Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Crashtesty: Čína má první pětihvězdičkové auto

Stále ještě vysmívané čínské automobilky se činí a dohánějí ztrátu na zavedené světové značky mílovými kroky. O design se jim starají renomovaná italská studia a Čína už má ale i první auto, které nabízí posádce pětihvězdičkové bezpečí. Je to Toyota Crown.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cerna

krava

;-Dbez do prdele

0/0
9.2.2007 13:11

klm

evropska produkce

1/ test provedla C-NCAP, coz nema s Euro-NCAP nic spolecneho, krom okopirovane nazvu (viz. zcela jine pozadavky legislativy v US-trzich a v Evrope) =>> je nezbytne nutne znat pozadavky C(-insky)-NCAP, abych mohl porovnavat

2/ kdo kdy byl v Cine nebo cinskem autosalonu, vi jak jejich skutecna produkce vypada (paklize mu vubec slicne hostesky dovoli do auta nasednout)

3/ de fakto se jedna o "badge-produkt" od Toyoty, kde krom par pozmenenych detailu, se neustale jedna pouze o licencni vyrobu => zase jen kopie

=>> neznamena to Cinu jako soupere nejak podcenovat, ale jejich boj jiz z jejich mentalni podstaty neni pro zbytek sveta vzdy rovny, navic silna regulace a podpaora statu jej cini jiz dopredu nerovnym, presto ve svych 30-ti letech mohu s klidem vizionarskym pohledem rici, pote co jsem zhledl jejich produkty, ze svuj zivot v jeste v klidu dojezdim v "evropske produkci";) ...budu-li chtit menit, je tu jeste velky zastup japonskych znacek, cena neni vse

0/0
31.1.2007 10:30

Nepodceňujte čínu

Pokud někdo tvrdí jak je čína zaostalá a neschopná, tak se šeredně plete.

Ano, produkují samozřejmě i spousty produktů "na jedno použití" ale důvodem není jejich neschopnost, ale spíš jednoznačná orientace na výslednou cenu. Sám dovážím zboží z číny a tak to vidím.

Můžu říct že např. v elektronice dělají už dnes takové parádičky, že byste nevěřili. A nejsou to kopie vymakaných evropských či amerických značek ale vlastní produkty.

Až číňané začnou kromě levné noname výroby prosazovat vlastní značky včetně celosvětové distribuce, tak půjdou naše dnešní hogofogo značkové koncerny těžce do kytek.

Jojo, dnešní čína je podobná japonsku na začátku poválečného vzestupu, jenže globalizace, internet a celosvětová doprava zboží jim hrají do karet.

0/0
30.1.2007 18:22

Re: Nepodceňujte čínu

A abych nezapomněl, mají obrovskou výhodu že nemusí daněmi živit všechny ty naše obrovské sociální vymoženosti, nesmyslné regulace a nařízení které jen živí armády úředníků, kontrolorů a kdovíjakých dalších neproduktivních sil.

Zastavit je může snad jedině islám, ale to je snad ještě horší představa...

0/0
30.1.2007 18:27

roba21

Čína???

Autor spadl z nějaké vyské višně nebo co? Toyota je snad japonská ne? To je jedno že mají montážní závod někde v Číně. To je jako tvrdit, že Škodovky montované v Číně jsou čínské automobily.... ach jo... hlavně že je seznace. :-P

0/0
29.1.2007 21:33

QT

Re: Čína???

Buď v klidu, holt otestovali auto japonské automobilky vyrobené v Číně v Čínském institutu (jestli kopíruje kvalitu od evropských vzorů stejně jako jejich automobilky, tak má tak 2 hvězdičky), Toyota jistě dodržuje japonské i čínské zásady corporate governance, takže nemá smysl do výsledků rýpat :-) a iDnes to převzal jako testy NCAP. Kdo věří jejich pěti hvězdičkám je stejný typ člověk jako si kupují nůž testovaný ve "švýcarském institutu", tažek to jen vylepšuje lidský genofond.

0/0
29.1.2007 23:52

position

1

to je prca.....skoda ceka ca. 15 let na 5 hvezdicek a cinani je maj za par let....tak co skodovkari?:)..ale jinak china auto...e e jen  na smrtelny posteli.

