Diskuze
Crashtesty: Čína má první pětihvězdičkové auto
Děkujeme za pochopení.
klm
evropska produkce
1/ test provedla C-NCAP, coz nema s Euro-NCAP nic spolecneho, krom okopirovane nazvu (viz. zcela jine pozadavky legislativy v US-trzich a v Evrope) =>> je nezbytne nutne znat pozadavky C(-insky)-NCAP, abych mohl porovnavat
2/ kdo kdy byl v Cine nebo cinskem autosalonu, vi jak jejich skutecna produkce vypada (paklize mu vubec slicne hostesky dovoli do auta nasednout)
3/ de fakto se jedna o "badge-produkt" od Toyoty, kde krom par pozmenenych detailu, se neustale jedna pouze o licencni vyrobu => zase jen kopie
=>> neznamena to Cinu jako soupere nejak podcenovat, ale jejich boj jiz z jejich mentalni podstaty neni pro zbytek sveta vzdy rovny, navic silna regulace a podpaora statu jej cini jiz dopredu nerovnym, presto ve svych 30-ti letech mohu s klidem vizionarskym pohledem rici, pote co jsem zhledl jejich produkty, ze svuj zivot v jeste v klidu dojezdim v "evropske produkci";) ...budu-li chtit menit, je tu jeste velky zastup japonskych znacek, cena neni vse
Já
Nepodceňujte čínu
Pokud někdo tvrdí jak je čína zaostalá a neschopná, tak se šeredně plete.
Ano, produkují samozřejmě i spousty produktů "na jedno použití" ale důvodem není jejich neschopnost, ale spíš jednoznačná orientace na výslednou cenu. Sám dovážím zboží z číny a tak to vidím.
Můžu říct že např. v elektronice dělají už dnes takové parádičky, že byste nevěřili. A nejsou to kopie vymakaných evropských či amerických značek ale vlastní produkty.
Až číňané začnou kromě levné noname výroby prosazovat vlastní značky včetně celosvětové distribuce, tak půjdou naše dnešní hogofogo značkové koncerny těžce do kytek.
Jojo, dnešní čína je podobná japonsku na začátku poválečného vzestupu, jenže globalizace, internet a celosvětová doprava zboží jim hrají do karet.
Já
Re: Nepodceňujte čínu
A abych nezapomněl, mají obrovskou výhodu že nemusí daněmi živit všechny ty naše obrovské sociální vymoženosti, nesmyslné regulace a nařízení které jen živí armády úředníků, kontrolorů a kdovíjakých dalších neproduktivních sil.
Zastavit je může snad jedině islám, ale to je snad ještě horší představa...
roba21
Čína???
Autor spadl z nějaké vyské višně nebo co? Toyota je snad japonská ne? To je jedno že mají montážní závod někde v Číně. To je jako tvrdit, že Škodovky montované v Číně jsou čínské automobily.... ach jo... hlavně že je seznace.
QT
Re: Čína???
Buď v klidu, holt otestovali auto japonské automobilky vyrobené v Číně v Čínském institutu (jestli kopíruje kvalitu od evropských vzorů stejně jako jejich automobilky, tak má tak 2 hvězdičky), Toyota jistě dodržuje japonské i čínské zásady corporate governance, takže nemá smysl do výsledků rýpat :-) a iDnes to převzal jako testy NCAP. Kdo věří jejich pěti hvězdičkám je stejný typ člověk jako si kupují nůž testovaný ve "švýcarském institutu", tažek to jen vylepšuje lidský genofond.
position
1
to je prca.....skoda ceka ca. 15 let na 5 hvezdicek a cinani je maj za par let....tak co skodovkari?:)..ale jinak china auto...e e jen na smrtelny posteli.
hives
Re: 1
Populisticky clanek napsany presne pro tydyty jako ty. Bingo, chytil ses a muzes mit radost jak jsi to zas Skodovce nandal.
marconi
hloupost nebo nadutost?
Čím to je že tady všichni považujete Čínu za zaostalou zemi?Určitě tam většina lidí žije zaostale,ale vzhledem k počtu obyvatel ten zbytek vydá za celou Evropu.Navíc byli kulturní zemí už tisíce let před Kristem.Prostě se jenom rozvíjeli více kulturně než technicky.A teď k těm autům:know how,továrna a výchova vlastních inženýrů se dá koupit a tím ušetřit desítky let ve vývoji.Jak dlouho asi potrvá než se naše společnost zkulturní?Je to marné,ale technický vývoj lze podstatně urychlit,viz Škoda pod vedením VW.Tak se raději vzdělávejte ať vás pak nezaskočí vzdělaní "venkované".
cassul
Re: hloupost nebo nadutost?
Zjistěte si, kolik ročně zakládají v číně celých univerzit. Za deset let budou mít miliony čerstvých mladých inženýrů a vědců, ochotných a schopných makat. Doslova. Desítky milionů levných dělníků už mají...
cassul
Taky se to naučí
Před čtyřiceti lety měli hladomor, před dveceti lety vyráběli možná bicykly, teď vyrábějí nejvíc motorek na světě, podstatnou část světoveho textilu, elektroniky a učí se vyrábět auta. A učí se rychle, zatím sice kradou nápady, ale tak začínají všichni, viz průmyslová revoluce v Evropě, Japonsko po 2.světové. Za dalších třicet, čtyřicet let si z nás udělají skanzen, když půjde dobře (pro nás).
Mic
Re: Taky se to naučí
Obavam se ze mas pravdu, Cina za chvilku bude drzet v opratich svetovou ekonomiku...leda ze by tam padl komunismus. ale to by pak byl takovy hokej ze snad to radeji ani nezazit
TomášM
Hvězdičky jsou irelevantní
protože
a) nejsou podle nich souměřitelné všechny modely zároveň. Má jich být 30 a aby se dala porovnat škoda 120 s kamionem. I ty do sebe totiž můžou narazit, ne jen auta stejné třídy
b)jsou udělovány a naopak brány za nesmysly, například kontrolky na palubní desce
c)mají nízkou vypovídající hodnotu. Když má 10 000 aut 4* a 10 000 aut 5* jak si mám vybrat to bezpečnější?
a nebo tak
Re: Hvězdičky jsou irelevantní
pokud se celne srazi cokoliv s kamionem, dopadne to vzdycky stejne, at uz mas hvezdicek kolik chces. kamion bude mit pomuchlanych par plechu, a to druhe auto bude ponekud vice siroke, a hlavne velmi placate
M
Cina.
Skoda. Te miliarde kobylek by myslim prospelo, kdyby tu jejich populacni explozi prirozenym zpusobem zbrzdilo par chybejicich hvezdicek... Hlavne, ze by jim zustaly ty rude.
Je to cynicke? Ano a nestydim se za to, protoze na politicky korektni a pseudohumanni kecy se&u.
svazak1
...
Sem se podival na ty cinske stranky z vysledkama CNCAP a musim rict ze dat odkaz na kompletne cinskou stranku to muze udelat jen nekdo z Idnesu... Schvalne si poctete...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...