Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Exkluzivně: špionážní fotky Dodge a Chrysler

Připravovaná auta musí už během vývoje vyrazit na silnici, právě na takové chvíle čekají fotoaparáty špionů. Fotograf iDNES.cz nafotil v Arizoně kolonu vozů, které se na premiéru teprve chystají. Přinášíme špionážní snímky nových modelů Chrysleru a Dodge.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

exkluzivni... haha

Tohle je vážně vtipný článek. Představa, že redaktor křížený s fotografem jen tak náhodou někde v pérdeli rozpozná připravované automobilové novinky... ať nás idnes netahá za nos. Tohle bylo dopředu připravené, včetně toho, aby vše vypadalo jako úplná náhoda a exkluzivní článek :-)

0/0
4.2.2007 14:14

rebbe

Na to omezení rychlosti v USA jsou ty motory moc

silné, průvan v pětilitrech, aby se košatinka hnula stovkou, to je přehnané! Na ty americké rychlosti vám stačí Fiat Millecento!

Takže se ty vozy alespoň obalí jakýmsi americkým barokem, aby to na něco honosného vypadalo.

0/0
3.2.2007 22:36

Martin

posledni zamaskovany

Posledni auto je tzv. crossover, coz se da vylozit neco jako mezi SUV a minivanem. Jmeno jeste nema, pracovne se nazyva JC49 a vyrabet se zacne od prosince 2007 v Toluca (Mexico)

0/0
3.2.2007 0:35

kenx

Caliber

Caliber se mi líbí moc. Dokonce jsem si prošel pečlivě interiér a zdaleka to nebyla taková trága jak se občas tvrdí, na tvrdé plasty bych si zvyknul rychle. Na podzim jsem byl připraven koupit benzinovou verzi 1.8l, ale řekli mi že v ČR bude až v druhém čtvrtletí roku 2007, mezitím se změnila situace a zamilovanost do toho auta je už pryč. Navíc je tu fakt hnusná havarijní pojistka, uvědomte si že vozy střední třídy od Škoda, Ford, Opel, Fiat či VW mají téměř stejný koeficient. Naopak Chrysler a Dodge mají tento koeficient o nějakých 70% vyšší, je na úrovni BMW a Audi je jen o něco dražší.

0/0
2.2.2007 19:38

Thyronx

Re: Caliber

Caliber je v prodeji uz skoro rok. Nic moc.. Chrysler je znam svoji mizernou kvalitou a ziznivosti motoru. Je fakt, ze nemecke vedeni firmy se snazi prichazet na trh s novymi modely a nejaky vice-mene uspech maji. "Spionazni" snimky poridit neni zas tak obtizne s dnesni technikou. Nemyslim ze nejaka automobilka dokaze nejak vyrazne prekvapit. Trend je pomerne jasny. Mensi CUV (cross) jako je Caliber, Ford Edge, nebo od GM Vibe. Ze sportovnich aut Corvette, Mustang, Saturn Sky,Ford GT,Viper, GM Solstice, pak dlouho nic a Nissan 350, Chrysler Crossfire, a dalsi..

0/0
2.2.2007 23:39

kenx

Re: Re: Caliber

Thyronxi, teď jsi mě fakt hodně zklamal, považoval jsem tě za odborníka v americkém automobilovém průmyslu ! Caliber s ropákem se tady prodává od léta, ale benzin do ČR vážně přichází až teď. Nafťák je starý známý VW TDI, benzin je od Mitsubishi (dělá se ve fabrice GEMA - v Michiganu), je to moderní atmosferický motor s variabilním časováním ventilů VVT. Důkazem je nejen solidních 110kW, ale také kombinovaná spotřeba pod 8 litrů což je na tak těžké auto velký úspěch. V tomhle to fakt špatný auto není.

0/0
3.2.2007 10:28

VLDX

Re: Caliber

Co to je za nesmysly s těma pojistkama? Vždyť ty auta jsou levnější než Škodofky? Je to jen podraz od pojišťoven nic jinýho :-©

0/0
3.2.2007 11:56

kenx

Re: Re: Caliber

Taky mi to přijde nesmyslný. Nicméně je to tak, jdi na stránky České pojišťovny, dej si havarijko a dej si spočítat pojistku na různé značky/modely při stejné ceně auta. Snadno se dopočítáš těchto koeficientů. Jsem z toho dost znechucený, protože jsem si ověřoval ceny některých dílů a nechápu proč třeba pojištění na Ford , Fiat či Opel je stejné jako pojištění na Škodovku či VW, když cena dílů na ty první uvedené je výrazně nižší, hlavně Ford má fakt dobrý ceny originálních dílů (netahejte sem situaci v jaké Ford teď je, ty ceny jsou nízko dlouhodobě).