0/0
29.1.2007 17:18

hives

Re: 1

Populisticky clanek napsany presne pro tydyty jako ty. Bingo, chytil ses a muzes mit radost jak jsi to zas Skodovce nandal.

0/0
29.1.2007 18:05

position

Re: Re: 1

a ty jsi prvni trouba ktery se chytil;-D;-D;-D:-P...me je uplne cumak co kdo ma za auto....V

0/0
30.1.2007 8:38

marconi

hloupost nebo nadutost?

Čím to je že tady všichni považujete Čínu za zaostalou zemi?Určitě tam většina lidí žije zaostale,ale vzhledem k počtu obyvatel ten zbytek vydá za celou Evropu.Navíc byli kulturní zemí už tisíce let před Kristem.Prostě se jenom rozvíjeli více kulturně než technicky.A teď k těm autům:know how,továrna a výchova vlastních inženýrů se dá koupit a tím ušetřit desítky let ve vývoji.Jak dlouho asi potrvá než se naše společnost zkulturní?Je to marné,ale technický vývoj lze podstatně urychlit,viz Škoda pod vedením VW.Tak se raději vzdělávejte ať vás pak nezaskočí vzdělaní "venkované".:-)

0/0
29.1.2007 16:04

cassul

Re: hloupost nebo nadutost?

Zjistěte si, kolik ročně zakládají v číně celých univerzit. Za deset let budou mít miliony čerstvých mladých inženýrů a vědců, ochotných a schopných makat. Doslova. Desítky milionů levných dělníků už mají...

0/0
29.1.2007 16:58

cassul

Taky se to naučí

Před čtyřiceti lety měli hladomor, před dveceti lety vyráběli možná bicykly, teď vyrábějí nejvíc motorek na světě, podstatnou část světoveho textilu, elektroniky a učí se vyrábět auta. A učí se rychle, zatím sice kradou nápady, ale tak začínají všichni, viz průmyslová revoluce v Evropě, Japonsko po 2.světové. Za dalších třicet, čtyřicet let si z nás udělají skanzen, když půjde dobře (pro nás).

0/0
29.1.2007 15:01

Mic

Re: Taky se to naučí

Obavam se ze mas pravdu, Cina za chvilku bude drzet v opratich svetovou ekonomiku...leda ze by tam padl komunismus. ale to by pak byl takovy hokej ze snad to radeji ani nezazit

0/0
29.1.2007 15:08

marconi

Re: Re: Taky se to naučí

Máš pravdu,teď co předstihli ekonomicky Anglii tak je jen otázka času kdy padnou USA.Ještě bych rád dodal že nejsem zastánce Číny,ale prostě to tak je a bude.

0/0
29.1.2007 16:07

TomášM

Hvězdičky jsou irelevantní

protože

a) nejsou podle nich souměřitelné všechny modely zároveň. Má jich být 30 a aby se dala porovnat škoda 120 s kamionem. I ty do sebe totiž můžou narazit, ne jen auta stejné třídy

b)jsou udělovány a naopak brány za nesmysly, například kontrolky na palubní desce

c)mají nízkou vypovídající hodnotu. Když má 10 000 aut 4* a 10 000 aut 5* jak si mám vybrat to bezpečnější?

0/0
29.1.2007 13:27

a nebo tak

Re: Hvězdičky jsou irelevantní

pokud se celne srazi cokoliv s kamionem, dopadne to vzdycky stejne, at uz mas hvezdicek kolik chces. kamion bude mit pomuchlanych par plechu, a to druhe auto bude ponekud vice siroke, a hlavne velmi placate ;-D

0/0
29.1.2007 13:48

M

Cina.

Skoda. Te miliarde kobylek by myslim prospelo, kdyby tu jejich populacni explozi prirozenym zpusobem zbrzdilo par chybejicich hvezdicek... Hlavne, ze by jim zustaly ty rude.

Je to cynicke? Ano a nestydim se za to, protoze na politicky korektni a pseudohumanni kecy se&u.

0/0
29.1.2007 12:18

ViKo

Re: Cina.

R^great :o)

0/0
29.1.2007 12:25

C

Re: Cina.

Regulace porodnosti v Cine formou jednoho ditete na par Vam pravdepodobne nic nerika...;-)

0/0
29.1.2007 13:49

M

Re: Re: Cina.

