Diskuze
Průměrnému českému autu je téměř 14 let
Děkujeme za pochopení.
jiri
Můj dobrý kamarád pracoval několik měsíců jako telefonista u AAA na čísle 0800 a vyprávěl mi, jak to tam chodí. Škovalo mě to.
cituji:
Můj dobrý kamarád pracoval několik měsíců jako telefonista u AAA na čísle 0800 a vyprávěl mi, jak to tam chodí. Škovalo mě to. Už firemní školení je postavené na tom, telefonujicího za každou cenu dotáhnout už DNES do autosalónu. Za KAŽDOU cenu. Lež je přímo školena. Nejrůznější slevy, které nikdy nikdo nedostal, upozornění, že konkrétní automobil už zítra bude prodaný, půjčka 100 000 Kč apod. Občas se do telefonu slibuje i auto, které ve skutečnosti neexistuje. Všechno toto je jen pozlátko, které není pravdivé. Pokud zákazník váhá, infolinka ho za hodinu kontaktuje a znovu ho (lživými) sliby láká, aby přišel ještě dnes. Nabízí další super slevy. Když přijde, ujme se ho zaměstnanec na place a spustí novou masáž mozku. Je zajímavé, že spousta lidí se nechá zlomit.
Shrnutí: Ruce pryč od AAA. Zaměstnanci vědomě a systematicky lžou, AAA sliby se neplní. Jen si cvičně zadarmo zavolejte na 0800 a zkuste projevit zájem o auto. Sami uvidíte tu masáž....
jiri
omlazovani aut v nekterych bazarech ... dotaz
cituji:
... Podobně popsané praktiky se netýkají jen autobazaru AAA, ale například i Auto ESA, kde možná nefunguje taková masáž prostřednictvím atraktivních slečen za stolečkem, zato mnohem drsnější a prokazatelnější podvodné jednání. Např. omlazovaní dovezených aut až o dva roky není žádnou vyjímkou. Na ceduli za sklem je uveden rok výroby, ale na kupní smlouvě je chytře rok prvního uvedení do provozu. Tak si např. v bazaru nevšimli u osm let starého auta z Německa, že má ve dveřích přiloženou originál servisní knížku, která německým razítkem prozrazuje věk vozu minimálně o rok a půl starší. Když podáte reklamaci a chcete odstoupit od smlouvy nebo alespoň slevu - protože rozdíl v ceně je např. podle nabídek na internetu až 50 000 Kč, řeknou vám, že servisní knížka pro ně není doklad k autu... žádný jiný doklad ...
konec citatu.
Setkali jste se take s OMLAZOVANIM AUT ?
jiri
Re: omlazovani aut v nekterych bazarech ... dotaz
JESTE DOPLNUJI dalsim citatem:
... V AAA se vyplatí nejdřív všechno číst, říct jim zrovna, ať se neunavují mluvením a nedat na jejich kecy, že chtít vidět smlouvu, reklamační řád a všeobecné obchodní podmínky je něco divného. Pamatujte na to, že podle jejich VOP je ústní prohlášení nezávazné, takže vám jejich zaměstnanec může nalhat cokoliv ...
kutil
Nejde jen o stáří.
Pořád se tu mluví o stáří, ale u auta jsou důležité ujeté km, zda bylo bourané a v jakém je technickém stavu. Pokud tedy auto projde technickou (bez podpláčení) a pokud splňuje požadavky na pasivní a aktivní bezpečnost, nená nikde rez, tak ať se dováží jakkoliv staré auto.
Ale když jsem hledal další auto, tak jsou bazary plné bouraných ojetin se stočenými km a tak po Čechách jezdí vraky, kterých se v ostatních zemích EU zbavují. Jsme velké vrakoviště EU.
Jsem pro omezení dovozu vozidel mladších 8mi let a hlavně v dobrém technickém stavu. To znamená, že by byla povinná technická bez možnosti korupce. A nepovolil bych dovoz bouraných a nezpůsobilých vozidel.
Vzhledem k narůstající hustotě dopravy je nutné aby vozidla měla více bezpečnostních prvků. A to starší vozidla nemají.
2Mac7
Re: Nejde jen o stáří.