0/0
3.2.2007 15:55

axlaxl9

skryta reklama

neuspesny pokus o PR clanek.........pokud chcete videt fotky Nitra bez spacaku, tak jsou uz nekolik tydnu (pokud uz ne mesicu) na http://www.dodge.com/en/nitro/index.html

0/0
2.2.2007 19:26

old fashioned Vince III...

tak to se jich

v CR jistě prodají desetitisíce;-D;-D;-D

0/0
2.2.2007 18:34

Magor Radek

Obrovské hrnce, málo točivého momentu

podle toho se pozná starožitný benziňák. Úsporné diesly, třeba Mercedesův 5 válec 280 má toho momentu 400 nm a táhne už od malých otáček. Je to ovšem CDI, ten by v USA vyšel asi moc draho.

0/0
2.2.2007 15:59

Thyronx

Re: Obrovské hrnce, málo točivého momentu

pro USA draho? Mercedes ma starozitnou kastli, nic to nikomu nerika. Navic pokud nekdo chce utratit zbytecne penize, tak si tu v USA namisto Mercedesa koupi Lexus. Na toho Mercedes uz nema ani motoricky, ani spolehlivosti.

0/0
2.2.2007 23:42

cruz azul

Re: Re: Obrovské hrnce, málo točivého momentu

vetsinou v tom jezdi bubaci,zadna udrzba ..ta je jim cizi :) a na konci cele te rady bubaku si to sine Jirka Korn ve sve 300...to je mazec R^....a lexus ta ma hrozne sladky fotecky na amaterech !!!!!!!

0/0
3.2.2007 5:22

Magor Radek

Re: Re: Obrovské hrnce, málo točivého momentu

O tom Lexusu od Toyoty si to můžeme říct za 10 roků. Ty ML tady určitě ještě budou.

0/0
3.2.2007 10:10

toome

TO JE SUPER! JSEM ÚPLNĚ BEZ SEBE

fotky aut, kterých se u nás jistě prodá minimálně několik kusů! To už se vyplatí poslat fotografa do Ameriky[>-]

0/0
2.2.2007 14:42

brsoň

Re: TO JE SUPER! JSEM ÚPLNĚ BEZ SEBE

R^ a to se právě ošklivě pleteš. Možná se chystaj 50 kousků rozdat s Bédou Trávníčkem a dát to jako příslušenství k sekačkám na trávu....;-D;-D;-D

0/0
2.2.2007 15:11

a

Re: TO JE SUPER! JSEM ÚPLNĚ BEZ SEBE

to redakce i dnes - nenechte se rozhodit od blaznu co touzi po testech dacii logan a podobne.

Piste dal i o amerikach

0/0
2.2.2007 15:20

brsoň

Re: Re: TO JE SUPER! JSEM ÚPLNĚ BEZ SEBE

nenosíš náhodou brejle?

0/0
2.2.2007 15:22

brsoň

Re: Re: Re: TO JE SUPER! JSEM ÚPLNĚ BEZ SEBE

Já jenom chtěl řící, že jsi blbej jak daleko vidíš a abych se tě nějak nedotkl nebo něco

0/0
2.2.2007 15:23

v

Re: Re: Re: Re: TO JE SUPER! JSEM ÚPLNĚ BEZ SEBE

když se ti ty ameriky neleebee, tak proč tady prudíš ? jdi na diskuzi o koncernovejch autech, nemo si tady léčíš mindráky ? buď chlap, co má koule a přestaň dělat ze sebe troubu

0/0
2.2.2007 16:13

cherokee

LIBERTY

Ten zamaskovanej Dodge Nitro je ve skutečnosti nová generace Jeep Liberty

0/0
2.2.2007 14:33

brsoň

HURÁÁÁÁÁ

Úžasné vozy s velmi příznivou spotřebou okolo 16 litříků vysokooktanu. Proč nás s tím Iblejte zásobuje fakt nevím.