O tom vime, ale to je prace na nekolik petiletek. Auta se slusnymi vysledky by to mohla pomoci vyresit rychleji. :-)

0/0
29.1.2007 14:14

Zelí

Re: Re: Cina.

Dobrej vtip, neznáš mapu...

0/0
29.1.2007 14:16

ind

Re: Cina.

Cina se stara, zato Indie, ci arabaci se mnozi jak krysy.

0/0
29.1.2007 14:24

svazak1

...

Sem se podival na ty cinske stranky z vysledkama CNCAP a musim rict ze dat odkaz na kompletne cinskou stranku to muze udelat jen nekdo z Idnesu... Schvalne si poctete...

0/0
29.1.2007 10:40

feihong

Re: ...

Ni bu hui zhongwen ma?

0/0
29.1.2007 11:56

svazak1

Re: Re: ...

xin xon xang hu he wong, chep lap kok

0/0
29.1.2007 14:47

ViKo

Re: ...

Nemá náhodou firefox translator?

0/0
29.1.2007 12:27

svazak1

Re: Re: ...

ja jedu pres explorera. vim sem trapnej...

0/0
29.1.2007 14:47

Bukanyr ze zatoky

Cinske auto ????

Az budou mit Geely 5 hvezdicek tak to je neco jineho. Ale tohle je TOYOTA ! A Nativnim cinskym automobilkam se staraji italske navrharske domy jako Pininfarina asi tak, ze to proste UKRADNOU. Cinani umi jen kopirovat.:-©Rv

0/0
29.1.2007 10:39

Martin

Crash Testy

Jak muzete napsat, ze je to cinske auto? Technologie,  selekce materialu, rizeni vyroby - tot vse pochazi od Toyoty! Cinane se sami na 5 hvezdicek nezmuzou!

0/0
29.1.2007 9:14

Pavelpu

Re: Crash Testy

Je octavia česká? Jestli ano, pak je tahle Toyota čínská.

0/0
29.1.2007 10:37

alík

Re: Re: Crash Testy

pleteš si pojmy a dojmy

0/0
29.1.2007 12:09

fík

Re: Re: Re: Crash Testy

Neplete.

0/0
29.1.2007 12:11

fík

Re: Crash Testy

Priznej sa, ze jsi ty byl poradcem americkych automobilek v sedesatych letech?

A radil jsi jim: "japoncici se na vyrobu kvalitnich vozu nezmuzou. Nemate se ceho bat". ;-D

0/0
29.1.2007 12:10

brsoň

jojo

Jedna hvězdička - číňan spadne z kola a rozbije se mu metrák  zboží co veze v nůši na hlavě. Dvě hvězdičky - číňan spadne z kola a rozbije se jenom pár neupevněných předmětů v nůši. Tři hvězdičky - číňan  spadne z kola, ale podaří se zachovat všechno zboží v nůši. Čtyří hvězdičky - číňan nepadá z kola, je pouze lehce odřen a kolo lehce pomačkáno, zboží v nůši je netknuté. Pět hvězdiček - číňan pouze lehce zavrávorá při ovládání kola a mírně rozkymácen pokračuje v jízdě, rovnováha obnovena po cca 20 metrech. Boje můj, už aby ti číňani přišly na ostatní vymoženosti rozvinuté kapitalistické společnosti, jako je svoboda cestování za prací, otevřené kancelářské prostory, odborové organizace, sociální a zdravotní pojištění, příspěvky v nezaměstnanosti apod, aby ten svůj ksindl vydávaný za zboží spotřebovali sami.

0/0
29.1.2007 9:05

Nelde

Re: jojo

Hlavně, že my je můžeme za nekapitalismus kritizovat. Jediný rozdíl je v tom, že u nich se komunistická strana nerozpadla na několik "demokratických" - až tak demokratických, že to musí mít v názvu.

0/0
29.1.2007 9:23

Mard

Re: Re: jojo

V té tvé milé Číně by tě za takovýto názor zavřeli do vězení.

0/0
29.1.2007 10:38

Pepo

Re: jojo

Pozor! Oni mají svobodu cestování! Číňan si může vyjet za studiem nebo za prací, pokud na to má peníze a dokáže získat vstupní vízum. Čínská vláda totiž emigraci spíše podporuje.

