Diskuze

Crashtesty: Čína má první pětihvězdičkové auto

Stále ještě vysmívané čínské automobilky se činí a dohánějí ztrátu na zavedené světové značky mílovými kroky. O design se jim starají renomovaná italská studia a Čína už má ale i první auto, které nabízí posádce pětihvězdičkové bezpečí. Je to Toyota Crown.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cerna

9. 2. 2007 13:11
krava

;-Dbez do prdele

0 0
možnosti

klm

31. 1. 2007 10:30
evropska produkce

1/ test provedla C-NCAP, coz nema s Euro-NCAP nic spolecneho, krom okopirovane nazvu (viz. zcela jine pozadavky legislativy v US-trzich a v Evrope) =>> je nezbytne nutne znat pozadavky C(-insky)-NCAP, abych mohl porovnavat

2/ kdo kdy byl v Cine nebo cinskem autosalonu, vi jak jejich skutecna produkce vypada (paklize mu vubec slicne hostesky dovoli do auta nasednout)

3/ de fakto se jedna o "badge-produkt" od Toyoty, kde krom par pozmenenych detailu, se neustale jedna pouze o licencni vyrobu => zase jen kopie

=>> neznamena to Cinu jako soupere nejak podcenovat, ale jejich boj jiz z jejich mentalni podstaty neni pro zbytek sveta vzdy rovny, navic silna regulace a podpaora statu jej cini jiz dopredu nerovnym, presto ve svych 30-ti letech mohu s klidem vizionarskym pohledem rici, pote co jsem zhledl jejich produkty, ze svuj zivot v jeste v klidu dojezdim v "evropske produkci";) ...budu-li chtit menit, je tu jeste velky zastup japonskych znacek, cena neni vse

0 0
možnosti
AZ4K

30. 1. 2007 18:22
Nepodceňujte čínu

Pokud někdo tvrdí jak je čína zaostalá a neschopná, tak se šeredně plete.

Ano, produkují samozřejmě i spousty produktů "na jedno použití" ale důvodem není jejich neschopnost, ale spíš jednoznačná orientace na výslednou cenu. Sám dovážím zboží z číny a tak to vidím.

Můžu říct že např. v elektronice dělají už dnes takové parádičky, že byste nevěřili. A nejsou to kopie vymakaných evropských či amerických značek ale vlastní produkty.

Až číňané začnou kromě levné noname výroby prosazovat vlastní značky včetně celosvětové distribuce, tak půjdou naše dnešní hogofogo značkové koncerny těžce do kytek.

Jojo, dnešní čína je podobná japonsku na začátku poválečného vzestupu, jenže globalizace, internet a celosvětová doprava zboží jim hrají do karet.

0 0
možnosti
AZ4K

30. 1. 2007 18:27
Re: Nepodceňujte čínu

A abych nezapomněl, mají obrovskou výhodu že nemusí daněmi živit všechny ty naše obrovské sociální vymoženosti, nesmyslné regulace a nařízení které jen živí armády úředníků, kontrolorů a kdovíjakých dalších neproduktivních sil.

Zastavit je může snad jedině islám, ale to je snad ještě horší představa...

0 0
možnosti
RB

roba21

29. 1. 2007 21:33
Čína???

Autor spadl z nějaké vyské višně nebo co? Toyota je snad japonská ne? To je jedno že mají montážní závod někde v Číně. To je jako tvrdit, že Škodovky montované v Číně jsou čínské automobily.... ach jo... hlavně že je seznace. :-P

0 0
možnosti

QT

29. 1. 2007 23:52
Re: Čína???

Buď v klidu, holt otestovali auto japonské automobilky vyrobené v Číně v Čínském institutu (jestli kopíruje kvalitu od evropských vzorů stejně jako jejich automobilky, tak má tak 2 hvězdičky), Toyota jistě dodržuje japonské i čínské zásady corporate governance, takže nemá smysl do výsledků rýpat :-) a iDnes to převzal jako testy NCAP. Kdo věří jejich pěti hvězdičkám je stejný typ člověk jako si kupují nůž testovaný ve "švýcarském institutu", tažek to jen vylepšuje lidský genofond.

0 0
možnosti

position

29. 1. 2007 17:18
1

to je prca.....skoda ceka ca. 15 let na 5 hvezdicek a cinani je maj za par let....tak co skodovkari?:)..ale jinak china auto...e e jen  na smrtelny posteli.