0/0
2.2.2007 12:51

v

Re: HURÁÁÁÁÁ

kdy jsi četl o těhle autech naposledy ? už to bude hodně dlouho, že ? já mám doma vette c6 (06) a prestoze je to 6-ti litr, tak pri tempomatu 130 pojedu brno za 9 litru. na to, ze to je 8 valcu a 6 litru objemu, tak to neni spatne, nebo ano ? bezne jezdim za 12. navíc tak auta jezdi naopak na nizkooktan, efendi..

0/0
2.2.2007 13:17

Balů

Re: Re: HURÁÁÁÁÁ

9l dálnice a 12l kombinovaně??? to se mi moc nezdá , ale i tak mi 12 přijde trochu dost, tobě ne? Octavie 1,9, TDi 4,9.

0/0
2.2.2007 13:47

Thyronx

Re: Re: Re: HURÁÁÁÁÁ

Octavie je auto? Ja to mel pujcene na mesic v Cesku a musim podotknout ze to jezdi - ale nic vic. Interier hruza, spotreba me nezajima, zaruka novych Skodovek 2 roky. (Tedy v USA neprodejne). Fabii jsem tez vyzkousel o rok pozdeji. Bourat v tom, tak Vas vynesou rovnou do "penalu". Interier dalsi hruza.

0/0
2.2.2007 23:45

palop

Re: Re: HURÁÁÁÁÁ

no ono taky zalezi na tom, o jakym z tech aut mluvis, ja jsem tam jezdil s karou podobnou Dodge Dakota (myslim velikosti, bylo to SUVko), motor byl 5,7 litru, a na dalnici v klidku jsem jezdil za 12, pri poskakovani v kolone ve meste za 20. A benzin tam je samozrejme poradne nizkooktanovej, jak uz tady nekdo psal ...

0/0
2.2.2007 14:44

Maverick77

Re: Re: Re: HURÁÁÁÁÁ

Benzin v USA a v Evrope je NAPROSTO STEJNY!!!

Tvrzeni, ze v Americe je benzin mene kvalitni, protoze oktanove cislo je jine, je zpusobeno odlisnym vypoctem oktanoveho cisla. V Evrope se pouziva cislo RON (Research Octane Number). V USA a dalsich zemich se pouziva cislo vypocitane z prumeru cisla RON a MON (Motor Octane Number), ktere se bezne pouziva v letectvi a lepe indikuje, jak se palivo chova pri zatezi. Protoze je to prumer z RON a MON, tak oktanova cisla v USA jsou uvadena o 4-5 bodu niz nez v Evrope. Benzin je to ale NAPROSTO STEJNY jako vsude jinde..

vice zde.. ale pouze v anglictine:

http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

ze by rafinerky vyrabely benzin pro ruzne trhy je nesmysl. Navic evropska auta jezdi bezne v US a US auta v Evrope.. ;-)

0/0
2.2.2007 15:17

brsoň

Re: Re: HURÁÁÁÁÁ

Jednak jsi nepochopil mou nadsázku a jednak potvrzuješ svých obvyklých 12 litříků. Já jsem s 2,0 TDI  a dostatkem výkonu skoro na cokoliv na 5,6 litříku. Takže znovu HURÁÁÁÁÁ, moje zpráva se skutečně potvrdila. Chtěl bych tedy ještě něco dodat na závěr:

Úžasné vozy s velmi příznivou spotřebou okolo 16 litříků vysokooktanu. Proč nás s tím Iblejte zásobuje fakt nevím.

0/0
2.2.2007 15:07

hh

Re: Re: Re: HURÁÁÁÁÁ

uzij si toho svyho střibrnýho nepohodlnýho turbotrakora

chrysler 2,5 V6

0/0
2.2.2007 15:14

brsoň

Re: Re: Re: Re: HURÁÁÁÁÁ

myslíš mýho dvoulitrovýho pašíka? Tak ti dík, užívám si ho denně.

0/0
2.2.2007 15:21

v

Re: Re: Re: Re: Re: HURÁÁÁÁÁ

kde je ta nadsázka ? nadsázka ve smyslu jak hodně to žere obecně ? srovnáváš pašíka 2.0 tdi s velkoobjemem v benzínu ?? spíš bych řekl, žes to špatně odhadl a teď se snažíš zmírnit svojí nevědomost tím, že nás odsuzuješ jak jsme nepochopili tvoji nadsázku, jinak bys následně neřekl tuhle krávovinu s tím pašíkem, efendi

0/0
2.2.2007 16:08

brsoň

Re: Re: Re: Re: Re: Re: HURÁÁÁÁÁ

Víš mám problém vysvětlit tu nadsázku, když protistrana je poněkud trubkoidní až brzda. Ale zkusím to: představ si, že řeknu, že auto má spotřebu 16 litříků a schválně to přeženu abych umocnil tu velikou spotřebu. POkud se tedy se mnou začne někdo hádat, že jinak jezdí běžně za 12 litrů, pak je to brzda. Prostě je to tak a nesnaž se o tom moc hloubat, bude tě bolet hlava. A velkoobjem v benzínu jak pravíš s točivým momentem menším, než pomalu 1,9 diesel je oprvdu k prdu. Sorry, ale jsi poněkud obskurní.