0/0
29.1.2007 10:48

feihong

Re: jojo

O Cine toho asi moc nevis ze? ;-D Cestovat si muzes, pokud na to mas a pokud dostanes viza dane zeme. Open-space kancelare tam teda taky jsou. Pravda svoboda slova kdy se clovek nedostane pomalu na zadne zahranicni zpravodajske stranky apod.....

0/0
29.1.2007 11:58

salam_humusajn

Re: jojo

Open space kanceláře to je teda fakt vymoženost. Nadávají na to snad všichni lidi co znám. Po přestěhování firmy sám v jedné pracuju a musím říct, že od té doby se ve firmě dost razantně zvýšila nemocnost kvůli super řešené společné klimatizaci (půlce lidí je vždycky zima a druhá půlka se potí) RvRv

0/0
29.1.2007 14:43

studnet

C-NCAP

s cinskou odnozi Euro NCAP na me nechodte, jsou tam urcite mekci podminky pro zisk 5 hvezdicek, kdysi srovnavali americke a evropske metodiky crash testu s americke dopadly velmi spatne - auto s 5 hvezdama na americke versi dostalo v evropske sotva 4 hvezdy, coz je na evropske pomery podprumer

0/0
29.1.2007 8:38

THC-Squad

Re: C-NCAP

ehm.. když je maximum 5 hvězdiček, jak můžou být 4 hvězdičky podprůměr.. ? tady je zas někdo chytrej... Rv

0/0
29.1.2007 9:20

melouzýna

Re: Re: C-NCAP

ehm, pokud budes mit 10x hodnoceni 5 a 1x hodnoceni 3, tak az dostanes 4 hvezdy jses POD prumerem, kterej je 4,82 náááádhero

0/0
29.1.2007 11:01

USB_hub

Re: Re: Re: C-NCAP

;-D;-D;-D

0/0
29.1.2007 11:21

Radovan

WV je taky čínské auto?

Když vyrábí, řekněme Toyota v Kolíně, pak se jedná tedy o české auto? Jde o to kdo auto vymyslí nebo čí hrubá síla je k výrobě použita?

0/0
29.1.2007 7:42

nemám

Re: WV je taky čínské auto?

Jde o řízení kvality, standardy, interní normy, školení zaměstnanců atd. To vše pochází od TOYOTY. Jinak auto je stavebnice. Automobilka staví na kvalitě, kterou požaduje od svých dodavatelů (DENSO, MAHLE, BOSCH, SIEMENS, HELLA, FAURECIA, atd.) a ty jsou rozptýleny po celém světě. Dnes už neexistuje čistě čínské auto, německé auto, italské auto atd.

0/0
29.1.2007 9:06

Honza

Tojota?

Za jak dlouho jich dosáhne licenční "čínská" škodovka?? Apropos .. ta gramatikaRv;-O!

0/0
29.1.2007 7:42

Homer

No z tohohle příspěvku by jeden zvracel

Srovnávat továrnu Toyota v Číně s ostatníma čínskejma kraksnama, to je jako srovnávat boty Nike s botama za 200 kč na tržišti. Totálně neporovnatelné. Nejenom že si Toyota pohlídá kvalitu, ale tenhle model, který je vyráběný i v Japonsku nepatří mezi auta za 150 tis.,který se dovážejí do Evropy. Takže až zase ty zázraky od Velký zdi dostanou z crash testu 0 hvězdiček, tak proto, že jsou čínský.

0/0
29.1.2007 7:41

A

TOYOTA JE JAPONSKÁ

TOYOTA JE JAPONSKÁ!!!

0/0
29.1.2007 1:00

jiri

cina - jaknato ?

kouknete na cinu

Jooo Čína a ...

http://jaknatoo.blogspot.com/2006/11/jooo-na.html

Čína - od roku 2011 opět symbolický "Střed světa"

http://jaknatoo.blogspot.com/2006/11/na-od-roku-2011-opt-symbolick-sted-svta.html - - - a na diskusi pod jednim z techto odkazu. je tam odkaz na: zasah na namesti nebeskeho miru v roce 1989 ;-€ nebezpecna kombinace komunismu s kapitalismem pamatujete jugoslavii?

0/0
29.1.2007 0:34

j

cože?

a toyota je čínská jako od kdy?8-o

0/0
29.1.2007 0:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.