0 0
možnosti

hives

29. 1. 2007 18:05
Re: 1

Populisticky clanek napsany presne pro tydyty jako ty. Bingo, chytil ses a muzes mit radost jak jsi to zas Skodovce nandal.

0 0
možnosti

marconi

29. 1. 2007 16:04
hloupost nebo nadutost?

Čím to je že tady všichni považujete Čínu za zaostalou zemi?Určitě tam většina lidí žije zaostale,ale vzhledem k počtu obyvatel ten zbytek vydá za celou Evropu.Navíc byli kulturní zemí už tisíce let před Kristem.Prostě se jenom rozvíjeli více kulturně než technicky.A teď k těm autům:know how,továrna a výchova vlastních inženýrů se dá koupit a tím ušetřit desítky let ve vývoji.Jak dlouho asi potrvá než se naše společnost zkulturní?Je to marné,ale technický vývoj lze podstatně urychlit,viz Škoda pod vedením VW.Tak se raději vzdělávejte ať vás pak nezaskočí vzdělaní "venkované".:-)

0 0
možnosti
ZW

cassul

29. 1. 2007 16:58
Re: hloupost nebo nadutost?

Zjistěte si, kolik ročně zakládají v číně celých univerzit. Za deset let budou mít miliony čerstvých mladých inženýrů a vědců, ochotných a schopných makat. Doslova. Desítky milionů levných dělníků už mají...

0 0
možnosti

cassul

29. 1. 2007 15:01
Taky se to naučí

Před čtyřiceti lety měli hladomor, před dveceti lety vyráběli možná bicykly, teď vyrábějí nejvíc motorek na světě, podstatnou část světoveho textilu, elektroniky a učí se vyrábět auta. A učí se rychle, zatím sice kradou nápady, ale tak začínají všichni, viz průmyslová revoluce v Evropě, Japonsko po 2.světové. Za dalších třicet, čtyřicet let si z nás udělají skanzen, když půjde dobře (pro nás).

0 0
možnosti

Mic

29. 1. 2007 15:08
Re: Taky se to naučí

Obavam se ze mas pravdu, Cina za chvilku bude drzet v opratich svetovou ekonomiku...leda ze by tam padl komunismus. ale to by pak byl takovy hokej ze snad to radeji ani nezazit

0 0
možnosti
TM

TomášM

29. 1. 2007 13:27
Hvězdičky jsou irelevantní

protože

a) nejsou podle nich souměřitelné všechny modely zároveň. Má jich být 30 a aby se dala porovnat škoda 120 s kamionem. I ty do sebe totiž můžou narazit, ne jen auta stejné třídy

b)jsou udělovány a naopak brány za nesmysly, například kontrolky na palubní desce

c)mají nízkou vypovídající hodnotu. Když má 10 000 aut 4* a 10 000 aut 5* jak si mám vybrat to bezpečnější?

0 0
možnosti

a nebo tak

29. 1. 2007 13:48
Re: Hvězdičky jsou irelevantní

pokud se celne srazi cokoliv s kamionem, dopadne to vzdycky stejne, at uz mas hvezdicek kolik chces. kamion bude mit pomuchlanych par plechu, a to druhe auto bude ponekud vice siroke, a hlavne velmi placate ;-D

0 0
možnosti

M

29. 1. 2007 12:18
Cina.

Skoda. Te miliarde kobylek by myslim prospelo, kdyby tu jejich populacni explozi prirozenym zpusobem zbrzdilo par chybejicich hvezdicek... Hlavne, ze by jim zustaly ty rude.

Je to cynicke? Ano a nestydim se za to, protoze na politicky korektni a pseudohumanni kecy se&u.

0 0
možnosti

ViKo

29. 1. 2007 12:25
Re: Cina.

R^great :o)

0 0
možnosti
VB

svazak1

29. 1. 2007 10:40
...

Sem se podival na ty cinske stranky z vysledkama CNCAP a musim rict ze dat odkaz na kompletne cinskou stranku to muze udelat jen nekdo z Idnesu... Schvalne si poctete...

0 0
možnosti
LP

feihong

29. 1. 2007 11:56
Re: ...

Ni bu hui zhongwen ma?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!