..."Jsem pro omezení dovozu vozidel mladších 8mi let a hlavně v dobrém technickém stavu"... takže vozit auta starší 8 let a hlavně ve špatném technickém stavu
PetaP
No a?
Ať klidně i dvacet let. Pořád lepší, než současný novodobý šrot.
von Kleist
Neni se cemu divit
Jestlize se kvalita a odolnost aut zvetsuje, neni se cemu divit, proste dele trva nez se zuzivaji. A myslim, ze je to spravne - vec ma slouzit pokud mozno co nejdele, pochopitelne to nemusi byt nutne v jednech rukou. Jinak je to zbytecne drancovani zdroju. Se smradem to neni zas tak hrozne, jak se vseobecne tvrdi. Podminka je samozrejme vyhovujici technicky stav, nikoliv za hranici zivotnosti.
Ne
Re: Neni se cemu divit
Tak to je ovsem kandidat na vtip roku. Ze se pry zvysuje kvalita a odolnost aut. :-D Ve skutecnosti jsou auta cim dal tim vetsi sunty diky automobilkam orezavajicim naklady na dren a za par let uz zadne deseti a vice lete ojetiny nebudou jezdit, protoze je jejich majitele neuzivi na servisu, tedy pokud se rovnou nerozpadnou.
jouda
co bezpoecnost?
Nehlede na smrady ze starych popelnic je to taky otazka bezpecnosti. Je to trcohu k placi, ze vetsina lidi musi jezdit v rakvi na kolech. Ceny novych aut klesaji a jsou docela unosny, pokud clovek nechce hned 2.0 v turbu a v max vybave, ale spokoji se s mensim autem a horsi vybavou.
Ne
Re: co bezpoecnost?
Za cenu noveho auta se da vzdy koupit vyrazne kvalitnejsi ojetina s minimalne srovnatelnou bezpecnosti. Proste ne pro kazdeho je snem nejaka nova Fabie bez motoru, bez vybavy a s kvalitni cenovkou.
Znalec
kdo dováží ty bezcenné vraky?
jestli je průměr 8 let, pak to znamená, že se dováží i auta 10-15 let stará... Nechápu že se někomu vyplatí vážit tu cestu pro poelnici jejíž hodnota se limitně blíží nule, není-li rovnou záporná......
LJ
Re: kdo dováží ty bezcenné vraky?
Hodnota vozu neni zavisla vyhradne a linearne na jeho stari, ty znalce
dobrej kousek
jo
já mám 16 let staré autíčko, leji tam jen naftu a olej a jezdím jak drak
Znalec
Re: jo
jo dieselákem co žere olej se máš opravdu co chlubit.... Ještě se pochlub s kým ti zahýbá stará a nebo jinou stinou stránkou tvého života.....
tomas
ojete = mene problemu?
Ojete auto vam na rozdil od noveho muze prinest i mene starosti
poucte se z chyb druhych
dobrej kousek
Re: ojete = mene problemu?
kamarád měl starou 19 a nemohl si jí vynachválit. Po té co si koupil audi tak jen pláče, protože každá návštěva servisu ho stojí jako jedna 19
2Mac7
náročná matematika
jestli je průměrný věk dovozů něco přes 8 let a celkem je průměrný věk aut téměř 14, tak by to bez těch dovozů bylo o dost horší , tudíž ke zlepšení přispívají
Martin
Re: náročná matematika
Normální lidi pochopí, že 8 let stará ojetina je lepší než 15 let stará šunka, ale ten pán, co to prohlásil je z jisté zájmové skupiny a tak musel něco takového vyplodit. Z jeho pohledu každá dovezená ojetina sníží zisk tuzemským výrocům a dovozcům aut, protože nebyla by-li možnost koupit laciněji ojetinu, jistě by se vozuchtivý člověk hnal rovnou do nějakého značkového showroomu. Teď ještě zbývá, aby výrobci vyčíslili škodu, jenž jim vznikla dovozem ojetiny a tu by vymáhali po tom, co by ten vůz dovezl či koupil.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej bytu 1+1. 38,2 m2, cihla, DV, ulice Zenklova - Praha 8 Kobylisy.
Zenklova, Praha 8 - Kobylisy
3 950 000 Kč