0/0
2.2.2007 18:29

jl

Re: HURÁÁÁÁÁ

Dodge Caliber obsah 1,8 ccm  ,105 KW, spotřeba cca. 7 l/100Km   - ještě nějaký problém ?

0/0
2.2.2007 13:23

Kl

Re: Re: HURÁÁÁÁÁ

Skoda Octavia, 1.8 T, 110 kW, 1/2 cena

0/0
2.2.2007 13:35

jl

Re: Re: Re: HURÁÁÁÁÁ

Tak to leda pořádně ojetá - zkus se kouknout za co toho Dogge prodávají , rozhodně levněji než Oktávku.

0/0
2.2.2007 13:53

brsoň

Re: Re: Re: Re: HURÁÁÁÁÁ

Zkus se kouknout co pak stojí výměna blinkru nebo nárazníku.....

0/0
2.2.2007 15:12

v

Re: Re: Re: Re: Re: HURÁÁÁÁÁ

fakt to stojí tolik ? určitě, jo ? kolikrát jsi ho na tom svým měnil, co ? jestli opáčíš nadsázkou ve smyslu běžných prohlídek v servisu, tak to nebude takovej rozdíl, brsoňku. ale pravdu víš určitě ty, tak nás informuj detailně..

0/0
2.2.2007 16:11

Roman

Mám to

je to nová Škoda Roomster :-)

0/0
2.2.2007 12:35

benedikt16

Podle mýho to je...

Podle mě je to nový Dodge Caliber. Podle bočních dveří by to mohl být on.

www.navysocine.cz

0/0
2.2.2007 12:19

jl

Re: Podle mýho to je...

Jestli myslíš ten zamaskovaný konec tak ten z Calibra opravdu není. Když se koukneš ve fotkách dál tak je tam Caliber v plné kráse.

Jinak škarohlídům co si myslí že amerika jezdí za 16l/100km - ten Calibr s nejmenším motorem 1,8 jezdí za 7  - tzn. stejně jako fóbie 1,2 HTTP :-) (jen asi s 2,5 násobným výkonem) - a s cenou v podstatě nižší než Roomster.

0/0
2.2.2007 13:22

Balů

Re: Re: Podle mýho to je...

Za 7 na dálnici?  Rv

0/0
2.2.2007 13:48

jl

Re: Re: Re: Podle mýho to je...

Přesně tak - obzvláště jedeš li 130.

0/0
2.2.2007 13:54

jl

Re: Re: Re: Podle mýho to je...

Jo a ještě - měl jsem služební HTTP - a na dálnici při 130 jezdila za 9.

0/0
2.2.2007 13:55

tatami

Proc maskovat?

Jedna bedna skaredsi nez druha. To nemusi ani maskovat neco takoveho si koupi jen nekdo, kdo se stravuje u Macdonalda a 100% vi ze Bush je president. Zbytek sveta radeji jezdi v autech.

0/0
2.2.2007 12:10

xrobocop

Re: Proc maskovat?

Tak pod toto se podepisuji. R^R^R^

0/0
2.2.2007 13:31

Brutus

Re: Proc maskovat?

R^ Velký rozežraný káry, pro velký výžraný lidi ;-DR^

0/0
2.2.2007 14:23

hh

Re: Proc maskovat?

to chces rict ze za auto povazujes ty evropsky kostitrasi s traktor motorama.nech se nekdy svyizt i s desetiletou amerikou - poznas co to je auto a co je to prijemne stravený cas ve vozem.vy co s te hotovy z novych pidi fabii a kostitras oktavek jste zvlastni

0/0
2.2.2007 15:18

jj

Re: Re: Proc maskovat?

To mi nerikej, ze desetileta amerika jeste jezdi!

Ale pro dedecka s babickou to muze bejt to prave.

Hezky mekke perovani, rozhoupana pomala jizda... ;-D

0/0
2.2.2007 15:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.