při průměrných 30000 km koupím od každých jednu sadu a akorát to na ty tři roky vyjde... co řešíte, šetřílci???
ttrapl
Re: Cena
O peníze nejde, jde o to striktní zavádění příkazů a omezení řešících každý prd.
Kam by pan ministr zařadil tzv "univerzální" pneumatiky?
ttrapl
Osobáky
Proč se tak řeší zimní gumy u osobních aut, když naprostou
většinu problémů na sněhu tenhle týden zavinily kamiony???
- zablokované dálnice a hlavní silnice v kopcích, zablokované dálnice a hlavní silnice po nehodách, jediný smrťák ve středu...
praptak
zimní pneumatiky
Jedině dobře, rozumný nápad. Když už si někdo pořídí vůz, musí mít na jeho provoz a počítat s vícenáklady. Pro bezpečnost je to plus, na tu by měl myslet každý v prvé řadě.
iuos
hmm
a příští rok se bude muset předělávat každý auto na ABS... to je taky bezpečnější
vandit
popelnice na silnici
Když má někdo auto, jehož hodnota se zdvojnásobí po natankování plné nádrže, a jezdí jen občas, nelze po něm chtít zimní gumy,“ míní Špička.
TIHLE NEMAJI NA SILNICI CO DELAT V DNESNIM PROVOZU A PRI TAKOVYCH PODMINKACH
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Prodej RD 4+1 279 m2, pozemek 1525 m2, obec Nové Sady, okres Vyškov
Nové Sady, okres Vyškov
4 500 000 Kč